De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:23

Meid, wat onwijs dapper van je! Alles.... Het openbaar plaatsen, het laten opnemen, wat heb ik respect. Ik vind het echt knap dat je het nu durft te vertellen...

Bokt kan elkaar in de haren vliegen, maar het is ook een voor allen en allen voor een, en jij bent er een bokker dus zijn we er met zn allen voor je! Verwacht van mij zeker een kaartje :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:27

Geurstokjes in je kamer zijn ook fijn(vind ik), zeker als je een kalmerende geur zoals Lavendel neemt(als dit mag tenminste). En bij de Primark/Xenos hebben ze vaak van die licht-slingers met van die kleine lampionnetjes eraan, als je die hoog ophangt geven ze heel gezellig licht :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:28

Het is niet niks !
Maar je zet een hele grote stap ik het gaan leiden van je leven ipv geleefd worden .
Vanaf hier zal ik aan je denken en geef ik je een virtuele steun en knuffel .
Zet hem op ... Jij komt er wel

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:35

Geurstokjes , en een letterbak is ook leuk om aan de muur te hangen en dingetjes die je niet wil vergeten in kan stoppen.
En een groot kaartenhart om alle kaarten in te stoppen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:20

Vergeet maar dat je doordeweeks weg mag, want dat mag je niet.. Ik zit op zon en schilt nu in een opname en ze willen mij daar hebben. Ik heb geprobeert te inproviceren maar no way dat ze uitzondering maken voor in de avond. Schijnt ook erg zwaar te zijn. Ik heb gezegt okay dan niet!
Laat me ponys niet vallen.. Jij geen eigen paardjes begrijp ik ? dan zou voor mij de keuze ook makkelijker geweest zijn. :)

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 22:32

LS_fotos schreef:
Vergeet maar dat je doordeweeks weg mag, want dat mag je niet.. Ik zit op zon en schilt nu in een opname en ze willen mij daar hebben. Ik heb geprobeert te inproviceren maar no way dat ze uitzondering maken voor in de avond. Schijnt ook erg zwaar te zijn. Ik heb gezegt okay dan niet!
Laat me ponys niet vallen.. Jij geen eigen paardjes begrijp ik ? dan zou voor mij de keuze ook makkelijker geweest zijn. :)

Zit jij ook op de Zwaluw dan? Als je gedwongen opgenomen zit, kan ik mij voorstellen dat je niks mag.. en nee geen eigen paarden, wel een eigen leven. Dus ook voor mij niet makkelijk geweest maar je moet echt voor jezelf kiezen en een jaar keihard aan jezelf werken denk ik dan..

Bedankt iedereen :D Zijn van die licht lampionnen/slingers niet brandgevaarlijk?

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:36

Het is toch een half jaar ?

Ik zit op kastanjehof, ik ben niet gedwongen tot de opnamen. Ze dwingen mij om vrijwillige te gaan maar volledig dwingen mogen ze niet. Ook zijn ze bang dat ik weg ga lopen dat heb ik al 2 keer eerder gedaan. Ik ben echt trots op je dat jij het gevecht aangaat! En hoop voor je dat dit werkt. Ik heb 2 vriendinnen die deze training al gedaan hebben 1 heeft het af gemaakt de ander beeindigt.

Word je psygiater vrouwelijk ?
Dan weet ik een beetje of ik aan de gelijke training zit.
Word gegeven naast Heidezicht ?

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 22:39

LS_fotos schreef:
Het is toch een half jaar ?

Ik zit op kastanjehof, ik ben niet gedwongen tot de opnamen. Ze dwingen mij om vrijwillige te gaan maar volledig dwingen mogen ze niet. Ook zijn ze bang dat ik weg ga lopen dat heb ik al 2 keer eerder gedaan. Ik ben echt trots op je dat jij het gevecht aangaat! En hoop voor je dat dit werkt. Ik heb 2 vriendinnen die deze training al gedaan hebben 1 heeft het af gemaakt de ander beeindigt.

Word je psygiater vrouwelijk ?
Dan weet ik een beetje of ik aan de gelijke training zit.
Word gegeven naast Heidezicht ?

Nee, het is in Heidezicht. En mijne was mannelijk, alleen de psychiater is vrouwelijk. En dit programma duurt een jaar en daarna 3 maanden dagklinisch dus een dag p.w. Ik hoop dat ik eigenlijk niet dermate "ernstig" ben om dat nog te moeten doen.

