Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Voeding is voor 70%/80% van invloed op afvallen. Je kan eindeloos sporten maar als je met voeding niks ANDERS doet (niet zo zeer minder) gebeurd er weinig. Wie oprecht info wil hoe ik het gedaan heb kan mij pben. Ik kwam met sporten 4x pw en op mijn voeding letten (zoals je denkt dat goed is) geen steek verder.... 3 kilo in 3 maanden en 2 etentjes en het was weer terug bij af.
Mensen die willen afvallen maar er niks voor willen veranderen hoeven mij niet te pben. Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die zeggen te willen afvallen maar kom je met KLEINE aanpassingen blijkt dat of teveel werk of dat ze eigenlijk helemaal niks anders willen doen. Het komt niet aanwaaien....helaas.
WiskyBokjes schreef:Ik heb niet helemaal het topic doorgelezen maar ik wil eigenlijk ook wel mee kletsen.
Sinds 10 januari zijn mijn vriend en ik een eiwitdieet gaan volgen. Wij doen het zonder shakes maar gewoon met 'normaal' eten. Op dit moment gaat mijn vriend heel goed en met mij redelijk. De eerste week was een ramp, omdat ik van het woord ei al moest overgeven laat staan dat ik het binnen hield.
Inmiddels houdt hij een balansdag op maandag, ik probeer in ieder geval een gebakken ei te eten en voor de rest eet ik zo min mogelijk koolhydraten en zo veel mogelijk eiwitten.
Mijn gewone dag ziet er zo uit:
Ontbijt: magere Franse kwark met aardbeien
Lunch: 2 sneetjes bananenbrood (volgens recept 4,4gram koolhydraten per sneetje)
Tussendoor: 4 plakjes Gelderse kookworst en een mandarijn
Avond eten: meestal sla met biefstuk, bloemkool en kip.
Op dit moment zijn mijn hersenen alleen maar bezig met eten zoeken.. Na 20 uur niks meer eten is voor mij nog een hele uitdaging. In plaats van dollartekens in mijn ogen, heb ik eten in mijn ogen.
Gelukkig helpt mijn vriend mij erg goed.Ik wil nog ongeveer 4 kilo afvallen en er zijn er nu al 2 van af.
Stamper schreef:Zonnetje81 schreef:Voeding is voor 70%/80% van invloed op afvallen. Je kan eindeloos sporten maar als je met voeding niks ANDERS doet (niet zo zeer minder) gebeurd er weinig. Wie oprecht info wil hoe ik het gedaan heb kan mij pben. Ik kwam met sporten 4x pw en op mijn voeding letten (zoals je denkt dat goed is) geen steek verder.... 3 kilo in 3 maanden en 2 etentjes en het was weer terug bij af.
Mensen die willen afvallen maar er niks voor willen veranderen hoeven mij niet te pben. Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die zeggen te willen afvallen maar kom je met KLEINE aanpassingen blijkt dat of teveel werk of dat ze eigenlijk helemaal niks anders willen doen. Het komt niet aanwaaien....helaas.
Het is niet dat ik er niks voor wil doen. Maar echt intensief sporten lukt gewoonweg niet. Dit was vroeger met lichamelijke oefeningen ook al zo. Hierdoor heb ik vrijstelling gehad van school & examens. Tuurlijk is het deels beweging & voeding. En dat besef ik me ook echt wel!