Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En goed van jou dat je dit door pakt.
Mijn broer had een bultje in z'n nek en werd weggestuurd en na aandringen pas onderzoek, bleek dat ie kanker had maar doordat er best veel tijd tussen zat, zat ie nog in een verder stadium dan nodig was geweest als het allemaal wat sneller was gegaan.. 

Citaat:Snap je punt hoor, maar vaak wachten ze wel iets te lang.
Citaat:Wat vervelend dat het bij jou ook zo verliep, uiteindelijk wel allemaal goed gekomen?
Citaat:Ik weet nu echt nog niet wat ik allemaal wil vragen, het moet nog even bezinken denk ik.
Hevonen schreef:Goh, ook wat. Heel veel sterkte!
Zet je vragen op een blaadje, anders vergeet je in je zenuwen de helft.
Elke dag nog last van buikpijn en rugpijn. Ik voel me snel een zeurderig type en heb dan de zin om het maar te laten. Aan de andere kant heb ik nu 'al' vijf weken last van onophoudelijke buikpijn en rugpijn. De ene keer erger dan de andere keer, maar het wordt in ieder geval niet minder.
Haha dat is wel heel slim, voor mij ook wel een idee.
PINK schreef:Agnes ik voel me buiten dit prima. Maar ik weet gewoon zeker dat er iets niet helemaal pluis is. Heb het steeds koud en warm en als ik dan temperatuur is het niks. Ergens denk ik; ik stel me aan. Ik kan het er maar beter bij laten zitten. Het gaat wel weer over. Maar andere kant dit is ook niet gezond. De pijn wordt nu steeds heviger in m'n zij.
maaike5581 Wegens een bepaalde reden (die ik hier liever niet neer zet) ben ik niet aan de anticonceptie.