Goede beha voor een maatje meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Goede beha voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 16:03

Die lingerie-putlet in Haarlem bestel ik weleens.
Kim is een aardige dame die snel verzend.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 16:30

luuntje schreef:
Die lingerie-putlet in Haarlem bestel ik weleens.
Kim is een aardige dame die snel verzend.

Het is dus wel betrouwbaar? En met retourneren, gaat dat simpel?

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 16:39

ik zweer bij prima donna. moest laatst nieuwe bhs hebben zegt mn moeder: ga maar ff langs de hema..
braaf gedaan, 2 mooie uitgezocht, gepast en.. het leken net 2 puntjes. zag dr niet uit! heb 90-9D.
even wachten tot meijer in hardenberg weer sale heeft. dan weer inslaan.

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:36

destination, ik heb ervaring met de site lingerie-outlet. Is een prima site.
Wordt keurig netjes snel geleverd. Voor retourneren moet je even op de site kijken.
Ik bestel zelf heel makkelijk online omdat ik precies mijn maat weet.
Succes

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:42

Ja van Prima Donna weet ik ook mijn maat, maar ik vind de site niet echt professioneel overkomen en het staat me ook enigszins tegen dat je moet mailen om te kunnen bestellen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 10:56

Destination schreef:
Ja van Prima Donna weet ik ook mijn maat, maar ik vind de site niet echt professioneel overkomen en het staat me ook enigszins tegen dat je moet mailen om te kunnen bestellen.

Heb je al op de LACE site gekeken? Daar heb je ook vaak kortingen en zeker als je meer besteld en daarna krijg je vaak en veel kortingsacties in de mail.

Als je je maten weet en de modellen die je past, kun je ze daar bestellen!
Laatst bijgewerkt door fargo op 04-02-15 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:09

Ik zou persoonlijk naar een lingeriezaak gaan. Hier kunnen ze je precies vertellen welke maat en pasvorm je moet hebben.

Ik ga zelf ook altijd naar een lingeriezaak en ben daar erg tevreden over. Ik bestel enkel BH's als ik de maat en pasvorm van het type al weet, vaak heb ik de BH dan al maar wil er 1 bij in een ander kleurtje.

Edit: typo

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 11:23

Beau_Myrthe schreef:
Ik zou persoonlijk naar een lingeriezaak gaan. Hier kunnen ze je precies vertellen welke maat en pasvorm je moet hebben.

Ik ga zelf ook altijd naar een lingeriezaak en ben daar erg tevreden over. Ik bestel enkel BH's als ik de maat en pasvorm van het type al weet, vaak heb ik de BH dan al maar wil er 1 bij in een ander kleurtje.

En als je eenmaal je maten en bepaalde modellen van merken kent, dan kun je ook via het internet bestellen.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 19:08

Handig topics voor de dames met een maatje meer. Hier een 75F en wat een drama soms...
Een goedkoop alternatief voor mij zijn de Primark bh's soms. Ook niet altijd.

Daarnaast kijk ik wekelijks op deze website. Zij bieden paspop bh's aan geloof ik. Die met veel korting weggaan. Meerdere malen besteld al, verschillende merken, ook retourneren is geen probleem.
De snelle levering is ook erg prettig.

http://www.dutchdesignersoutlet.com/

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:02

fargo schreef:
Destination schreef:

Heb je al op de LACE site gekeken? Daar heb je ook vaak kortingen en zeker als je meer besteld en daarna krijg je vaak en veel kortingsacties in de mail.

Als je je maten weet en de modellen die je past, kun je ze daar bestellen!

LACE had niet echt iets naar mijn smaak/maat. Degenen die ik qua printje wel leuk vonden, waren niet gewatteerd/hadden geen mousse, terwijl ik dat wel graag wil :)

Ik ga binnenkort toch maar bij lingerie-outlet bestellen;de prijzen zijn toch wel érg aantrekkelijk.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:13

fargo schreef:
Beau_Myrthe schreef:

En als je eenmaal je maten en bepaalde modellen van merken kent, dan kun je ook via het internet bestellen.

Dat zei ik ook, dat ik ze ook enkel bestel als ik maat en model weet. Maar weet je dit niet zeker kun je makkelijker naar een lingeriezaak, mijn mening dan :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 13:24

Iemand bekend met de maatvoering van Fantasie? Zou best wel eens wat willen bestellen namelijk?!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 16:23

heb ook een bh via lace besteld! zit perfect. hebben momenteel sale!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 16:41

fargo schreef:
Iemand bekend met de maatvoering van Fantasie? Zou best wel eens wat willen bestellen namelijk?!

