Kreeg laatst de tip van iemand waar je de Quest bars per stuk kan bestellen... Fijn om even te proeven voordat ik een doos aanschaf Kan via xxl nutrition!
Ik ben diep onder de indruk van Whey Perfection! Ik neem wat whey betreft eigenlijk altijd Cookies&Cream, dat vind ik altijd lekker Hierna ga ik denk ik twee potten bestellen en dan ga ik eentje in Nutella proberen.
Die crunchy pindapasta is echt heerlijk. Wel jammer dat de poeder tegenvalt Karin. Ik had ook de PB2, maar die is wel heel snel leeg en niet echt goedkoop.
Ik vond de sports pancakes erg zoet. Misschien komt het omdat ik sowieso al liever hartige pannenkoeken heb dan zoet maar mij vielen ze erg tegen...
Daarnaast heb ik het doosje met proefsmaken van Whey Perfection geprobeerd. Zo te lezen waren het de ´oude´ smaken. Tot nu toe het meest enthousiast over aardbei Wat me opviel bij de cookies and cream was dat ik de structuur net zo smerig vond als van de smart protein.
Je kunt een proefverpakking bestellen met de nieuwe smaken, dan kun je vanilla ice ook eerst proberen voor je een hele pot bestelt. Proefverpakking kost €4,95 voor 3x peanutbutter, 3x vanilla ice en 3x chocolate brownie (eh... toch?).
Ik vind de proteïne pannenkoeken gewoonweg goor. Ik word al misselijk van de geur. Daarom was (ben) ik zo blij met Body & Fit, de Whey Perfection is de enige whey waar ik niet misselijk van word omdat er geen overheersende eiwitsmaak aanzit. En de sport pancakes zijn idd zoetig, maar ik ben een zoetekauw haha Helemaal lekker, ook zonder beleg!
Hihi oke Jezzi; thanks voor de snelle comments. Misschien dat ik inderdaad maar eerst een proefverpakking bestel. Waarom doe ik eigenlijk moeilijk; ik vind eigenlijk tot nu toe geen enkele shake echt lekker Maar goed, puur voor de smaak drink je ze natuurlijk niet.