[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:28

Strasshorse schreef:
[ Afbeelding ]

dit is mijn tattoo, heb hem inmiddels alweer een jaar
Gezet bij Tattoo Centre Alkmaar
Heb er €115 euro voor betaald en ze was met een half uurtje klaar.
Was mijn eerste tattoo en zij was heel secuur en rustig aan het werk, ook met even kleine pauzes ertussen.
Ondanks de pijn vond ik het zeker geen nare ervaring.

@ KorbaKimmy8: Niks van aantrekken wat andere vinden, je zet een tattoo voor jezelf en veel mensen weten niet wat voor betekenis een tattoo voor iemand kan hebben, ik vind hem juist erg mooi :) gaaf met die rozen erbij

Wat staat je tattoo er ontzettend mooi op! Ik ga eventjes de site bekijken :D

Ash_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:49

Net mail terug gehad, kan eind deze maand terecht voor consult. Voor tekenen endergelijke en dan eind Juli mag/kan die erop. Spannend :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:44

Is er iemand bekend met Private Tattpo in Tilburg? Recensies die ik lees zijn tot nu toe lovend.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:47

ik volg ook weer :D

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:08

chantalboes schreef:
karlijn1985 schreef:
Heel mooi, ik zou ook voor rechts gaan alleen dan wel die E aanpassen :o

Welke E ?

De hoofdletter, van End.
Ik vind m onduidelijk worden, dat zou zonde zijn.

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:16

Hoi! Ik kom even binnenvallen. Inmiddels ben ik 18 geworden en al zijn mijn ouders er op tegen.. Wil ik graag een tattoo die staat voor de kracht van mijn oma's, een daarvan is al overleden en met de andere gaat het ook vrij slecht..
Ik zit zelf met het idee om zwaluwtjes op m'n schouder te zetten, al moet ik eerst wat afvallen voordat het mooi staat. En dan misschien een tekstje erbij zoiets als "You never fail until you stop" Als kenmerk aan mijn beide oma's die echte doorzetters zijn. Hebben jullie nog mooie ideeën?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:27

Mooie dingen komen hier weer voorbij zeg!!!
Nog een klein maandje en dan mag ik ook, vind het nu wel heel spannend worden moet ik zeggen.. Een goede vriendin gaat mee, dat vind ik wel heel fijn.

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 08:57

Yay! Nieuw topic! Hier druk aan het sparen voor de vierde. Kom maar door met dat vakantiegeld! *\o/*

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:25

hoidiehoi,

ik heb een vraagje: gisteren kreeg ik echt veel jeuk ( prima geneest ie) maar toen ik gisteren avond en vanmorgen heel voorzichtig waste en Bepanthen smeerde, klapten er allemaal kleine velletjes/korstjes om.
ik heb ze allemaal weer terug "geplakt" :D hahaha

kan dit kwaad? heb de Tat nog maar van dinsdag en lijkt me sterk dat ie nu al aan het "vervellen" is...

hellup!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:33

Helemaal niet sterk dat 'ie 'nu al' vervelt ;) Velletjes vallen er vanzelf af, niet krabben of eraf trekken!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:52

De mijne was dag 2 al aan het vervellen. Zo raar is het inderdaad niet.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:17

ow whaha ok. nee blijf er ook echt af, zit alleen heel boos te staren elke keer als ie weer opjeukt.
iets in de trant van "als blikken konden doden, kunnen ze nu ook wel dat jeuken stoppen" :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 12:24

Wat soms kan helpen tegen de jeuk is iemand er heel zacht tegen aan laten blazen!

