Net bij body en fit eiwitshakes bestelt voor na zumba. Heb elke keer zo veel spierpijn doordat ik mezelf continu net weer wat verder drijf helemaal met squats en dieper willen en helemaal volledig leeg ga dus hopelijk gaat dit werken
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 05-07-15 19:23
Misschien moet je jezelf dan net wat minder pushen...
Maar, ik vind t zooo fijn om alles eruit te hebben en je gewoon helemaal kapot te voelen Ik heb nu variatypacks van Whey protein en van Smart protein bestelt en krijg t morgen al binnen dus na 2 uur zumba ga ik mn eerste shake proberen!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Het is wel lekker om helemaal leeg te zijn na Zumba.... maar niet verstandig, omdat ik na de les meestal nog mijn vader en Ronja (hond) moet ophalen van de hondenschool, op 20 minuten rijden in mn 45 km Koekblikje
Nee dan lijkt het me idd niet handig, dat is ook de rede dat ik autorijlessen niet erna plan maar ervoor Maar hoe laat jij je spieren beter herstellen Banjer? Ik doe namelijk ook zumba om een iets strakker lichaam te krijgen en ik weet niet of je daar nog tips voor hebt
WHOOHOOOO vol energie Maandag 2 uurtjes geknald net een uur gedaan en dan morgen ochtend om kwart voor 9 weer een uur ennnnnnn morgen avond om half 8 ook weer
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Na bijna 7 weken gips, kan ik hopelijk vanaf volgende week gaan revalideren...
Hoop m'n conditie op te gaan bouwen met zumba uiteindelijk! Insanity zit er nog niet in voorlopig... Dus dan maar anderen vermaken met mijn oh zo geweldige gevoel voor ritme haha
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 09-07-15 14:16
Nee… en die gaat er niet in komen ook… vind het een vreselijk nummer en zeker niet geschikt voor in de les…we hebben ook wel eens dames die in vakanties hun kindjes meenemen… dat kan ik echt niet maken…
Heb trouwens wel “spicy” nummers in de les qya lyrics, maar dat is in het Spaans of Engels… en dat verstaan de kindjes toch niet
Ik heb vorige week voor het eerst een lesje piloxing gedaan. Dat was pittig niet te doen, niets voor mij. Doe mij maar Zumba. Hebben jullie wel eens piloxing gedaan?