Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nynke1 schreef:Autorijden zou ik echt niet doen, als je wat krijgt ben je niet verzekerd. Woon je nog thuis? Dan kan je moeder je misschien wassen. En geloof mij, 5 weken zijn zo voorbij.
Nynke1 schreef:Mijn moeder werkt ook altijd 's nachts en toen ik mijn rug op drie plekken had gebroken hielp ze me overal mee. Douchen, aankleden, eten en drinken maken, naar toilet etc. Daar ben je toch moeder voor als je kind dat zelf even niet kan en andersom net zo.... Mag hopen dat dat een grapje is dat het teveel gevraagd is om je haar te wassen.

. Mijn verstandskiezen lagen allemaal nogal rottig. Ze hadden er ook onder lokale verdoving uitgekund, maar dat durfde ik niet. Had het al een jaar of 5 uitgesteld, ben wel blij dat die ondingen (heb ook al twee ontstekingen gehad aan die kiezen) er nu uit zijn, als nu die opgezwollen kop snel bijtrekt
. De chirurg zei na afloop dat die narcose geen overbodige luxe was geweest, doordat die kiezen nog rottiger lagen dan ze dachten
. 
Ik ZEI nog dat ik moeilijke aders had voor ze me in slaap deden...
Ayasha schreef:Ik zie hier mensen over infusen bezig. De laatste keer dat ik geopereerd werd had ik een 20tal (ja ik heb ze geteld) dikke blauwe plekken... Blijkbaar wilde een of ander kathetertje dat ze na de verdoving hebben gezet er niet in..... (ik geloof een diepe veneuze, uiteindelijk zat ie in mijn nek.
Maar goed dat ik toen al sliep.Ik ZEI nog dat ik moeilijke aders had voor ze me in slaap deden...
ik word ook steeds met allemaal extra gaten wakker
Deed echt enorm veel pijn, en normaal heb ik wel een vrij hoge pijngrens, weet ik uit ervaring. Maar de leerkracht had er niet aan gedacht om mijn arm direct te ondersteunen, dus die spieren waren wel enorm opgespannen, ik kon nog geen centimeter bewegen, of dat deed a pijn.