Tieneke schreef:Nu het daar zo over gaat...
Bij mij op school zat vroeger een meisje die met een banaan had geëxperimenteerd. Haar toenmalige vriendje had daar foto's van en toen het uit was... je kan het al raden. Uit miserie veranderde ze van school, een stoel vol stickertjes van Chiqita is immers niet het meest leuke om dan te hebben in de klas... Ze ging naar de school waar ik en een paar anderen toen toevallig ook naartoe gingen. Eén persoon kon het niet voor zich houden en het spelletje begon opnieuw... Ondanks dat het natuurlijk oerdom is om dat op de foto te laten zetten, is het toch wel sneu als zoiets je blijft achtervolgen...
Het is dan weer jammer dat het meisje niet voldoende lef had om door te zetten.
Ik had een banaan mee naar school genomen en had die heel langzaam opgegeten zonder oogcontact te verliezen met de pester.
@Nanda, nee zodra de tampon zich al heeft uitgezet past je vinger niet meer binnen.
Je vinger past er wel gemakkelijk naast maar je kunt hem niet naar binnen krijgen.
Zeker toen ik pas tampons ging gebruiken toen ik jonger was heb ik regelmatig gehad dat de tampon zich een soort van vacuum zoog. Heel moeilijk en pijnlijk om dat ding er weer uit te trekken.