Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:42

love_western schreef:
Ik moet het donderdag weer worden :( Zie er altijd zo tegen op, dat ik altijd een paar maand de pil door slik. Vind het zo vies en ranzig :') En het ergste is week lang zonder ... _O-

Jikkeee schreef:
Zonder natuurdingen := ?

Denk dat ik hem snap, maar ben niet goed in Jip en Janneke taal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:42

Jikkeee schreef:
love_western schreef:
Ik moet het donderdag weer worden :( Zie er altijd zo tegen op, dat ik altijd een paar maand de pil door slik. Vind het zo vies en ranzig :') En het ergste is week lang zonder ... _O-

Jikkeee schreef:
Zonder natuurdingen := ?

Denk dat ik hem snap, maar ben niet goed in Jip en Janneke taal :)

Leg dan uit zonder jip en janneke taal.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:45

I got it XD

Loeky01

Re: Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:48

Muh niet mijn ding dit _O-.
Dingen die 2 (of meer) personen samen doen. Gemiddeld genomen man + vrouw, maar hoeft niet

Uuuhh :')....

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:49

Brommers kiek'n ladies!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:49

Noem het beestje bij de naam :D

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:50

Mooi topic, Aleve feminax is echt top.
Eerste dag gebruik ik het en dan heb ik die dag erna nog beetje buikkrampen en verder niets.
Ik heb meer last van de voortekenen altijd: sjaggie, moe, hoofdpijn.. bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:51

_sharonnn schreef:
Brommers kiek'n ladies!

Haha dit is een stuk duidelijker _O-

Ja idd zonder brommers kiek'n :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:52

Maar ik heb nooit voortekenen. Maar zodra ik kramp heb, weet ik dat ik naar de wc kan gaan.

Moe ben ik altijd, en hoofdpijn heb ik ook altijd. Leuk chronisch ziek zijn.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:57

Ik heb nooit zo'n behoefte om bezig te zijn met brommers kiek'n als ik ongesteld ben.
Scheelt dat ik op dit moment geen vriend heb, anders moest ie het maar met wat minder doen :+

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:00

_sharonnn schreef:
Ik heb nooit zo'n behoefte om bezig te zijn met brommers kiek'n als ik ongesteld ben.
Scheelt dat ik op dit moment geen vriend heb, anders moest ie het maar met wat minder doen :+

Laat staan als je met 2 vrouwen bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:02

_sharonnn schreef:

Ik doe het ook niet hoor, als ik ongesteld ben. Maar ik kijk er altijd weer naar uit als de week voor bij is _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:02

knetterhard schreef:
_sharonnn schreef:

Laat staan als je met 2 vrouwen bent!

Dan las je allebei tegelijk een stop week in :') Probleem opgelost. Tenminste zo zou ik het doen als ik een vriendin had.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:03

love_western schreef:
_sharonnn schreef:

Ik doe het ook niet hoor, als ik ongesteld ben. Maar ik kijk er altijd weer naar uit als de week voor bij is _O-

Ja kijk daar sluit ik me dan wel weer bij aan.
Mn ex vond het altijd fijn als ik daarna weer goed kon losgaan, want dat was te merken zei ie :+
We moesten vaker eens stoppen zei ie...
Euh.... How about no?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:08

_sharonnn schreef:
love_western schreef:

Ja kijk daar sluit ik me dan wel weer bij aan.
Mn ex vond het altijd fijn als ik daarna weer goed kon losgaan, want dat was te merken zei ie :+
We moesten vaker eens stoppen zei ie...
Euh.... How about no?!

Dat vind vriendlief dus ook. Maar ik heb geen zin dat ik elke maand dat gesmeer heb. Word altijd gewoon misselijk van.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:09

Nee inderdaad, ik ook niet hoor!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:10

Citaat:
Dan las je allebei tegelijk een stop week in :') Probleem opgelost. Tenminste zo zou ik het doen als ik een vriendin had.

Haha, we zitten allebei niet aan de pil en om daarvoor aan de pil te gaan, vind ik een beetje te! :')
Maar meestal zijn we het allebei tegelijk, dus dat scheelt een hoop chagrijnigheid hahaha!
Anders 2 weken lang, 2 bitchy's tegen elkaar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:12

knetterhard schreef:
Citaat:

Haha, we zitten allebei niet aan de pil en om daarvoor aan de pil te gaan, vind ik een beetje te! :')
Maar meestal zijn we het allebei tegelijk, dus dat scheelt een hoop chagrijnigheid hahaha!
Anders 2 weken lang, 2 bitchy's tegen elkaar :P

Ach dat scheelt weer :)) Maar ook al zal het uit gaan tussen mij en vriendlief, dan blijf ik toch mooi aan de pil. Heerlijk om het telkens uit te stellen :D

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:13

Ik wordt altijd zo emotioneel en de vreetbuien zijn soms niet om te verantwoorden :o
Maar mijn pil doet zijn werk goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:15

Och ja emotioneel word ik ook altijd. Kan dan gewoon janken om niks. En dan vraagt vriend waarom huil je. En dan weet ik niet eens waarom :') En dat komt er volgens hem zo grappig uit, dat hij de slappe lach krijgt. En zijn lach is gelukkig erg aanstekelijk :D

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:17

Dat zou ik dan ook doen :p
Ik huil sowieso al om niks, ik ben een veel te emotioneel persoon a.k.a zacht ei hahaha

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:17

Ik slik mijn pil ook vaak een aantal maanden door. Gewoon zodat ik tijdens stage niet helemaal leeg loop.
Heb al wel eens gehad dat ik tijdens mijn ongesteldheid heel gemakkelijk een aantal keren achter elkaar kan flauwvallen. Niet zo handig als je veel moet staan en lopen tijdens je stage, en dat het juist opwekt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:19

Ik moet ook maar eens aan de pil.
Kan ik het net even wat beter regelen.
Ik kan dr niet van op aan wanneer ik nou ongesteld moet worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:20

knetterhard schreef:
Dat zou ik dan ook doen :p
Ik huil sowieso al om niks, ik ben een veel te emotioneel persoon a.k.a zacht ei hahaha

Ik ben ook zacht eitje hoor. Weinig zelfvertrouwen etc. Terwijl mensen mij juist zien als een krachtig en stoer persoon. Dus ergens klopt er iets niet. Maar ga straks opleiding beveiliging doen. En krijg daar veel zelf verdediging lessen. Dus dat zelfvertrouwen komt wel. Maar ik kan al janken als iemand anders zijn hond dood gaat. Gewoon omdat ik weet hoe dat voelt.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:33

knetterhard schreef:
Of een ODOL :+

hahah ja dat is natuurlijk ook verschrikkellijk haha. Ooooh. Kom net van de sportschool maar dat is ook niet echt een goed idee als je ongesteld bent... Nu heb ik alleen maar meer honger...pffff haha voor niks gesport want ik vreet het er zo weer bij haha. oh ben nu ook helemaal slap als een vaatdoek. Ik zit nu op dag 2 van de 7 nou ja eigenlijk anderhalf....Ik hoop dat deze week heeeeeel snel gaat. Het enige positieve is dat ik giga poetsdrang heb wat ik normaal niet heb hhaaha. Ben echt vanmiddag als een gek door het huis gegaan.Alleen ging vriend lief vanavond met zijn zandschoenen door dekamer over mijn net gedweilde vloer.... aaaaaaaaaaaaaaahhhh. En ik was al chagerijnig! Gelukkig ging hij weg zodat even thuis alleen kon mopperen haha.