Personal Body Plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Re: Personal Body Plan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:51

Ik had een whole wheat wrap met tomaten passata en mini mozarella balletjes, tomaat, slankie 20+ geraspte kaas, Italiaanse kruiden en kipfilet <3

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 15:36

Er staan ook een soort van wraps in (maar dan van ei) met kip, sla, champignons, paprika etc.
Erg lekker, gisteren gegeten!

Drie dagen training achter elkaar gehad (in overleg uiteraard) en ik voel me nu echt goed! Morgen rust, ook wel erg fijn (stiekem wel paardrijden..)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 16:23

Ik heb een paar dagen niet kunnen trainen ivm pijn aan kaak na trekken verstandskiezen. Eten gaat ook niet helemaal top deze week (vakantie). Vandaag gaat het weer top, dus volhouden!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 20:02

Stomme verstandskiezen! Fijn dat het nu wel goed gaat, doorzetten!

Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar eventueel kunnen we een WhatsApp groep maken? Elkaar een beetje inspireren en motiveren :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:51

Ik ben voor! +:)+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:42

Lijkt me leuk inderdaad!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:48

Naar wie sturen er de 06-nummers? Anders wil ik hem eventueel wel aanmaken?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 22:48

Ik stuur mijn nummer naar jou, Flups :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:10

Leuk! We zijn al met drieën +:)+

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 23:41

*\o/* vandaag drie groene balkjes!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 07:18

Super goed Carolien! Ik heb ook als streven elke dag overa zo dicht mogelijk bijnin de buurt te komen, maar het blijft een flinke puzzel zeg! :P

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 10:00

Helemaal mee eens. Ik had nog wat koolhydraten en eiwitten over, maar dat is geen optie als de calorieën op zijn, haha.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:51

Ik heb mijn nummer ook gestuurd flups! :)

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:53

Ik ging gister zo goed tot de avond.. wederom een enorme eetbui, vorige keer kon ik nog wel verklaren waar die vandaan kwam maar gisteren? Baal er een beetje van.. Vandaag maar soort balansdagje en even wat minder calorieën / koolhydraten en vetten eten en dan vanaf morgen weer een normale dag

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 12:04

Jammer Carpediem! Die momenten hebbem we helaas allemaal wel eens. Schouders er weer onder en gaan met die banaan! jou krijgen ze toch zeker niet klein :(:) Laat je niet kennen meid! Je kunt het :)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:19

Ik heb een tijdje met jullie me gelezen en hoogstwaarschijnlijk start ik per 1/6. Ik heb in de allereerste groep meegelopen, maar ben daar na een maand al me gestopt. In eerste plaats omdat ik er no niet aan toe was (dacht zelf beter te weten wat zou werken, vod sporten maar stom), maar zeker ook omdat ik geen enkele klik had met mijn coach. Het is toen niet bij me opgekomen om te vragen om een andere coach (er werkten er toen ook maar een paar), stoppen was makkelijker....
Het enige dat me nu nog doet twijfelen eis dat ik heel graag train in onze crossfitbox. Daar hebben we alleen geen apparaten. Wel heel erg vel maten en vormen gewichten en ook roei apparaten, maar verder dus geen apparaten. Ik ben ook lid van e plaatselijke sportschool, maar ik vind het daar echt vreselijk :+ Ik ben dar nu al een rare met mijn eigen schemaatje en pbp zal het er niet beter op maken. Ik heb dit al voorgelegd bij pbp en zij geven aan dat ik het gros van e oefeningen ook bij crossfit kan doen, maar dat zij hun schema's er niet op aan passen. Hoe is jullie ervaring? Voor hoeveel (van e hoeveel) oefeningen heb je een apparaat nodig? En zijn oefeningen, op aanvraag te vervangen door en andere oefening?? Ik kan me nl voorstellen dat dit het beleid is, maar dat je in overleg met je coach best het eea aan kan passen...

