18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:50

Afbeelding

:') :')

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:33

Bambi1995 schreef:
IJentel schreef:
Ik kreeg een pb van een jongen nadat hij mijn reactie hier las! helaas is hij voor mijn gevoel wat te oud voor mij ;) Maar dan toch leuk dat je een berichtje krijgt.

Hoe is het gegaan met je afspraak TS :) ?

goh jij ook al??

Ik heb er dus op gereageerd en gezegd dat ik m te oud vond. Ik zou mezelf niet zijn als ik er niks achter zocht. Dus ben brutaal geweest en geb m gevraagd of hij meer meiden een pb had gedaan. Ja zei hij :+ in mn eerste berricht hier had ik dat niet gezegd, maar jullie komen er nu mee hahah

Toen zei ik dat t niks werd maar dat we gewoon konden praten. Nooit weer een reactie gekregen :')

Beetje raar dat hij het op die mannier doed.

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:34

DianXX schreef:

Hahahah geweldig :') misschien wel de enige optie voor mij, die zeurt roeminste niet :+

Eske_B

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:42

Ik heb ook een mannetjeskonijn die me leuk vind, it's something _O-.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:45

Ik ben 22 en heb nog nooit gezoend of een relatie gehad :') Ik schaam me er niet echt voor maar loop er ook niet te koop mee. Blijkbaar wordt dat nogal vreemd gevonden namelijk in deze samenleving. En ik moet zeggen ik krijg nú pas de behoefte... :+ Tja ben met alles laat dus wat dat betreft... :') Uitgaan heb ik bijna nooit gedaan probeerde dat te vermijden.

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:19

IJentel schreef:
DianXX schreef:

Hahahah geweldig :') misschien wel de enige optie voor mij, die zeurt roeminste niet :+

Haha echt he! :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:54

Ik was 16 toen ik wat met ,mn vriend kreeg, en 15 eerste zoen.
Ik ken mn vriend via een oud teamgenoot van nem, en wij vonden elkaar niet gelijk aardig :').

Ik ging weleens mee naar tentfeesten, en hij heeft een keer mn fiets meegenomen omdat mn banden lekgestoken waren.
Hierna gingen we MSN'en en werden we vrienden. Heb m zelfs nog gekoppeld aan n ander meisje, wat niet lukte.
Cv 2010.. ik begon m leuk te vinden en in t café beetje ouhoeren. En ook zoenen.
24-2-2010 is hij mijn vriendje geworden en dat is ie nog steeds :).

Ook wel getwijfeld hoor, waren goeie vrienden, wat als t uitgaat? Dat weet je toch nooit..

Dus TS, soms is je vriend dichterbij dan je denkt!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:55

Hier ook geen pb gehad maar de afstand zou wat groot zijn _O- .

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 00:22

Yvankaxx schreef:
Waarom heb ik geen pb gekregen :+

Waaait for it. Nadat ik dat heb gezegd heb ik er ook 1 gehad _O-

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 01:37

:(:)
Bambi1995 schreef:
Ik vind tinder eigenlijk ook maar een stomme app. Je liked elkaar en dan heb je een match... en dan niks... Er komt nooit een gesprek :roll: oke, ik wacht liever tot hij een gesprek aanknoopt maar als ik zelf een gesprek begin, krijg ik ook nooit een reactie terug dus jaa... :')

Ik heb de meest gekke gesprekken, en wss kom ik er binnenkort per ongeluk expres 1 tegen in de stad, wat ik ook wel leuke vjnd haha

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:33

Bambi1995 schreef:
Ik vind tinder eigenlijk ook maar een stomme app. Je liked elkaar en dan heb je een match... en dan niks... Er komt nooit een gesprek :roll: oke, ik wacht liever tot hij een gesprek aanknoopt maar als ik zelf een gesprek begin, krijg ik ook nooit een reactie terug dus jaa... :')

Ik heb er daar een aan de haak geslagen hoor. Al 7 maanden <<)

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 17:37

Hier ook een!!
Net 16 en nog nooit gezoend of een vriend gehad.
Ik schaam me er niet voor, hoewel het op school nogal vreemd gevonden word.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:14

Net 16 is niet te vergelijken met 18/19 jaar vind ik ;). Zijn op die leeftijd ook een hoop die zeggen dat ze al vanalles hebben gedaan.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:40

98xsophiex98 schreef:
Hier ook een!!
Net 16 en nog nooit gezoend of een vriend gehad.
Ik schaam me er niet voor, hoewel het op school nogal vreemd gevonden word.

Hier nog een haha, heel veel mensen verwachten het niet van me en dat maakt het wel grappig :+ maakt mij niet erg veel uit kan er nu nog wel mee leven. Maar soms zou ik wel anders willen haha

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:45

ik was zelf 15 dus kan er niet echt over meepraten,

je hoeft je nergens voor te schamen hoor en er al helemaal niet onzeker door te worden.
het is bij iedereen anders de een is 13 en de ander pas 23, het komt als jij er klaar voor bent.

