Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Volgens mij klopt wat Annetje zegt wel hoor.
Je zet eerst je timer op 7 minuten, dan doe je circuit 1 net zo lang door tot je timer af gaat.
Dan 90 sec rust, en dan weer timer 7 minuten en circuit 2.
Dan 90 sec rust, dan circuit 1 weer 7 minuten.
Dan 90 sec rust, dan circuit 2 weer 7 minuten.
Dus 7 minuten lang de oefeningen van circuit one, dan 7 minuten lang de oefeningen van circuit two, en dat twee keer dus 4x7 minuten.
Sjappie schreef:@Linda_Fleur--> Goed bezig! Lekker vroeg ook, kun je energiek de dag in. Ik vind burpees ook vreselijk maar merk wel goed dat het goed is voor je lichaam, ik voel alles haha. Kan het trouwens zijn dat je snel sport na je ontbijt dat je daarom misselijk wordt? Anders ben je gewoon diep gegaan en dan is het logisch dat je misselijk wordt, dan train je in ieder geval hard!
Ik begin straks, als mijn ontbijt gezakt is, met week 2 dag 1. Moet nog even het springtouw vinden. Heeft iemand anders een alternatief? High knees?
Xivura schreef:Sjappie schreef:@Linda_Fleur--> Goed bezig! Lekker vroeg ook, kun je energiek de dag in. Ik vind burpees ook vreselijk maar merk wel goed dat het goed is voor je lichaam, ik voel alles haha. Kan het trouwens zijn dat je snel sport na je ontbijt dat je daarom misselijk wordt? Anders ben je gewoon diep gegaan en dan is het logisch dat je misselijk wordt, dan train je in ieder geval hard!
Ik begin straks, als mijn ontbijt gezakt is, met week 2 dag 1. Moet nog even het springtouw vinden. Heeft iemand anders een alternatief? High knees?
Ik spring altijd in de lucht zonder touw en beweeg m'n armen dan mee.