Ook hier voor TS geduimd, hoop dat alles goed is gegaan!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hopen dat alles goed is gegaan TS!!
Enkel niet naar een zwembad en geen make-up de eerste twee weken.
Niekje51 schreef:God, wat ben ik dan blij dat ze bij mij de volgende dag er al uit mochtenIk was nog jong, ben t meeste al vergeten maar de tampons eruit vergeet ik nooit meer, alsof hij mn hersens mee trok
, ze gleden er zo uit, pfieuw. (De tampons dan, mijn hersens waren eerder al beschadigd geraakt
). Dat werd wel ruimschoots goedgemaakt met het bloedstelpende vaatverkrimpende doekje dat er daarna ingeduwd werd
.
. Gwen schreef:Ik hoop dat je angst voor niks bleek te zijn, TS, en dat de operatie verder geslaagd is. Voel je niet verplicht je hier te 'melden' voordat je je goed genoeg voelt!
Tallie, dan heb ik maar geluk dat het alleen om de slijmvliezen ging. Mijn fysiotherapeute is ook drie keer aan de neus geholpen, en ook zij liep 5 dagen met die tampons omdat het om zwaardere/meerdere ingrepen ging. Tegen de tijd dat de tampons er dan uitmogen is het veel meer aangekoekt, auwie
.
was ook niet fijn met verwijderen. Mijn mazzel is dat ik de dag voor het verwijderen meerdere niesaanvallen had gehad en (vies praatje, sorry) de tampons vol zaten met snot..
Dus ze waren soort van zacht gebleven zeg maar! 
)