Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoop heel hard voor je dat ze tijdens je opname de oorzaak gaan vinden! sonrisa schreef:Hoi aller eerst wil ik je heel veel sterkte wensen.
Ten tweede ik heb niet alles doorgelezen. Maar jou openings post en een aantal verdere berichten komen mij zo herkenbaar voor alsof ik het zelf geschreven heb.
Ik heb alleen geen ongeluk gehad en dus ook geen operatie waar gaasjes zijn blijven zitten.
Maar vanaf mijn 15de heb ik klachten ik kon opeens niet meer lopen ben bij heel veel huisartsen geweest nog meer fisiotherapeuten en uiteindelijk kwam er uit dat ik hypermobiel ben.
Ik moest revalideren in het ziekenhuis en ondanks dat ze tegen mij zeiden leer er maar mee leven met de pijn het niet kunnen lopen op sommige momenten blauwe plekken heel erg koud hebben enz. Ben ik er na 6jaar toch vanaf gekomen. Nu na 4jaar redelijk pijn vrij te zijn geweest is het weer volledig terug. Bij me denken ze nu aan eds dit is een afwijking van het bindweefsel en komt heel weinig voor.
Maar bindweefsel zit overal en door je hele lichaam waardoor je dus ook overal pijn heb Er zijn verschillende soorten maar onverklaarbare blauwe plekken en veel pijn hoort er zeker bij. Misschien kan je hier iets over lezen de hele naam is ehler danlos en hoewel het een aangeboren afwijking is komen de klachten vaak rond je 15de.
Ik ga binnenkort weer het hele circus in het ziekenhuis af.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ze er achterkomen wat het is en er iets aan kunnen doen.
Omaro schreef:ts ik lees al een tijdje mee. wat een ellende zeg! zeker op jouw leeftijd moet je niet zo met je gezondheid in de knoop hoeven zitten..
ik weet even niet meer of het al genoemd is, maar hebben ze op ijzerstapeling/ hemochromatose getest? het verklaart denk ik niet alle klachten maar eventueel wel je hoge hb en nog wat van je andere klachten. is met een bloedtest te testen.
veel succes en sterkte met je opname in ieder geval!!
sonrisa schreef:als je op meer plaatsen hypermobiel bent zou ik toch ook aandringen op onderzoek naar ehler danslos want dat word vaak gediagnoseerd als hypermobiel. sterkte
Dan staat TS niet voor paal als ze er naar vraagt