Poiuytrewq schreef:@Liedje89, als je wat beter had opgelet in dit topic had je gezien dat ik niet rook.
Mijn ouders roken en ik vond dat altijd zo stinken dat ik er nooit aan begonnen ben.
De buitenlucht is van iedereen. Sommige mensen stinken ook naar zweet of lopen dronken buiten. Doe gewoon een stap opzij heb je er geen last meer van.
Ik heb er zo een hekel aan dat mensen verwachten dat de hele wereld voor ze opzij gaat en dat sommige mensen nog zo scheinheilig zijn omdat te doen ook.
De enige hier die ik daarom vind dat ze zielig doen, zijn de niet rokers die er zoooooo veel last van hebben ("ze" zijn OVERAL!!, mijn kinderen stinken naar de rook als ik thuis kom!)
, die doen alsof ze een teug rattengif inademen en gelijk gestrekt gaan als ze wat inademen.
Weet je wel niet wat er allemaal in de 'frisse' buitenlucht rondzweeft voor rommel? Ik denk dat jullie maar beter kunnen stoppen met ademen!
Dat rookje als je in de stad loopt, waarvan 90% gewoon wegwaait, is heus niet zo erg. ( en nogmaals je kunt ook een meter verderop gaan lopen, of voel je je daar te goed voor) Lekker is anders als je op t terras zit te eten (niemand is te beroerd om hem voor je uit te drukken als je het normaal vraagt), maar je moet er gewoon niet teveel inzitten.
En je kinderen moet je er ook niet bewust in zetten, maar sommige hier doen alsof ze ter plekke doodvallen.
Best grappig dat je iedereen over 1 kam scheert. Ik ben zelf een jonge ouder. Lol.
Heb je gelijk in hoor, ik heb dan ook een hekel Aan stinkende mensen. Maar het meest aan het idee dat ik iemands sigarettenrook inadem. Blegh. Maar als ik achter een roker loop, ontwijk ik dit persoon inderdaad zodra ik het doorheb