Shiloh schreef:Water vergiftiging is alleen sprake van als je in korte tijd veel drinkt. Dus als je die 3 liter per dag in een periode van 4 uur drinkt of zo. Als jij je 3 liter gewoon netjes spreid over de dag kan het echt geen kwaad hoor.
Ik als meelezer haak hier even op in:
Als je de link in de OP goed doorleest, staat daar dat er bij de '3 liter challenge' daarnaast echt niks anders gedronken mag worden. Volgens mij is dit ook op basis van wat de huisarts die ze hebben geraadpleegd gezegd heeft in die post neergezet. Tenminste, ik herinner me dat er een quote was van deze huisarts in de zin van: 'je hoeft eigenlijk maar 1,5-2 L per dag, maar 3 liter kan ook geen kwaad, mits je daarnaast geen andere dingen drinkt'.
En nu kruip ik weer terug onder mijn meelezerssteen, haha.. Ik hou het even in de gaten, ik ben erg benieuwd of jullie daadwerkelijk verschil zien
(In dat geval ga ik er zelf ook eens beter op letten. Maar ik drink nu al vrij veel water en ben momenteel al bezig met de uitdaging om drie weken min. 2 stuks fruit te eten per dag, i.p.v. ±1 stuk per week, haha, dus ik wil eerst eens zien of ik me daar beter van voel…)En Nayomie: meteen even een groot glas dan! Ik dronk vroeger ook amper iets en tegenwoordig denk ik meer dan gemiddeld. Is een kwestie van elke keer als je er aan denkt even een groot glas naar binnen klokken, zo veel moeite is dat eigenlijk niet eens...

"Neeeeeh zuster, dan moet ik zo vaak naar de wc"
Bij sommige is 3 per dag de max en een slokje water als ze hun medicijnen innemen 
).
Heeft dat hetzelfde effect als water?