Ik ben ook heel erg benieuwd wat er uit alle gesprekken komt die nu op de planning staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Dat van s'avonds laat wist ik dat het een fabel was, maar is s'ochtends voor de verbranding eten ook echt een fabel?
Ik denk dat ik het inderdaad dan uitstel tot een uur of 10, maar het kan ook best zijn dat ik rond 7 uur tegelijk met mijn vriend ga ontbijten, om toch een stok achter de deur te hebben.
XiiaaooNaa schreef:Het gaat om de concentratie en vorm.Niet hetzelfde helemaal nee, maar wel ongeveer. Ze moeten hetzelfde kunnen dus bevatten deels ook hetzelfde.
Heb je die pil nogsteeds of wat heb je nu?
KoudbloedKim schreef:Wat ik wel merk is dat ik in mijn slaap veel afval.
Als ik de ene dag bijv. tot 8 uur slaap, ben ik ong. 2 kilo lichter dan de avond ervoor.
Slaap ik de dag erna tot 12 uur, ben ik 2,5 kilo lichter.
XiiaaooNaa, omdat niet elke pil hetzelfde is.
Spiraaltje is geen optie.
Sodera, klopt... het is denk ik ook heel persoonsgebonden.
KoudbloedKim schreef:N0a, ik heb even een willekeurige kopie gemaakt van een dag van afgelopen week.
Er is een tijd geweest dat ik tussen de middag niks at.
10:45 : Kop thee
12:00 : Kop thee
14:20 : Kop thee + 2 broodjes
15:30 : Kop thee
16:15 : Kop thee
17:00 : 2,5 pannekoek + glas water
19:50 : 1 tosti + kop thee
20:40 : Kop thee
21:45 : Smoothie (magere Yoghurt met fruit, zelf gemaakt)
22:30 : Kop thee
Janine1990 schreef:KoudbloedKim schreef:Wat ik wel merk is dat ik in mijn slaap veel afval.
Als ik de ene dag bijv. tot 8 uur slaap, ben ik ong. 2 kilo lichter dan de avond ervoor.
Slaap ik de dag erna tot 12 uur, ben ik 2,5 kilo lichter.
XiiaaooNaa, omdat niet elke pil hetzelfde is.
Spiraaltje is geen optie.
Sodera, klopt... het is denk ik ook heel persoonsgebonden.
Denk dat dat meer is door het verlies van vocht... Of het afdrijven van vastgehouden vocht omdat je ook al een aantal uur geen vocht meer binnen hebt gekregen.