Haha die lukte me ook écht niet. Heb het wel geprobeerd, maar ben best gevoelig op mn bovenarmen, zodra ik mn knie tegen mn arm zet doet het al zeer. De les met de headstand heb ik ook geprobeerd, maar durf niet goed omhoog te gaan en ben veel te stijf om het op de nette, gecontroleerde manier te doen.
Heb nu dag 23 gedaan, merk wel dat ik soepeler word, childs pose gaat ook steeds beter en met minder pijn in mn heupen. Als ik klaar ben met deze challenge ga ik nog een keer 30 dagen doen, kijken waar ik al vooruit ben gegaan.
Ik merkte dat de linkjes in mijn 30 day yoga-mail het niet meer deden... Toch weer de site opgezocht en inmiddels op dag 5. Nog mensen bezig? (http://www.doyouyoga.com/course/the-30- ... challenge/ Je hoeft niet persee de boel via e-mail te doen. Je kan de lessen ook aanklikken )
Oh wow dit ziet er ZO leuk uit. Ik wil ook mee doen! Heb alleen geen matje (is ook een beetje probleem met de plank- en ab-challenge waar ik nu aan mee doe ). Ik zou dit dan 's avonds voor het slapen gaan willen doen, omdat ik 's ochtends al twee andere challenges doe en 3x in de week hardloop. Ik denk dat dit echt heel fijn is om te ontspannen en leniger te worden!