Tampon draadje afgebroken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:12

Nanda schreef:
Ik zit me hier echt te verbazen Hoe slecht de meeste meiden hun eigen lijf kennen!

Een tampon zonder draadje haal je gewoon met 1 of 2 vingers eruit? Is dat nu echt zo moeilijk. Was je handen, Ga op de wc zitten. Breng 1 vinger naar binnen tot je aan de bovenkant bent en duw hem eruit.

Zo moeilijk is dat niet hoor.

Als je de tampon al even in hebt gaat dat niet want de tampon zwelt dan op waardoor de ingang afgesloten word. Daardoor kan er niets naar binnen, maar ook niets naar buiten.
Dat laatste is dan ook het doel van een tampon.

minikatje

Raponsje schreef:
Ja, een cap op, niet er in.

:x :x :x :x ~~}>

Raponsje

Re: Tampon draadje afgebroken

Had ik hem net bewerkt ga jij hem quoten. :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:13

Nu het daar zo over gaat...

Bij mij op school zat vroeger een meisje die met een banaan had geëxperimenteerd. Haar toenmalige vriendje had daar foto's van en toen het uit was... je kan het al raden. Uit miserie veranderde ze van school, een stoel vol stickertjes van Chiqita is immers niet het meest leuke om dan te hebben in de klas... Ze ging naar de school waar ik en een paar anderen toen toevallig ook naartoe gingen. Eén persoon kon het niet voor zich houden en het spelletje begon opnieuw... Ondanks dat het natuurlijk oerdom is om dat op de foto te laten zetten, is het toch wel sneu als zoiets je blijft achtervolgen...

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:15

Raponsje, de ingang afgesloten? met een sleuteltje zeker, haha, wat een flauwekul! natuurlijk kan dat wel! Je vagina is wel wat breder dan die ene tampon hoor. Daar past je je vinger gewoon naast. De tampon moet je trouwens zo ver mogelijk naar achter duwen. Als je hem voor de uitgang legt voel je hem zitten en dat is niet de bedoeling.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:17

Nanda schreef:
Ik zit me hier echt te verbazen Hoe slecht de meeste meiden hun eigen lijf kennen!

Een tampon zonder draadje haal je gewoon met 1 of 2 vingers eruit? Is dat nu echt zo moeilijk. Was je handen, Ga op de wc zitten. Breng 1 vinger naar binnen tot je aan de bovenkant bent en duw hem eruit.

Niet als je geen gapend gat hebt :D?

:')

Raponsje

Tieneke schreef:

Bij mij op school zat vroeger een meisje die met een banaan had geëxperimenteerd. Haar toenmalige vriendje had daar foto's van en toen het uit was... je kan het al raden. Uit miserie veranderde ze van school, een stoel vol stickertjes van Chiqita is immers niet het meest leuke om dan te hebben in de klas... Ze ging naar de school waar ik en een paar anderen toen toevallig ook naartoe gingen. Eén persoon kon het niet voor zich houden en het spelletje begon opnieuw... Ondanks dat het natuurlijk oerdom is om dat op de foto te laten zetten, is het toch wel sneu als zoiets je blijft achtervolgen...

Het is dan weer jammer dat het meisje niet voldoende lef had om door te zetten.

Ik had een banaan mee naar school genomen en had die heel langzaam opgegeten zonder oogcontact te verliezen met de pester.

@Nanda, nee zodra de tampon zich al heeft uitgezet past je vinger niet meer binnen.
Je vinger past er wel gemakkelijk naast maar je kunt hem niet naar binnen krijgen.

Zeker toen ik pas tampons ging gebruiken toen ik jonger was heb ik regelmatig gehad dat de tampon zich een soort van vacuum zoog. Heel moeilijk en pijnlijk om dat ding er weer uit te trekken.

SayaJones

Tieneke schreef:

Dit is gewoon héél sneu -O-

minikatje

Raponsje schreef:
Had ik hem net bewerkt ga jij hem quoten. :')

straks heb ik het alleen gedaan en word ik op het matje geroepen :')

dat is gewoon sneu tieneke. mobieltjes buiten de slaapkamer is misschien wel een goede tip.

een tampon droogt de vagina ook uit waardoor het stroever kan worden en hij er moeilijker uit komt.
vind het ook goed van de ts dat ze in bad is gaan zitten, dan zuigt hij zich namelijk vol en kan hij eruit.
mijn tip was namelijk geweest om er de straal van de douche op te zetten om hem vol te laten lopen.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:19

Gelukkig dat het gelukt is ts.

