Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bowena_84 schreef:He bah Quir
Kunnen ze niets voor je doen nu?
Vind het zo ontzettend kl*te voor je
Hannanas schreef:Jeeee Quir!!!!
Ff bijgelezen.. Wat een complicaties weer.
Je kunt dit toch niet volhouden zo?
Wat zijn de fysieke gevolgen van geen hersenvocht bij alleen plat op je rug liggen?
Kunnen je hersenen zonder vocht?
Heel heel heel veel beterschap.
esje01 schreef:Die Bas van jou is goud waard.
Wat een geweldig leuk vooruitzicht
Dit sleept je zeker Door deze k*t tijd heen
Knuffel es
Splash_ schreef:Jeetje wat een verhaal, is een ander ziekenhuis geen optie? Ze kunnen je nu toch zo niet laten ''liggen"?
Heel veel sterkte.
bowena_84 schreef:Wauw Quir, wat een lied vriendje en een héérlijk vooruitzicht
We kunnen helaas niet meer dan voor je duimen en hopen dat heel, heel snel je hersenvliezen dicht groeien. Ik zal hier nog eens een van mijn speciale kaarsjes branden. Je bent een kanjer meid!
femo schreef:Jeetje.. ik zit gewoon elke keer met kippenvel te lezen. Ik vind jou zo ontzettend sterk!!! echt heel erg knap van je hoor!
Kunnen wij je opvrolijken op bokt?waar word je nou blij van?
![]()
Moest wel een beetje lachen om je knakworstjes-opmerking. maar nu kan ik nergens anders meer aan denken, als ik knakworst eet. haha
Leuk dat je een jaarling hebt gekregen, dat zijn idd de dingen om naar uit te kijken!
Hou nog even vol he! ik gun het je zo ontzettend, dat je weer lekker jezelf kan worden!
Ik lig al te miepen bij een buikgriep, en dus bij die blindedarm ontsteking. maar ik durf bijna niets meer te vertellen na jou verhaal joh. echt een bikkel ben je!
savieralover schreef:pfff quir het zit ook niet mee! Heel veel sterkte van deze stille meelezer!
Iris82 schreef:Wat een ellende zeg... Maar je verwachtte het al hè? Ik hoop echt dat ze er iets van kunnen maken waar je gewoon mee kan leven tot de volgende operatie.
Lielle schreef:het houdt ook niet op zeg! Sterkte maar weer.