Ik doe, althans probeer, altijd, en dat klinkt zweverig, gedachten te accepteren en weg te zetten voor later. Het heeft even geduurd, maar proberen ze verdringen maakt het alleen erger, ik zeg maar tegen mezelf dat ik daar na mijn yoga aan ga denken, en probeer me dan gewoon heel erg op m'n ademhaling te focussen

Blijft lastig hoor!
@ Jans, alle hipopeners zijn nog steeds geen favoriet, maar nu na 4 dagen oefen gaat mijn pigeon pose ( http://kristinmcgee.com/wp-content/uplo ... 413918.jpg ) al een stuk beter! Waar ik vier dagen terug m'n handen nog niet voor me neer op de grond kon zetten, kan ik inmiddels al een behoorlijk eing plat. Een beetje een vertouwens kwestie, op een of andere manier verkrampt de heup aan de kant van het gestrekte been en doet het zeer. Wanneer ik dan focus op het loslaten van die heup op een uitademmoment, gaat het eigenlijk heel goed.
Frog-pose, vind ik nog steeds niet fijn, maar ook hier merk ik dat ik het lastig vind omdat m'n heupen strak worden/verkrampen. Nu ik goed op m'n ademhaling aan het letten ben ging het eigenlijk wel.
Ik wil mijn ochtendsessie wat aanpassen. Ik heb er vorige week camelpose bij ingedaan, die vond ik erg makkelijk (net als full wheel), maar die wil ik dus helemaal perfect maken

Wil er ook nog wat big heart openers bij instoppen