Thanks, maar ga vooral zelf het gevecht ook niet uit de weg. Als het je helpt, komt de rest later wel.. dan ben jij nu even een prioriteit. Je ponys kunnen echt wel (tijdelijk) ergens anders gelukkig zijn.

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:40

Ik wil je als eerste heeeeel veel sterkte en succes wensen! En heel gedurft vind ik het van je! En het openbaar plaatsen, over alles maar 1 woord, respect!

je kunt het! Nogmaals, heel veel succes! +:)+

Heartstriked

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 22:07

Brrrr, ik moet zeggen: het komt zooo dichtbij nu.. en het is ENG! Ik zie er enorm tegenop en heb echt geen zin om heen te gaan. -O- nog een weekend "vrij".. :( Afscheid genomen van de leukste baan ooit bij de paardjes vandaag. :( bah! Hoop dat jullie wat fijner het weekend in gaan..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:15

Ik kan me voorstellen dat het eng is! Maar kom op meid! Je doet het voor jezelf! Het komt goed :(:)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:22

Dat jij gaat zonder steun...
Dat jij wil werken aan jezelf wanneer men juist graag eersr naar een ander wijst...
Dat jij doorzet terwijl een ander afhaakt...

Die knuffel kun je krijgen..
Maar geef jou zelf eerst maar een dikke knuffel. Wat ben jij knap bezig.

Succes!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:29

Je kunt het.

Je verdient deze kans.

Je hebt het sterkste en moedigste besluit ooit genomen. De keuze voor jezelf maken is de moeilijkste die er is. Het lijkt ook de meest egoïstische, maar dat is het niet. Het is het beste dat je in je leven ooit voor jezelf kunt doen. You go girl.

Heel veel knuffels en kracht.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:56

Heel veel sterkte TS, knap dat je de strijd aangaat!

Ik ontvang ook graag een adres voor een kaartje straks :D

Afbeelding

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:10

Heel veel sterkte meisje. Je kan dit. Als je nu al zo sterk bent om voor jezelf te kiezen, dan moet dat straks helemaal goed gaan komen. Dikke knuffel.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:17

Knuffel!
Sterkte, ik denk aan je.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:26

Meid, ik vind het een ontzettend knappe beslissing! Super en jammer dat je ouders je daar niet in steunen, want ik vind het juist zo knap dat je niet wegloopt van je problemen maar deze juist onder ogen komt en daadwerkelijk gaat aanpakken. Ik hoop dat je je leven weer op de rits gaat krijgen. Heel veel succes en hoop dat je toch kunt genieten dit weekend :)

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:33

Ik heb alleen jou openingspost gelezen.... en heb niets meer te zeggen als: hele dikke knuffel voor jou en veel succes het komende jaar! :(:)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 04:57

Je kan het meis ! Ik kan mij niet voorstellen hoe eng het je nu lijkt, nu het zo dichtbij is. :(:) Dit is een onwijs dapper besluit van je en ik kan mij goed voorstellen dat een deel van je nu liefst gillend zou weglopen. :) Veel succes ! We staan hier allemaal achter je.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 13:23

Zeker!

Probeer lekker te genieten van het weekend, meid, het is geen lang afscheid, volgend weekend ben je er immers gewoon weer?

Volgende week zul je het best druk hebben met het verwerken van alle indrukken, het inrichten van je kamertje, kennismaken met je huisgenoten...die week vliegt voorbij!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 13:30

Wat ben jij een kanjer dat je deze stap kan nemen. Gelukkig zit ik niet in zo'n situatie.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik zou zeggen ga er voor

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:07

Komt helemaal goed meid, geloof in jezelf!

AmyxDomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:32

Het gaat helemaal goed komen meid!
Tuurlijk ga je in het begin dingen van thuis/de paardjes even missen, maar gelukkig ben je er volgend weekend gewoon weer! En je zult zeker meer rust gaan krijgen als je opgenomen bent, je kan (en mag!) alles dan loslaten.
En onthoud: Je gaat niet alleen deze strijd aan!
Zoals je ziet zijn er hier op bokt super veel mensen die je steunen, en je kan altijd een berichtje plaatsen. Ook als het negatief is! :* :(:)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:38

Je kan het meid! Ook ik stuur je graag een kaartje straks ;)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:51

Wat een indrukwekkend verhaal en wat ongelofelijk knap dat je deze stap durft (en gaat!) zetten!

Ontzettend veel sterkte gewenst. Dat je leven er op vooruit mag gaan zodat voortaan ALTIJD de dag wat lichter mag voelen!