"spinnen-in-huis-tijd" is weer begonnen, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yentl2010

Re: "spinnen-in-huis-tijd" is weer begonnen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:01

Wat ben ik blij dat ik 12 hoog woon :)

Beneden huis zou niks voor mij zijn brrr Griezels

Heb ook altijd roxasect in huis voor kakkerlakken en wespen is de sterkste die er is

Nou daar gaan die griezels wel van kapot hoor

Mijn vorige huis woonde in 1 hoog had ik ook altijd van de huisspinnen in huis in het najaar

Nu 12 hoog heerlijk geen ongedierte meer :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:20

De kat heeft inmiddels huisspin nummer 4 verslonden *\o/* weer een minder, jeej!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 15:34

yentl2010 schreef:
Wat ben ik blij dat ik 12 hoog woon :)

Beneden huis zou niks voor mij zijn brrr Griezels

Heb ook altijd roxasect in huis voor kakkerlakken en wespen is de sterkste die er is

Nou daar gaan die griezels wel van kapot hoor

Mijn vorige huis woonde in 1 hoog had ik ook altijd van de huisspinnen in huis in het najaar

Nu 12 hoog heerlijk geen ongedierte meer :)

Dat is de oplossing dus... 12 hoog gaan wonen...

Beetje balen alleen dat ik zo van een tuin houd... -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:39

Dakterras? :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 15:42

:)* Das nog een optie ja...

Ik koop gewoon een penthouse...

oh wacht, wel eerst even een bank overvallen... :')

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:50

Mijn terras is 7.50 meter lang en groot genoeg

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:58

Ooo ik durf de plaatjes niet te bekijken (m'n tel opent ze niet automatisch)!!

En vanmorgen was het weer zo ver... Ik zit me rustig op te maken, hoor ik achter me het papier in de papierbak geluid maken. Helaas hoort papier geen geluid te maken, dus ik heb me heel voorzichtig omgedraaid en ja hoor!!! Komt er tussen het papier zo'n mega dikke joekel spin omhoog kruipen... Iiieeeee! Ik ben al "haal weg, haal weg, haaaal weg" schreeuwend naar de slaapkamer gerend en heb vriendlief gesommeerd de spin weg te halen. Brrrr...

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 18:06

mvrdehaan schreef:

En vanmorgen was het weer zo ver... Ik zit me rustig op te maken, hoor ik achter me het papier in de papierbak geluid maken. Helaas hoort papier geen geluid te maken, dus ik heb me heel voorzichtig omgedraaid en ja hoor!!! Komt er tussen het papier zo'n mega dikke joekel spin omhoog kruipen... Iiieeeee! Ik ben al "haal weg, haal weg, haaaal weg" schreeuwend naar de slaapkamer gerend en heb vriendlief gesommeerd de spin weg te halen. Brrrr...

:D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 18:35

mvrdehaan schreef:

_O- Arm nichtje van mij toch...

Maar eerlijk is eerlijk wees maar blij met je vriend, die haalt ze zonder mopperen weg en ook nog eens direct.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 18:38

elenaMM77. Ieuwllll gatsie, alleen die spin waar ik het over had en dus op licht knop zich bevond was nog iets groter en dikker :=

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 18:49

Nou het was wel even mopperen vanmorgen hoor! Hij is namelijk niet zo fit momenteel... En dan ook nog de opmerking: goh, wat een kleintje ja! En gewoon met een tissue hè? Brrr.. Ik zat te griezelen vanaf de slaapkamer...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 18:53

Oh walgelijk ja... hier ging paps met zn sokken op zo'n joekel staan stampen...

Nou alleen daarvan al krijg ik kotsneigingen.... :r

ennuh hij moet niet zeuren, voor hem is alles klein met zijn lengte...

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:00

_O- True!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:01

Hier ook mega bang! Als vriendlief er niet is dan moet ik zelf met de stofzuiger aan de slag. Maar de stofzuiger komt dan echt het huis niet in, ondanks dat de stofzuigerzak afgesloten wordt door een klepje waar ze niet uit zouden kunnen.

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:07

Aaaah, nog meer mensen die bang zijn voor spinnen, leuk topic *\o/*

Ik ben best wel bang voor spinnen, maar soms ook weer totaal niet.

