Ik ben groot fan van het in vorm laten waxen bij Anastasia of de Benefit Brow Bar, dan gaat de juiste vorm een paar maanden mee en de haartjes die dan buiten de vorm groeien epileer ik gewoon weg met een pincetje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tytonidae schreef:@Djilna,
Mijn zus heeft eerst gewerkt voor Anastasia en nu voor Benefit(Vandaar mijn voorkeur) maar ik kan je verzekeren dat ze echt wel kijken naar wat het beste bij jou past!
Ook kan je zelf kiezen of je het iets rechter of iets hoger zou willen, heb onlangs nog mijn wenkbrauwen ietsje rechter laten maken
Gianti schreef:ik durf niet bij te knippen
Anthea schreef:Okeee ik ga morgen terug naar Sephora om wat rond te vragen.. Jammer dat ze er soms zelf niet zo veel verstand van hebben en ze me wel eens naar huis sturen met een oempa loempa foundation, maar ok. Dit kost me nu toch niks.
Jikkeee schreef:SPF vervaagd inderdaad in de pot na langere tijd, ook omdat het icm de middelen van de make-up niet heel goed pakt. Zonnebrand kan je ook maar 1 jaar vertrouwen op de sterkte dat je hem hebt gekocht. Ikzelf pak dan liever een dagcreme met SPF, verbranden doe ik toch wel als ik fotografeer. Maar voor in de zon, echt zonnebrand smeren..
BB-creme had ik altijd van maybeline, maar die dekte niet zo wauw... Was daar niet positief over. Verdere BB-cremes heb ik niet geprobeerd. Ben nu helemaal back in love met mijn poeder foundation
Vind het trouwens een dapper bericht van Vera Camilla! Eerlijk en open, erg knap!