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:29

Ja ik meld me ook even hier, heb er op het moment 7 en hard aan het sparen voor nummer 8.mijn man heeft er ook een aantal.mn laatste aanwinst staat op mn voet vlinders en bloemen

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:31

Ik meld me ook! Wil al een paar jaar een tattoo, maar tot nu toe nog geen 18 en mn ouders gaan me voor die tijd geen tattoo laten zetten. Zodra ik jarig ben wil ik hem het liefst dezelfde dag nog laten zetten. Ik wil de tekst 'Inhale the future exhale the past' graag op mijn voet laten zetten met er dan nog een klein veertje bij. Voorlopig is het dus alleen nog maar afwachten tot mn verjaardag :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:21

Hoevaak smeren jullie je tattoo in? Ik heb de mijne nu sinds 8 mei, en ik heb gehoord dat 3x per dag voldoende is?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:24

ik kom ook binnenvallen weer.
Heb een hele poos geleden ook op dit forum gepost.
Zelf heb ik Padre op mn rechter pols en de A op mijn rechter binnenenkel ( NIET!! aan te raden, het deed bij mij flink wat pijn )

Nu is mijn favoriete pony overleden en wou ik ter ere van hem een tattoo nemen met de B en een hoefijzer. En ook vanwege mijn helaas sinds 22 April overleden konijntje die ik 9 jaar mocht hebben ( Had dr vanaf dr geboorte tot aan die dag )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:19

Ik heb mijn tattoo de eerste week ingesmeerd als hij begon te jeuken, dat was rond de 4 keer per dag. Hij vervelde bij mij ook al de tweede dag, dus zo gek is dat niet. Toen begon het dus ook echt te jeuken als de neten, de eerste avond brandde het vooral. Heb in één week een hele tube bepanthen gesmeerd, en in mijn tweede week ging het jeuken ineens weg. Amper nog korstjes etc, dus heb toen op een gegeven moment besloten eerst nog maar 1 keer per dag ('s morgens) te smeren en nu smeer ik niet meer omdat hij gewoon helemaal genezen is :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:13

Oke dankjewel! Ik smeer gewoon als ik merk dat het niet meer zo vettig is. Is dat verkeerd?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:17

Ik volg ook weer, vorige topic altijd in de meelees-modus gelezen.
Ik vind tattoo's gewoon erg fascinerend en soms ook echt hele kunstwerken.

Ooit neem ik zelf ook een tatoeage, maar eerst eens goed weten wat ik precies wil. :)

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:51

Ik smeer nieuwe tattoos altijd in met nivea amandelolie.
Ik heb helemaal geen korsten gehad op mijn tattoo en die is behoorlijk groot (bijna hele bovenbeen)
Wel erg jeuk gehad toen de lijnen gezet waren (moest in twee keer) maar iedere keer even wat er op smeren en klaar.
Na het inkleuren eigenlijk helemaal geen jeuk of korsten gehad door regelmatig insmeren (minimaal 2 keer per dag) en een paar dagen goed afspoelen en droog deppen (niet wrijven)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:36

ik smeer hem nu rond de 3/4x in. vooral als ie wat trekkerig voelt smeer ik hem dun in.

juist mijn kleur is heel erg jeukerig en korst wat, maar mijn letters zijn totaal niet aan het korsten en jeukt minder als de kleur.

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:48

Ik kom ook even binnenvallen met n vraagje! 3 juni wordt mn 2e tattoo gezegd oo mn pols ( andere staat op schouderblad) Alleen nu werk ik in de paarden, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik m bescherm? Afplaken is niet goed. Iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:56

Ik heb ook op mijn pols en had toendertijd stage op een stal. Ik ben er gewoon mee gaan werken, maar heb wel de tattoo elke pauze gewassen met 0% zeep en daarna flink gesmeerd + lange mauwen. In jou geval zou je de eerste dagen nog even gewoon keukenfolie erover kunnen doen zodat hij in ieder geval dicht kan gaan. Na een week zou dat zeker zonder kunnen. Vraag voor de zekerheid even je artist!

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:54

ik heb ook mn pols ook had ik een paard, artist zei eerste week keukenfolie eroverheen. ben heel blij dat ik dat gedaan had want ik ben toen ook gaan zandhappen en gelukkig kwam er toen geen vuil in mn tattoo door de folie