Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Strasshorse schreef:Iemand ervaring met littekens? zalfjes en dingetjes om het minder te maken?
Ik heb goede ervaringen met CalendulanGebruik het zelf voor de (recente) littekens op mijn knie en ik merk wel dat het littekenweefsel minder wordt. De kleur overigens niet, maar dat komt vanzelf.
xxxjanna schreef:Auauau.. Ik werd vanochtend wakker met een ontstoken helix. Heb hem ruim 13 weken en had er eigenlijk al een maand geen last meer van dus ik had gehoopt er makkelijk vanaf te komen (ook al weet ik dat hij nog niet volledig genezen was). Zou dit kunnen komen doordat ik hem gisteren ben vergeten na te spoelen nadat ik mijn haar had gewassen?
Verder vroeg ik me af of jullie nu aanraden meteen te gaan zeezouten of eerst even aanzien, ik heb dat spoelen met zeezout oplossing nog nooit gedaan.
Hij klopte vannacht flink, de huid eromheen is donkerpaars en mn oor is behoorlijk opgezwollen. Er komt echter nog geen pus uit. Any advice?:/
karlli schreef:Bij mijn Helix heeft het ook langer geduurd hoor. Het is helemaal niet gek dat hij geïrriteerd raakt door de koptelefoon. Genezingsproces kan 6 tot 9 maanden duren
Vumana89 schreef:Gebeurd dit rond je menstruatie?
_Ekenna schreef:Misschien een allergie opgebouwd voor het materiaal?
Lous schreef:Veel stress? Zwangerschap? Ziekte?