En hoe vind je een leuke jongen? tsja, ik zit alweer bijna 3 jaar in een relatie en ken deze jongen al 5 jaar, dus zou niet meer weten hoe dat zou moeten haha :P

en als je uitgaat kun je ook gewoon een gesprek starten met een jongen (ipv meteen de hele kroeg af te bekken zoals sommige doen) komt echt wel op je pad :)

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:50

saskiakefie schreef:
Ik ben 22 en heb nog nooit gezoend of een relatie gehad :') Ik schaam me er niet echt voor maar loop er ook niet te koop mee. Blijkbaar wordt dat nogal vreemd gevonden namelijk in deze samenleving. En ik moet zeggen ik krijg nú pas de behoefte... :+ Tja ben met alles laat dus wat dat betreft... :') Uitgaan heb ik bijna nooit gedaan probeerde dat te vermijden.

Precies! Je mag er net trots op zijn! :)

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:07

Ik heb ook nog nooit iets gehad, voornamelijk omdat ik gewoon niet zo spraakzaam ben tegen vreemden en ik niet van uitgaan hou. Ik kom nooit iemand tegen met dezelfde interesses als ik.

Nou ja, nu lieg ik. Pas op een feest van een vriendin kwam ik een jongen tegen die veel met me gemeen heeft, tot de liefde voor katten aan toe. Ik had de hele avond de neiging bij hem op schoot te gaan zitten (toch maar niet gedaan, staat zo vreemd), maar ik weet ook niet wat ik er mee moet. Hij is echt heel lief, niet echt knap ofzo (niet dat ik daar mee zit) maar ik heb het idee dat ik hem alleen interessant vind omdat ik nog nooit zo'n jongen ben tegen gekomen?

Goed om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben :D

sandraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:14

hier ook een van 18.
Opzich vind ik het nog niet zo erg, maar ik ben bang dat ik er geen klote van kan. :')

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:22

Hier ook iemand van 19. En vind het helemaal niet erg. Mijn familie heeft er meer een mening over. Maar heb er dan ook geen behoefte aan, ben niet iemand die zich wil aanpassen aan een ander :o .
Mijn familie is zowieso nogal gebrand op een relatie dus ben maar gaan zeggen dat ik in een relatie ben met mijn paard :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:25

Haha Alice, zeg ik ook wel eens. Waar ik me alleen aan ga ergeren is dat ik gewoon voel dat ze zich gaan afvragen of ik dan niet lesbisch zou zijn terwijl dat toch echt 200% niet zo is. Maarja hoe leg je dat uit :')

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:55

Haha hier 24 en idd geen relatie.. Hoe vervelend is je omgeving dan!!
Vrienden die relaties hebben, samen gaan wonen, gaan trouwen en kinderen krijgen. Op al die bruiloften, verjaardagen en house warmings.. ben je de enige eeuwige vrijgezel.
Vooral fijn als er gasten zijn waarmee je hebt gedate en die nu met hun nieuwe vriendin komen waarmee ze gaan samen wonen ofzo..
Ook ik heb een heerlijke moeder die mij zo goed als pushed in een relatie.. Op verjaardagen zegt dat ze nog een leuke vrijgezelle dochter heeft en tegen mij zegt dat ze het wel leuk zou vinden als ik een keer met een vriend OF vriendin (IK BEN 100% HETRO!) thuis kom.

Mannen lijken bijna wel bang voor een meid met een paard ofzo. Tinder is tot nu toe ook niet echt een succes.. Vind het ook maar niks eigenlijk om met een vreemde af te spreken. Bange poepert hahaha

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 07:33

Moderatoropmerking:
Dit topic is al vrij oud, maar daar ik zie dat het al behoorlijk wat pagina's heeft en er nu toch weer een aantal reactie's bijkomen, mag het van mij gerust open blijven.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 07:56

Ooit hier gereageerd nu in de dertig en nog steeds geen ervaring met zoenen ect.. toch een prima leven werk paar goede vrienden ect. Het onderwerp komt wel voor maar dan doe ik er gewoon wat vaag over.. omdat het echt niet geaccepteerd word of normaal gevonden word. Sommige hebben dan een mening die ze dan delen terwijl ik zelf dat ook ben. Over maagd op oudere leeftijd

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:02

Christiene schreef:
Ooit hier gereageerd nu in de dertig en nog steeds geen ervaring met zoenen ect.. toch een prima leven werk paar goede vrienden ect. Het onderwerp komt wel voor maar dan doe ik er gewoon wat vaag over.. omdat het echt niet geaccepteerd word of normaal gevonden word. Sommige hebben dan een mening die ze dan delen terwijl ik zelf dat ook ben. Over maagd op oudere leeftijd

Dat lijkt me ook niet fijn. :n Weer een goed voorbeeld waarom je niet zomaar moet 'roddelen'. Maar ik heb er uberhaupt geen mening over, behalve dat er niks mis mee is om op late leeftijd nog maagd te zijn.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:30

Ik ben 18 en heb ook geen ervaringen op het gebied van jongens. Het geeft helemaal niks vind ik, hier komt vast nog wel eens verandering in ooit. :D