Ongesteld maar toch paardrijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:02

Ik zweer bij de mooncup/menstruatiecup :) gaat veel minder snel vol, voel je niet zitten, geen kans op tamponziekten! Echt mijn beste uitvinding ooit, kan er zelfs mee sporten en zwemmen :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:17

Nachtlampje schreef:
Tampons kunnen zeker wel zomaar eruit gaan, maar dan doe je wél iets verkeerd, zoals in mijn geval.
Ik maakte het te grondig schoon voordat ik een tampon gebruikte, en dan is het zo schoon dat de wand weerstand bied tegen de droge stof, en dat je eigenlijk een soort katapulteffect krijgt. je duwt m er wel in maar de wand duw je ook mee, en zodra je niets meer aanspant en loslaat wurmt zo'n kreng zich er zo uit.

Ik snap precies wat je bedoelt. Heb ik ook soms als ik 'm niet helemaal goed doe. Dan voel ik hem zo drukken tegen de uitgang :') Maar eruit kan echt niet hoor.

Nataschax

Re: Ongesteld maar toch paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:28

voor de buikpijn gebruik ik alive feminax (als ik het goed schrijf) i-de-aal spul!

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:31

Eight schreef:
Ik zweer bij de mooncup/menstruatiecup :) gaat veel minder snel vol, voel je niet zitten, geen kans op tamponziekten! Echt mijn beste uitvinding ooit, kan er zelfs mee sporten en zwemmen :)

ik had m gezien maar snap niet helemaal hoe je dat er nou in wil krijgen, lijkt zo enorm op de foto :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:02

Strasshorse schreef:
Elinex304 schreef:

Mag niet aan de pil van mamzak :/

waarom niet? ik vind het ideaal. ik was zo hevig ongesteld en misselijk en sinds de pil geen last meer van, ook nog eens een voordeel je bent voor 98% beschermt tegen zwangerschappen

Omdat de pil helemaal niet zo onschuldig is. Zeker op jonge leeftijd zou ik ook de boot af houden wb pil.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:10

Jiskaa schreef:
Elinex304 schreef:
Haha een inbrenghuls :')

Al zo veel tampons verspild en het is nog nooit gelukt, weet ook niet of ik überhaupt bij het goeie gat zat..

Wil ik weten dan waar je wel zat? _O-

Anyway, ja met inbrenghuls, trust me, dat vond ik echt prettig in het begin! Dan gaat ie ver genoeg, je hoeft niet met je vingers in je doos dus ook schone vingers :))

Vind ik nog steeds geweldig. Zeker nu ob inbrenghulzen van plastic heeft, en in compact formaat. Niet meer alleen die grote kartonnen van tampax.

Ik vind het vooral geweldig omdat je handen er schoon van blijven en je het probleem van "tampon in te schone/droge poes" mee omzeilt omdat het plastich zo fijn glad is.

Fijn spul hoor, die ob hulsjes!

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:32

Eight schreef:

Ik heb het ook een paar keer geprobeerd,
maar oh my god als dat ding er weer uit moet.
Het doet verschrikkelijk pijn. Ik gebruik al jaren tampons zonder probleem, maar zo een cup is een ander verhaaltje om eruit te halen.
Het lijkt wel of het daaronder scheurt. Het lijkt of het de 'bovenrand' is van de cup die zo zeer doet (die rand is iets dikker/breder dan de rest van die cup). En soms lijkt die vast te zitten achter mijn schaambeen.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:05

Ayasha schreef:
Strasshorse schreef:

waarom niet? ik vind het ideaal. ik was zo hevig ongesteld en misselijk en sinds de pil geen last meer van, ook nog eens een voordeel je bent voor 98% beschermt tegen zwangerschappen

Omdat de pil helemaal niet zo onschuldig is. Zeker op jonge leeftijd zou ik ook de boot af houden wb pil.

bij alle medicijnen zitten bijwerkingen bij, zo ook bij de pil ja dat klopt. Je hebt zoveel verschillende pillen dat je ook even uit moet vinden welke het beste bij en je lichaam aansluit, ik ben nu 4 jaar verder en heb nu eindelijk sinds een jaar de goede pil, dus is even zoeken

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:40

Zo'n cup lijkt mij niet prettig. Moet je graaien om dat ding er weer uit te halen en mij zal het overkomen dat ik het vervolgens allemaal over de vloer giet :') bah!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:54

Ik heb dat ook geprobeerd, die moon cup, ik probeer altijd alles en sta ook voor alles open (oh haha, klinkt lekker in dit topic)

Maar goed, moon cup dus... ik vond het één bloederige toestand. Wat ook niet zo gek is, want het bloed wordt wel opgevangen maar niet opgenomen. Dus dat moet er allemaal uit met dat ding. ieuw.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:05

Ja jak. En dan giet je het er overheen. Alles over je voeten :'). Nee niks voor mij bah.