Vogelspinnen in de dierentuin durf ik bijvoorbeeld nieteens te bekijken, stel je voor dat ze ineens door dat hokje heen schieten met die vieze harige poten, iel dan ben ik getraumatiseerd voor het leven _O-

Van spinnen in huis hebben wij niet echt last. Af en toe een hooiwagen en zelden zo'n dikke vieze zwarte, maar bijna nooit. Buiten stikt het wel van de spinnen :roll:

Soms ben ik in een melige bui en durf ik zo een hooiwagen bij z'n pootje te pakken *\%/*

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:20

Ohh spinnen! Walgelijk!
Van de week zat er 1 in de douchebak, maar gisteravond ben ik me echt kapot geschrokken.
Voordat ik in bed ga liggen klop ik altijd mijn kussen op en draai het dan om. Zit er gisteravond achter mijn kussen op de muur zo'n dikke engerd naar mij te kijken. Wat kan ik krijsen zeg! Mijn man dacht dat ik vermoord werd op de slaapkamer :D
Ik heb niet zo goed geslapen vannacht...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 19:21

xknurrie schreef:
Aaaah, nog meer mensen die bang zijn voor spinnen, leuk topic *\o/*

Ik ben best wel bang voor spinnen, maar soms ook weer totaal niet.

Vogelspinnen in de dierentuin durf ik bijvoorbeeld nieteens te bekijken, stel je voor dat ze ineens door dat hokje heen schieten met die vieze harige poten, iel dan ben ik getraumatiseerd voor het leven _O-

Van spinnen in huis hebben wij niet echt last. Af en toe een hooiwagen en zelden zo'n dikke vieze zwarte, maar bijna nooit. Buiten stikt het wel van de spinnen :roll:

Soms ben ik in een melige bui en durf ik zo een hooiwagen bij z'n pootje te pakken *\%/*

DAT!! Precies dat ben ik ook altijd bang voor, of dat het dwars door het glas heen komt... :wow:

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:22

Mijn zusjes wilde een dr tandenpoetsen maar er zat een grote spin in het bad, dus ze riep mijn wat ze moest doen... Lekker dan -O- Dus ik zei spoel maar weg. Dus ze gaat aan de gang met de sproeikop en de arme spin vertrok vredig het riool in. Ik vond dat er wel genoeg water verspild was aan een spinnetje dus ze zet de kraan uit.. Komt de inmiddels half verzopen spin er gewoon weer uit gekropen :wow:Blijkbaar was het er niet gezellig genoeg :Y) Toen ontstond er pas echte paniek haha

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 19:24

oh bah...
misschien wat chloor/bleek achteraan spoelen??

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:13

We hebben er nog meer en warmer water achteraan gedaan en toen was ie wel weg :') Daarna wel de stop in het bad haha

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:26

Wie heeft trouwens dat ene filmpje gezien van die mensen die hun hond hadden verkleed als mega spin? Geniaal. _O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 20:28

Ja die was echt top... Daar kan ik dan wel weer om lachen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:35

Ik ben nog in de ontkenningsfase _O- maar heb de ramen al dicht gedaan op slaapkamer want daar komen ze geheid door..

Brr vreselijk en mijn vriend wil ze ook nog wel eens laten vallen als die van mij 1 moet pakken :x

Wonen op een boerderij dus ik ben al op het ergste voorbereid...

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:41

Hier nog een met een flinke angst :')

Laatst ook nog, dacht mijn vader grappig te zijn, had ie zoown joekel van een spin doodgemaakt en precies voor de bank waar ik altijd op zitten laten liggen zodat ik hem kon zien.. Gillen dat ik deed jonge :+ was maar goed dat ik alleen thuis was, bleuhh :') :+

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:52

VrolexLover schreef:
Mijn zusjes wilde een dr tandenpoetsen maar er zat een grote spin in het bad, dus ze riep mijn wat ze moest doen... Lekker dan -O- Dus ik zei spoel maar weg. Dus ze gaat aan de gang met de sproeikop en de arme spin vertrok vredig het riool in. Ik vond dat er wel genoeg water verspild was aan een spinnetje dus ze zet de kraan uit.. Komt de inmiddels half verzopen spin er gewoon weer uit gekropen :wow:Blijkbaar was het er niet gezellig genoeg :Y) Toen ontstond er pas echte paniek haha

Oh dat heeft mijn moeder ook wel eens gehad. Of dat je ze opzuigt en later kruipen ze er weer uit -O-