Liesje1611 schreef:Ik rook trouwens ook alleen in de daarvoor bestemde ruimtes, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
In een kroeg met rookruimte rook je gewoon daar, op school steek je ook geen peuk op in de aula, maar buiten.
dit dus als iedereen dat zou doen
ik rook ook nooit in bushokjes maar altijd er naast en dan ook nog dat de wind niet die kant op staat anderen hoeven geen last van mij te hebben

) ook aan irriteren. Maar als dit je avondje uit keer op keer verziekt, zou ik eieren voor mijn geld kiezen.
lijkt mij opnieuw niet meer dan normaal. En rook in iemands gezicht blazen en dat soort ongein vind ik net zo onbeschoft als een drankje in iemands gezicht gooien. 
mensen gezegd dat jij niet hip bent. Ik vind het eerlijk gezegd nog een achterlijke reclame alsof hip zijn zo belangrijk is en we mensen er vooral altijd maar op moeten wijzen dat ze niet hip zijn, alsof we nog op de middelbare school zitten en iemand een lelijke broek aanheeft
. Als ik sokken in sandalen wil en een strippenkaart moet ik dat toch ook lekker zelf weten