Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nachtlampje schreef:Tampons kunnen zeker wel zomaar eruit gaan, maar dan doe je wél iets verkeerd, zoals in mijn geval.
Ik maakte het te grondig schoon voordat ik een tampon gebruikte, en dan is het zo schoon dat de wand weerstand bied tegen de droge stof, en dat je eigenlijk een soort katapulteffect krijgt. je duwt m er wel in maar de wand duw je ook mee, en zodra je niets meer aanspant en loslaat wurmt zo'n kreng zich er zo uit.
Strasshorse schreef:Elinex304 schreef:
Mag niet aan de pil van mamzak :/
waarom niet? ik vind het ideaal. ik was zo hevig ongesteld en misselijk en sinds de pil geen last meer van, ook nog eens een voordeel je bent voor 98% beschermt tegen zwangerschappen
Jiskaa schreef:Elinex304 schreef:Haha een inbrenghuls
Al zo veel tampons verspild en het is nog nooit gelukt, weet ook niet of ik überhaupt bij het goeie gat zat..
Wil ik weten dan waar je wel zat?
Anyway, ja met inbrenghuls, trust me, dat vond ik echt prettig in het begin! Dan gaat ie ver genoeg, je hoeft niet met je vingers in je doos dus ook schone vingers
Eight schreef:Ik zweer bij de mooncup/menstruatiecupgaat veel minder snel vol, voel je niet zitten, geen kans op tamponziekten! Echt mijn beste uitvinding ooit, kan er zelfs mee sporten en zwemmen
Ayasha schreef:Strasshorse schreef:
waarom niet? ik vind het ideaal. ik was zo hevig ongesteld en misselijk en sinds de pil geen last meer van, ook nog eens een voordeel je bent voor 98% beschermt tegen zwangerschappen
Omdat de pil helemaal niet zo onschuldig is. Zeker op jonge leeftijd zou ik ook de boot af houden wb pil.