Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wilke93 schreef:naomi_g1998 schreef:Ik ga denk ik mijn challenges over de dag verdelen, is minder belastend dan alle drie achter mekaar of niet?
Hmm geen flauw idee, dan geef je je lichaam ook niet veel rust denk ik. Ik denk dat het beter is om ze achter elkaar te doen..
Misschien paar minuten ertussen of zo? Celine1996 schreef:Ja ik was ook wel trots op mezelf haha maar met 200 squats en meer ben je wel zo lang bezig dat ik er geen zin meer in had
@naomi_g1998 over de dag verdelen is iets minder belastend maar uiteindelijk krijg je dezelfde spieren
Mi_Amore schreef:Dat ziet er extreem belastend uit
Raponsje schreef:Bij filmpjes op youtube zie je toch echt wel resultaten! Natuurlijk moet je het wel vol blijven houden want als je ermee stopt is het ook zo weer weg.Mi_Amore schreef:Dat ziet er extreem belastend uit
Extreem belastend?
Ik kan je nu al vertellen dat je echt heeeeel erg weinig tot geen resultaat gaat boeken met deze oefeningen. De oefeningen en herhaling zijn te weinig om resultaat te boeken.
Ter vergelijking, de dagelijkse oefeningen staat gelijk aan 2 minuten in een fitness les.
Je kunt net zo goed een grappige film opzetten en even flink lachen voor de buikspieren.
Raponsje schreef:Mi_Amore schreef:Dat ziet er extreem belastend uit
Extreem belastend?
Ik kan je nu al vertellen dat je echt heeeeel erg weinig tot geen resultaat gaat boeken met deze oefeningen. De oefeningen en herhaling zijn te weinig om resultaat te boeken.
Ter vergelijking, de dagelijkse oefeningen staat gelijk aan 2 minuten in een fitness les.
Je kunt net zo goed een grappige film opzetten en even flink lachen voor de buikspieren.
Dit schema is dus eigenlijk alleen leuk als aanvulling op een al bestaand fitness schema.
Citaat:Ik denk dat ik gewoon in de avond alles na elkaar doe maar tussen de challenges door even 5 minuten rust?
En ik bedacht me net: ik ga gewoon een poging wagen met die squat challenge. Als het niet lukt met m'n knieen merk ik het vanzelf en stop ik. Of ik doe er elke dag 25 ofzo. Dan moet het toch wel ietsje werken? haha
! naomi_g1998 schreef:Wilke93, heb je dan een blessure of gewoon last van je knieën?
S_uus, Nee hoor!
Nu kan ik biiijna helemaal door m'n knieen! Bijna in de 'eindstand' . 
Ik was nog nooit eerder gevallen, en 2 maanden geleden dus voor het eerst. Dus ik schrok me dood toen ik viel! Maar gelukkig niks aan m'n knieen gehad. Wel meteen knock-out en een hersenschudding gekregen
Celine1996 schreef:Fijn! Je kan het squaten gewoon proberen en anders haak je af, elke beweging is er een.
Wow wel vervelend van die val!

verder.. Daarna ook niet meer echt paardgereden eigenlijk, puur omdat het niet meer kon hoor. Als ik een fijn relaxed paardje in d ebuurt had zou ik het zo doen. MAar de manege waar ik eerst reed zijn de lessen vol
Edit: Maar hoe langer ik niet meer heb gereden hoe spannender ik het vind.