Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:ten.
Ik ben wel een vriendin kwijt geraakt door dit gebeuren. Ik heb haar veel geholpen met haar paard, les gegeven, ze kon altijd komen eten als het niet goed ging financieel, we namen haar mee uit omdat we wisten dat ze het niet zo breed had. We hadden het altijd erg leuk.
Tot ik opnieuw mijn rug brak. Ik kon haar niet meer helpen met haar paard, kon geen les meer geven, kon niet meer uitgaan dus ook niet meer betalen, ik kon geen hele avonden bankhangen en gamen. Toen kreeg ik een sms-je dat ze de vriendschap wilde beëindigen want onze paden liepen uiteen.Daar ben ik heel lang verdrietig om geweest maar de tijd leerde dat ze nooit een vriendin geweest is. Ik heb in deze periode mijn echte vrienden leren kennen. Hij kwam uit zijn nachtdienst tóch naar het revalidatiecentrum om me mee uiteten te nemen om me op te vrolijken. Ik leerde een bokker kennen die ik inmiddels beschouw als een dierbare vriendin, ondanks dat we elkaar nooit ontmoet hebben. Ze heeft geen idee hoeveel ze voor mij betekend heeft en nog steeds doet.
Dus als ik het zo bekijk heb ik mensen verloren maar daarvoor veel lievere mensen terug gekregen.
Ik geloof echt dat mensen met een reden in je leven komen en ook met een reden weer uit je leven verdwijnen. Je leert altijd iets van ze.