Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bambi1995 schreef:IJentel schreef:Ik kreeg een pb van een jongen nadat hij mijn reactie hier las! helaas is hij voor mijn gevoel wat te oud voor mijMaar dan toch leuk dat je een berichtje krijgt.
Hoe is het gegaan met je afspraak TS?
goh jij ook al??
Bambi1995 schreef:Ik vind tinder eigenlijk ook maar een stomme app. Je liked elkaar en dan heb je een match... en dan niks... Er komt nooit een gesprekoke, ik wacht liever tot hij een gesprek aanknoopt maar als ik zelf een gesprek begin, krijg ik ook nooit een reactie terug dus jaa...
Bambi1995 schreef:Ik vind tinder eigenlijk ook maar een stomme app. Je liked elkaar en dan heb je een match... en dan niks... Er komt nooit een gesprekoke, ik wacht liever tot hij een gesprek aanknoopt maar als ik zelf een gesprek begin, krijg ik ook nooit een reactie terug dus jaa...
98xsophiex98 schreef:Hier ook een!!
Net 16 en nog nooit gezoend of een vriend gehad.
Ik schaam me er niet voor, hoewel het op school nogal vreemd gevonden word.
saskiakefie schreef:Ik ben 22 en heb nog nooit gezoend of een relatie gehadIk schaam me er niet echt voor maar loop er ook niet te koop mee. Blijkbaar wordt dat nogal vreemd gevonden namelijk in deze samenleving. En ik moet zeggen ik krijg nú pas de behoefte...
Tja ben met alles laat dus wat dat betreft...
Uitgaan heb ik bijna nooit gedaan probeerde dat te vermijden.
Christiene schreef:Ooit hier gereageerd nu in de dertig en nog steeds geen ervaring met zoenen ect.. toch een prima leven werk paar goede vrienden ect. Het onderwerp komt wel voor maar dan doe ik er gewoon wat vaag over.. omdat het echt niet geaccepteerd word of normaal gevonden word. Sommige hebben dan een mening die ze dan delen terwijl ik zelf dat ook ben. Over maagd op oudere leeftijd