Heb er inmiddels 2 besteld, zitten prima, wel wat minder luxe dan de primadonna, maar de kleuren zijn prachtig en ze passen ook goed.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:23

Voor grote maten is Nicky's Lingerie echt een super zaak. (Zaak zelf zit in Eindhoven), maar je kan ook via de site bestellen.
Zelf heb ik vrij grote maat (G), ik heb altijd Prima Donna voor 'zo' en Anita Sports voor paarden/sport. Super tevreden!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:45

Ashley5760 schreef:
Voor grote maten is Nicky's Lingerie echt een super zaak. (Zaak zelf zit in Eindhoven), maar je kan ook via de site bestellen.
Zelf heb ik vrij grote maat (G), ik heb altijd Prima Donna voor 'zo' en Anita Sports voor paarden/sport. Super tevreden!

Ik ga vrijdag naar Nicky's lingerie dus ben erg benieuwd!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:56

sterreke98 schreef:
Je kan ook online kijken. Ik pas altijd bhs bij de Simones (in Enschede). Zoek het merk op en kijk wat ze nog meer voor aanbod is. Ik heb namelijk zeer strenge eisen voor een BH.
Spoiler:
70F

Als ik nou toch eens een BH merk kon ontwikkelen voor veel (lastige) maten, voor weinig geld. Dan wist ik het wel haha. Ik wil namelijk ook niet elke keer met 80 euro lichter thuis komen..

Ik heb ook 70E/F (verschilt per merk), maar die van esprit zitten voor mij echt top en zijn goed betaalbaar :j Misschien proberen waard?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:10

Voor mij zitten die echt goed. Heb ook een sapph BH gekocht een aantal maanden terug, zat ook goed. Heb er wel sommige van esprit die niet goed zitten hoor. Maar veel modellen sluiten heel mooi aan. Verschilt denk ook per persoon (en borst :'))

Edit: De reactie waarop ik reageerde is weg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:14

fargo schreef:
Danique schreef:
Is 75-B echt al groot? := Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.

Een BH van 80 eur zit echt wel langer goed dan 12 weken hoor, zeker als je er op een gegeven moment meer zou hebben en ze af kunt wisselen ;-)

Primadonna is een favoriet van mij, prachtige bh's die geweldig goed zitten en mooi blijven.
Verder voor het sporten heb ik Anita bh's, ook prima en mooi en stevig..

Ja, alleen moet ik leven van 100 euro in de maand dus ik pas := :')

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:05

fargo schreef:
Danique schreef:
Is 75-B echt al groot? := Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.

Een BH van 80 eur zit echt wel langer goed dan 12 weken hoor, zeker als je er op een gegeven moment meer zou hebben en ze af kunt wisselen ;-)

Primadonna is een favoriet van mij, prachtige bh's die geweldig goed zitten en mooi blijven.
Verder voor het sporten heb ik Anita bh's, ook prima en mooi en stevig..

Moet ook zeggen dat ik op het moment mijn Primark BH verkies boven een andere dure merk BH! Heb er meerdere van de primark die ik ondertussen vreselijk vind zitten, maar 1 zit zo gigantisch fijn!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:38

Ben gister bij Nicky's Lingerie geweest, wat een verademing! Heb twee leuke setjes gescoord, wel duur, maar hier hoop ik ook weer lang mee te doen. Heb mij daar op nieuw laten meten...

Van 100F van de Hunkemoller naar 95H bij Nicky....

Heb er nu een aan en die zit heerlijk. Geen snijdende banden meer, geen hangende borsten meer etc...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:50

Welk merk heb je gekocht? :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:34

De Prima Donna!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:51

Steef schreef:
sterreke98 schreef:
Je kan ook online kijken. Ik pas altijd bhs bij de Simones (in Enschede). Zoek het merk op en kijk wat ze nog meer voor aanbod is. Ik heb namelijk zeer strenge eisen voor een BH.
Spoiler:
70F

Als ik nou toch eens een BH merk kon ontwikkelen voor veel (lastige) maten, voor weinig geld. Dan wist ik het wel haha. Ik wil namelijk ook niet elke keer met 80 euro lichter thuis komen..

Ik heb ook 70E/F (verschilt per merk), maar die van esprit zitten voor mij echt top en zijn goed betaalbaar :j Misschien proberen waard?

Ik had eerder ook bh's van esprite maar twee keer een beugel door de bh gekomen. Bij andere merken nooit last van gehad. Esprite is natuurlijk niet schrikbarend duur maar geeft liever iets meer uit voor betere kwaliteit.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 21:49

Prima donna is dit weekend met korting bij de bijenkorf! Gaat 20% af dus scheelt best wat :)