Balou_k schreef:nine1987 schreef:Balou k, you serious???!!????
Jup, and guess what.. Ik val ook op vrouwen dus als ik met een vrouw thuis kom dan mag ik van mezelf ook niet aan de IVF..
Zie nu wel dat mijn stukje 'ik vind niet dat iedereen kinderen moet krijgen wat vreemd overkomt, maar ik doel hierop op overbevolking. Maar zoals ik zeg trekt dit zichzelf recht, omdat er genoeg mensen zijn die geen kinderen willen.
Maar zou je wel inseminatie doen dan of vind je dat je helemaal geen kinderen moet krijgen?
En is dat dan omdat je vindt dat er genoeg kinderen op de wereld zijn of omdat er in een lesbische relatie nou eenmaal geen man aanwezig is en het dus nooit zal kunnen zonder donor en dus altijd via ingrepen gedaan zal moeten worden? (ik ga er maar even vanuit dat je niet de behoefte hebt om met een man sex te hebben voor het verwekken van een kind)
Geen oordeel hoor, gewoon oprechte vragen
.
(en dan heb je nog stappen ertussen voordat je pas echt uit komt bij IVF) zaad kun je nog opwerken immers en rechtstreeks in de baarmoeder spuiten.[/quote]
Dan moet ik naar het buitenland waar er landen zijn met hele soepele regels en met een bak geld.
vuurneon is volgens mij niet gay