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:50

Ik gebruik best wat apparaten voor mijn bovenlijf. En sommige oefeningen krijgt ik vervangende oefeningen voor omdat ik die lichamelijk niet kan doen (instabiele schouder)
Dit is overleg met mijn coach :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:59

Sorry dat ik binnenval hoor, heb alle pagina's gelezen en ik moest gewoon even een reactie doen ^^

~~
Ik ben Martin, 16 jaar ( bijna 17) en ben momenteel heel actief bezig met fitness // hardlopen // zwemmen & natuurlijk zo gezond mogelijk eten.
Sinds iets langer dan een maand zit ik bij een modellenbureau en nu wil ik wat meer spieren gaan opbouwen.
Zelf ben ik begonnen met buik & borstspieren en dat gaat me vrij makkelijk af.
Ik kan me aan het schema houden en doe de meeste dagen meer variatie in trainingen dan m'n schema zegt.

Maar, Voedsel...Dat is het punt waarop ik heel erg onzeker ben.
Ik eet zo veel mogelijk fruit en eet zo gezond mogelijk.
Ik vermijd friet, sausjes bij het eten etc, alleen hoe ben ik nou echt gezond bezig.
Lijnen moet ik niet doen maar hoe weet ik wanneer ik genoeg gegeten heb om de spiermassa genoeg te kunnen laten groeien + ik moet ook nog wat te verteren hebben zeg maar.

Na de training, of de dag na de training heb ik altijd enorme eetbuien en als ik dan pauze neem dan kan ik me gewoon echt niet meer inhouden.
Het lijkt dus, dat als ik train ik enorme tekorten krijg aan voedsel // of gewoon enorme honger.
Mijn calorieën houdt ik niet bij omdat ik niet af hoef te vallen, door de spiertraining is het de bedoeling dat ik meer ga wegen en er gespierder uit kom te zien.

Alle hulp is welkom :D

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:12

Toch calorieen gaan tellen. Nu weet je niet wat je binnen krijgt en daar kun je nu niet op inspelen.
Behoefte berekenen (kan overal op internet) en dat gaan eten (of 300-500 kcal erboven als je massa wilt creeeren).

Oooof, net als ons Personalbodyplan gaam volgen :P

ringo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:59

heey iedereen hier een stille meelezer, ik vroeg me af hoe het nu ging is het nog een beetje vol te houden ?
Ik zit er ook over te denken het te gaan doen maar blijf een beetje twijfelen over de kosten.
Daarom hoor ik graag jullie ervaringen :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:47

Ik heb het er voor over. Ik krijg er zoveel voor terug :) maar het Is inderdaad duur dus die overweging moet je zelf even maken.

ringo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 16:06

ja denk er ook echt serieus over na, ik wil namelijk echt graag wat kilotjes kwijt en in me eentje gaat het dan een periode goed en dan heb ik weer een terug val en eet ik alles wat los en vast zit.
Zijn er mensen hier die dit ook doen of hebben gedaan om af te vallen ?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 17:23

Ik had dat ook altijd enorme vreetbuien en dan weer een week op dieet en het weekend er weer alles aanvreten. Hou er wel rekening dat dit door pbp niet zomaar weg gaat. De reden van het eten is namelijk niet zomaar opgelost. Tenminste niet bij mij. Het is niet zo makkelijk als er over gesproken wordt maar als je consequent bent en je wil graag, dan is het zeker een heel goed hulpmiddel.

ringo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:07

Gemotiveerd ben ik zeker wel, ik heb namelijk een ongeluk gehad waardoor ik lang niet heb mogen bewegen en super ben aangekomen en dit wil ik er natuurlijk echt weer van af hebben pas me kleding zelfs niet meer

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:18

Ik ben het het met Flups eens, heel mooi hulpmiddel maar gaat zeker niet vanzelf. Je moet het zelf doen en er wat voor willen doen (en laten). Maar zoals je zegt dat je gemotiveerd bent top!

Ik heb het soms lastiger dan ik van te voren had verwacht maar vooral mentaal. Gelukkig heb een een fijne coach die mij ondersteunt en waar ik bij terecht kan.