Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Velletjes kun je het best zo kort mogelijk afknippen. Verzorg je huid en nagelriemen goed met een verzorgende crème of olie om nieuwe velletjes te voorkomen.
ladyrosa schreef:De enige manier die bij mn nichtje van 14 werkt is haar hand weg slaan![]()
Zij bijt ook onbewust, iedereen weet het en elke keer dat ze nu op haar nagels bijt slaan we haar hand weg (niet heel hard natuurlijk)
Wat je ook kunt proberen is hele scherpe sambal erop smeren of paarden antibijt spul. Ik heb 1 of ander spuitbusje bij mn paard dat zo vies is dat als ik het op het hek spuit en er waait een beetje in mn gezicht ik ruim 3 dagen die super vieze smaak in mn mond heb. Iets bitterderst(?) bestaat er volgens mij niet
NadjaNadja schreef:Alle ex-bijters hier, en ook veel van de bijters die net zijn gestopt, hebben wel een ontzettend mooie vorm qua vingers en nagels.
Ik heb echt worstenvingertjes met hele brede nagels en daardoor vind ik eigenlijk mijn nagels/handen ook niet mooi als ze wel gewoon helemaal netjes zijn en ik lange nagels heb