Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Woow gave foto's komen hier voorbij!
Is klimmen duur als sport?
Ik ga eens zoeken waar hier (Dordrecht e.o) mogelijkheden zijn!
Lijkt me erg leuk om te doen, deed het op school ook altijd.
mvdende schreef:Thanks. De webshop is net 1 week open.
Maastricht is wel leuk, maar heb geen vervoer en ov is echt behoorlijk duur. Als je nog eens in de buurt bent..
midori schreef:Oh, mvdende, ik zie dat je een klimwinkel hebt, gaaf![]()
Hmm.. Ik ben al een boel aan het rond reizen (amsterdam-Groningen-Maasrtricht-Amsterdam, lekker landje rond in 6 dagen) dus blijf het liefst een beetje in de buurt van Maastricht..
culaccino schreef:midori schreef:Oh, mvdende, ik zie dat je een klimwinkel hebt, gaaf![]()
Hmm.. Ik ben al een boel aan het rond reizen (amsterdam-Groningen-Maasrtricht-Amsterdam, lekker landje rond in 6 dagen) dus blijf het liefst een beetje in de buurt van Maastricht..
Ah! Mocht je in het hoge noorden nog de muur op willen, laat maar weten. Beetje fris voor Excalibur, maar wie weet![]()
midori, er gaat ook een Flixbus van Amsterdam naar Groningen en eentje van Groningen naar Eindhoven, dat scheelt je misschien ook een smak geld. Of anders zo'n groepsticket bij de NS proberen te regelen (€7,- voor een dagretour)
Ik klim nauwelijks; mijn vaste buddies zijn geblesseerd en ik vind het zelf moeilijk om er tijd voor te vinden/maken. Mijn onderarmen zullen wel lekker slap zijn geworden, haha
nadjajump schreef:Midori, in maastricht zelf is er niet echt een klimhal maar toen ik er nog studeerde klom ik altijd in de hal in sittard. Heel mooi daar! Op de data die je noemt kan ik helaas niet.
Ik ben laatst ook voor de eerste keer buiten gaan klimmen, heel gaaf!
midori schreef:nadjajump schreef:Midori, in maastricht zelf is er niet echt een klimhal maar toen ik er nog studeerde klom ik altijd in de hal in sittard. Heel mooi daar! Op de data die je noemt kan ik helaas niet.
Ik ben laatst ook voor de eerste keer buiten gaan klimmen, heel gaaf!
Weet ik inderdaad, ben al een keer in die in Sittard geweest, was echt leuk!! Lekker groot in vergelijking met die uni wall jammer dat je niet kunt!
Waar ben je wezen klimmen?