Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik ben gipsloosHappy als het maar kan natuurlijk.
Mag voorlopig alleen lopen met 2 krukken en dan geleidelijk opbouwen tot 1 kruk en dan zelfstandig lopen. Mag de komende 6 weken nog niet rijden en liever pas op ongelijke bodem staan als me enkel steviger is. Fysio opgelegd gekregen en moet dus opbouwen naar 100% staan.
Ik heb best veel bewegingsruimte om me enkel op en neer te bewegen. Dat is wel fijn. Na even geoefend te hebben kan ik ook een beetje afrollen.
De breuk in me kuitbeen is nog niet geheeld. Daar zit het plaatje nog op. Misschien heelt dat nog, misschien niet. Maar dat vond de arts niet zo interessant.
Het been kwam er wel slecht uit. Irritatie plekken op me wreef en scheenbeen. Dat was ook waar ik steeds last had. Dus dat klopt. Verder zijn de littekens nog niet dicht. Ze begonnen ook spontaan te bloeden toen ze het gips los werkte. Niet veel, maar wel beetje nog. Heb even hechtingsgaatjes geteld... 25 stuks... Dat is wel een hoop.
Zit nu me been te weken in soda en douchegel. Even kijken welke korsten er al geheeld zijn en welke stukken nog niet.