Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coentjuh schreef:@ Froukje; dan kun je toch verschillende ziekenhuizen proberen? Ik ben in Breda/Oosterhout, St. Maartenskliniek, Gorinchem en in Dordrecht geweest. Misschien kijken ze er anders tegen aan? Dit is voor jou niet vol te houden zo! Kun je zelf niet uitvogelen vanwaar de zenuwpijn vandaan komt (ik bedoel voor een zenuwblokkade). Bijv. uitstraling middelvinger is waarschijnlijk nek C7.
Oh dat zeg ik nu wel.. maar dat werkte bij mij trouwens ook niet.. En dat wil ik ook nooit meer in mijn leven (zenuwblokkade)
Mij vinden ze ook te jong voor een operatie, maar als ik er 100% achter zou staan, dan gaan de artsen daar wel in mee hoor.. Ik hoop gewoon dat het voor mij weer een slechte periode was en de pijn straks weer handelbaar wordt. Fysio/manueel therapeut zet het binnenkort ook weer recht (hoop ik) dat scheelt wel een stuk meestal.
@ Gohya; Dat is ook erg klote zeg, want je kunt nu niet meer terug. Maar als je jezelf niet had laten opereren en je maakt een lelijke val en je zit in een rolstoel... dat is ook heftig.. De artsen zullen vast het zekere voor het onzekere nemen.
gohya schreef:@Electra63 als je nu myelopathie hebt dan ben ik bang dat je tóch geopereerd moet worden.Weet je wel dat je een dwarslaesie kan krijgen bij een verkeerde val? dat was bij mij de reden om te laten opereren. Ik ben al een paar keer goed weg gekomen vanwege vallen tijdens voetbal, me hele lijf stond onder 'stoom' en dat duurde behoorlijk lang. Bij mij was het in mijn nek C4-C5 en C5-C6.