mensen kunnen zich er gewoon niks bij voorstellen.. Mn vriend heeft heel erg eczeem, (en niet eens zoals jij) dus kan me er goed iets bij voorstellen.. Gelukkig gaat het in Oostenrijk wat beter! (Of ging dat alleen over je knie?)Even een vraagje he..
Zijn hier mensen lang door gegaan zonder diagnose die nu wel een diagnose hebben? Hoe voelde dit toen je eenmaal een diagnose had? En heeft dit ook effect gehad op jullie omgeving?
Ik heb het er lange tijd (en met vlagen nog steeds wel) erg moeilijk mee gehad dat ik 'niks' heb., ofja zo wordt het afgedaan door mn huisarts.. Ik vind het lastig uit te leggen naar de buitenwereld (ik krijg regelmatig de vraag: ja maar wat heb je dan? Waar ik dus niet goed op kan antwoorden) maar ook naar mezelf toe ga ik soms twijfelen..
komt de echomeneer weer terug met de vraag wanneer heb je de afspraak met de orthopeed? Over 10 dagen want 5 werkdagen ivm uitslag en hij is volgende week 2 dagen vrij. Nu dan moest ik de afspraak laten vervroegen want de uitslag is met 2 dagen bij hem. Die is nu dus donderdag en ik moet woensdag middag bellen of de uitslag er idd is, anders wordt hij vrijdag. Maar of dat goed of slecht nieuws is.
2 jaar geleden moest ik ook vroeger en toen was er weinig aan te doen en een beetje te zien. Kon er nu geen kaas van maken. Schouder bot op een paar plaatjes te herkennen de rest leek een maanlandschap met ronde uitsteeksels naar boven en kraters. Nou ja donderdag weet ik hopelijk meer.
)
toen bleek dat het m'n hart was.....
hoe is het met jullie?