Precies takkie_muis, ik heb nu 3 jaar een smartphone (ben 26) en mn leven is gewoon 'luier' en anders geworden ofzo Ik vond het zonder telefoon beter eigenlijk, daarom ben ik aan het afkicken
Bij mij gaat de telefoon van 12 tot 9 uur het kastje in. Is me vandaag ook gelukt en ik miste hem al minder dan gisteren
ik ben ook echt verslaafd aan mijn telefoon haha, maar hij ligt nog op stal HELSSS
Marit
Geplaatst: 20-08-13 21:30
Anders 10 tot 5? En dr afspraak om smorgens in bed niet.meteen erop te kijken maar eerst ZONDER telefoon ontbijten vind ik ook een hele goede. Dan kunnen we na het ontbijt even alles checken en dan kan hij hup de kast in!
Jaahoor ik meld me Al hoewel ik nu geen mobiel meer heb. Mijn BlackBerry heeft het in juni al begeven (oplaadpunt lag er helemaal uit en batterij was echt aan zn eind, stond helemaal bol) en nu ben ik druk aan het sparen voor de Samsung Galaxy Ace 2. Tot die tijd moet ik het doen met een Samsung Ch@t 335 ofzo, die gebruik ik nu amper Ben ervan af gekickt omdat ik meer verslaafd was aan WhatsApp en de persoon waarmee ik praatte. Maar dat doe ik nu via FaceBook Messenger op mn iPod
Haha ja wordt inderdaad zoeken Ach doe ik vrijdag wel, als ik dat ding mee heb is het wel om bereikbaar te zijn want over het algemeen kun je niet zoveel daarmee
Anoniem
Geplaatst: 21-08-13 22:13
Ik ga echt niet weg zonder Sammy , wordt al verdrietig bij de gedachte
Nee mag officieel van 9 tot 4 niet met mijn telefoon , maar hij is altijd bij me in case of emergency en de tijd en even facebook en bokt
Oh ik meld me Verslaaaaaaaaafd, onwijs. Niet als er mensen bij zijn, dat boeit het me even niet zoveel Maar 's avonds, oh, zonder whatsapp zou ik stúkken beter slapen
Hahahaha Ik ben ook best erg... Haha continue whatsappen.... Twitter en facebook alleen ff niet meer op mn mobiel want die is zo vredelijk langzaam dat ik daar geen zin in heb haha.