Oyeru schreef:Hier ook een twijfelaar. Ik ben in mijn emoties vreselijk onstabiel en soms gewoon ronduit gemeen tegen mijn vriend. Libodo ligt in de ijskast.
Ben sinds mijn 15e aan de pi, maar in eerste instantie nergens last van, alleen maar voordelen zoals minder heftige menstruatie en gavere huid.
Nu sinds enkele jaren (ben 20) dat mijn emoties op alle vlakken ongeveer non existent zijn, ronduit depressief te noemen.
Ik heb in 2013 een implanon genomen. Deze heb ik er na een jaar weer uitgehaald. Continue lichtjes ongesteld en het oppervlak van de maan verbleekte naast mijn gezicht. Ook zit ik al wel even met mijn gewicht in de knoop. Volgens ha had implanon moeten helpen maar niet dus. Sinds zomer 2014 dua weer aan de pil
Ik overweeg al een tijdje om te stoppen met alle anticoncepti. Dan maar condooms.
Ikheb dus alleen geen flauw idee wat voor invloed dit gaat hebben. Ben bang dat mn gezicht weer een maanlandschap wordt zonder en dat mijn menstruatie weer zo heftig en pijnlijk wordt.
Wel hoop ik dat ik dan eens eindelijk zou kunnen afvallen, mijn emoties normaliseren, mijn libido stijgt...
Edit: ook een mega nadeel voor mij, mn menstruatie niet meer kunnen controleren
Mijn huid is enorm verbeterd zonder pil en ook de menstruaties vallen mij mee. Het is wel pijnlijker dan met pil, maar het is nooit meer zo pijnlijk geworden als wat ik had als tiener voordat ik met de pil begon. Voeding doet daar in ook het een en anders dus wellicht is het interesant om je daar wat in te verdiepen als je ermee stopt.