Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destination schreef:Ja van Prima Donna weet ik ook mijn maat, maar ik vind de site niet echt professioneel overkomen en het staat me ook enigszins tegen dat je moet mailen om te kunnen bestellen.
Beau_Myrthe schreef:Ik zou persoonlijk naar een lingeriezaak gaan. Hier kunnen ze je precies vertellen welke maat en pasvorm je moet hebben.
Ik ga zelf ook altijd naar een lingeriezaak en ben daar erg tevreden over. Ik bestel enkel BH's als ik de maat en pasvorm van het type al weet, vaak heb ik de BH dan al maar wil er 1 bij in een ander kleurtje.
Edit: typo
fargo schreef:Destination schreef:Ja van Prima Donna weet ik ook mijn maat, maar ik vind de site niet echt professioneel overkomen en het staat me ook enigszins tegen dat je moet mailen om te kunnen bestellen.
Heb je al op de LACE site gekeken? Daar heb je ook vaak kortingen en zeker als je meer besteld en daarna krijg je vaak en veel kortingsacties in de mail.
Als je je maten weet en de modellen die je past, kun je ze daar bestellen!

fargo schreef:Beau_Myrthe schreef:Ik zou persoonlijk naar een lingeriezaak gaan. Hier kunnen ze je precies vertellen welke maat en pasvorm je moet hebben.
Ik ga zelf ook altijd naar een lingeriezaak en ben daar erg tevreden over. Ik bestel enkel BH's als ik de maat en pasvorm van het type al weet, vaak heb ik de BH dan al maar wil er 1 bij in een ander kleurtje.
Edit: typo
En als je eenmaal je maten en bepaalde modellen van merken kent, dan kun je ook via het internet bestellen.
Ashley5760 schreef:Voor grote maten is Nicky's Lingerie echt een super zaak. (Zaak zelf zit in Eindhoven), maar je kan ook via de site bestellen.
Zelf heb ik vrij grote maat (G), ik heb altijd Prima Donna voor 'zo' en Anita Sports voor paarden/sport. Super tevreden!
sterreke98 schreef:Je kan ook online kijken. Ik pas altijd bhs bij de Simones (in Enschede). Zoek het merk op en kijk wat ze nog meer voor aanbod is. Ik heb namelijk zeer strenge eisen voor een BH.Spoiler:
70F
Als ik nou toch eens een BH merk kon ontwikkelen voor veel (lastige) maten, voor weinig geld. Dan wist ik het wel haha. Ik wil namelijk ook niet elke keer met 80 euro lichter thuis komen..
Misschien proberen waard? fargo schreef:Danique schreef:Is 75-B echt al groot?Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.
Een BH van 80 eur zit echt wel langer goed dan 12 weken hoor, zeker als je er op een gegeven moment meer zou hebben en ze af kunt wisselen![]()
Primadonna is een favoriet van mij, prachtige bh's die geweldig goed zitten en mooi blijven.
Verder voor het sporten heb ik Anita bh's, ook prima en mooi en stevig..
fargo schreef:Danique schreef:Is 75-B echt al groot?Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.
Een BH van 80 eur zit echt wel langer goed dan 12 weken hoor, zeker als je er op een gegeven moment meer zou hebben en ze af kunt wisselen![]()
Primadonna is een favoriet van mij, prachtige bh's die geweldig goed zitten en mooi blijven.
Verder voor het sporten heb ik Anita bh's, ook prima en mooi en stevig..
Steef schreef:sterreke98 schreef:Je kan ook online kijken. Ik pas altijd bhs bij de Simones (in Enschede). Zoek het merk op en kijk wat ze nog meer voor aanbod is. Ik heb namelijk zeer strenge eisen voor een BH.Spoiler:
70F
Als ik nou toch eens een BH merk kon ontwikkelen voor veel (lastige) maten, voor weinig geld. Dan wist ik het wel haha. Ik wil namelijk ook niet elke keer met 80 euro lichter thuis komen..
Ik heb ook 70E/F (verschilt per merk), maar die van esprit zitten voor mij echt top en zijn goed betaalbaarMisschien proberen waard?