Daantje_1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:34

En vervolgens het ding lekker schoon moeten maken, niet alleen thuis, maar ook op openbare wc's , wat een feest _O-
Ik hou het wel bij tampons :')

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:36

NeverGiveUp schreef:
Wat is het probleem daarmee precies? Luier om of kurk erin en rijden.

:') _O-

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:38

Als je aan de anticonceptie zit gewoon doorslikken dat ding.. Ik vind dat ideaal!! Geen bloederige vieze toestanden meer haha

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 17:30

Wow hé!
Ik ben onderhand al 1 dag niet meer in het topic geweest, en zie overal het woordje Tampon staan....
Nog maal: Ik mag van mijn ouders géén Tampon gebruiken!!

voor de gene die het fijn / leuk vinden om te weten: Het gaat een stuk beter met me, ik mag al weer zonder mitella lopen enz. dus ik kan ook weer gewoon paardrijden, niet te onbenullig natuurlijk maar lekker rustig rond hobbelen mocht wel van de dokter!
Ben ook helemaal happy dat het goed gaat met me paardjes enz..... *\o/*
Voor nog meer informatie mag je me een PB sturen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:33

doemaar schreef:
Als je aan de anticonceptie zit gewoon doorslikken dat ding.. Ik vind dat ideaal!! Geen bloederige vieze toestanden meer haha

Inderdaad! Ik las gewoon een paar keer per jaar een stopweek in als het "uitkomt" en voor de rest gewoon doorslikken!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:34

Even gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom mag je geen tampon gebruiken? En wanneer mag je dat dan wel gaan doen?

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 17:35

Amaris schreef:
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom mag je geen tampon gebruiken? En wanneer mag je dat dan wel gaan doen?

PB???

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:36

omg het was echt drama gister
ik was op mijn eerste werkdag en ja hoor totaal doorgelekt
ik kwam er thuis pas achter en hoop maar gewoon dat niemand het heeft gezien!
:x :x

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 17:37

lienieminie schreef:
omg het was echt drama gister
ik was op mijn eerste werkdag en ja hoor totaal doorgelekt
ik kwam er thuis pas achter en hoop maar gewoon dat niemand het heeft gezien!
:x :x

ERG!!!!!
Dat is niet leuk denk ik! -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:40

Ik snap het probleem niet. Gewoon een goed maandverband (Always ofzo) om en gewoon gaan rijden.
Je lekt heus niet zomaar door hoor. Na het rijden ga je naar de WC en verschoon je je.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:03

haha ja dat doe ik ook altijd maar ik hoefde maar 2 uurtjes te vullen en ik wilde niet gelijk na een uur vragen ''ja mag ik even naar de wc'' ik dacht ik doe het na deze lading en toen mocht ik al naar huis en ging ik thuis
met rijden is het minder erg om door te lekken vind ik dan ben je wel onder de mensen maar er zit nog steeds een paard onder je dus kun je het minder gemakkelijk zien

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:37

Of tampon en maamdverband = hele kleine kans op doorlekken.
Dan moet je wel echt 5 uur ofzo niet wisselen :') In mijn geval zelfs 8 uur niet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:46

Ligt er toch echt allemaal aan hoe erg je ongesteld werd.. Bij mij bleef het er gewoon uitstromen. Als we alleen normaal maandverband hadden, moest ik om het uur wisselen (en dat was dan op het nippertje). 's nachts uiteindelijk met een handoek in mijn onderbroek moeten slapen tegen het rood worden van mijn bed.. :o

Wat ben ik blij met de pil en de tampon. :+ Walgelijk dat gevoel dat het eruit loopt. Alsof je doorlekt.

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:57

Ik zou niet nu al een tampon doen hoor.
Voor het rijden neem ik meestal goodnight maanverband, die is het beste en kan heel veel opnemen.
En ik rijd maar ongeveer een uur, dus dat kan makkelijk! Suc6