En geweldig commentaar *proest*kuch*uhhuh* mannelijke collega's vroegen zich af wat ik aan het lezen was en toen kwam ik helemaal niet meer bij van het lachen :=

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:20

Suzz14 schreef:
Nanda schreef:

Niet als je geen gapend gat hebt :D?

De gemiddelde p.e.n.i.s is wel wat dikker dan 1 droge tampon en 1 vinger hoor

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:20

Raponsje schreef:
sannedeedee1 schreef:
Wat iemand hier in de buurt heeft gedaan, vind ik zelf nogal eh.... Vreemd...
Een tuinslang in dr doos gestopt, en heeft hem aangezet...
Goh zou wel lekker schoon van binnen zijn geweest daarna! :=

En dat deed ze in haar voortuin zodat iedereen kon zien dat ze lekker fris is?

ze zei het tegen me, ze was een vriendin :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:20

Just_Sannee schreef:
Hoe hebben ze die biljartbal er eigenlijk uitgekregen? :')

Ze hebben hem met veel glijmiddel met lidocaine op de pot gezet maar de boel was inmiddels zo gezwollen(eigen pogingen om hem eruit te krijgen waarschijnlijk) dat er niets ander op zat dan naar de OK te gaan :)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:21

ik mag hopen dat je dan ook voldoende opgewonden bent.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:22

Citaat:

ik ben 15, dus een p.e.n.i.s is nog niet van pas gekomen :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:23

Er was ooit eens een sketch of mop over een man die de ambulance had gebeld dat hij per ongeluk op een stuk fruit gevallen was.

Toen het personeel daar aankwam ging een grote handschoen aan en werden vingers ingebracht om de man te redden. Er bleek toen helemaal niets ingebracht te zijn... de man genoot echter wel van zijn behandeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:24

sannedeedee1 schreef:
Ik zit hier dus nu wel echt met een kl*te probleem.
Net op school, wou ik mijn tampon verwisselen breekt dat k*t draadje af, heb nu van alles geprobeerd, op me hurken zitten, proberen te pakken, maar het lukt me niet.

Hebben jullie manieren om als het draadje af breekt, de tampon er uit te krijgen, thanks alvast.
:evaw:

Zuster Rinda zegt:
Schat ff je bekken naar achter kantelen(krijg je bolle rug)terwijl je op de wc zit
dan ff persen je buikspieren dus flink aanspannen dan komt je tampon zover naar beneden dat je hem met je duim en wijsvinger zo kan pakken, einde probleem.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-14 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

nienke555

sannedeedee1 schreef:
Citaat:

ik ben 15, dus een p.e.n.i.s is nog niet van pas gekomen :+

Ik hoop het niet voor je :+

Iselda

Gelukkig dat het is gelukt TS

En wauw, ik ga stuk om dit topic, wat een reacties _/-\o_

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:25

Raponsje schreef:
Tieneke schreef:

Het is dan weer jammer dat het meisje niet voldoende lef had om door te zetten.

Ik had een banaan mee naar school genomen en had die heel langzaam opgegeten zonder oogcontact te verliezen met de pester.

Ze gedroeg zich daarnaast wel extreem arrogant en soms zelfs agressief naar vele anderen. Geen excuus voor anderen om haar zo aan te pakken, maar ik denk dat velen het zagen als een soort payback time. Het was ook niet één persoon die zo tegen haar deed, maar het gaat dan om een paar tiental personen. Maar sneu idd. Ik kende haar nooit persoonlijk en ben daar nooit rouwig om geweest.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:26

Narnia schreef:
Zuster Rinda zegt:
Schat ff je bekken naar achter kantelen(krijg je bolle rug)terwijl je op de wc zit
dan ff persen je buikspieren dus flink aanspannen dan komt je tampon zover naar beneden dat je hem met je duim en wijsvinger zo kan pakken, einde probleem.

Exact...beetje amazone lukt dat wel.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:26

Ik krijg nu een Striae laserbehandeling reclame :')

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:26

Iselda schreef:
Gelukkig dat het is gelukt TS

En wauw, ik ga stuk om dit topic, wat een reacties _/-\o_

Haha ik ook!
En ja, zelf heb ik er ook echt hard om gelachen :')

Iselda

Re: Tampon draadje afgebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:27

Maar ik hoop wel dat je nu geleerd hebt altijd even aan het touwtje trekken voor je hem indoet hehe :))

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:27

Raponsje schreef:

Ik een watermeloen <<)