Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monique1983 schreef:ik skeeler zonder jas
of als het zonnetje er is shirt en anders pak ik en dikke trui en zo mouw loos hemdje er onder
je kan ook en shirtje pakken en dan zo b.v hardloop jasje er over heen die ademen wel natuurlijk
ik ga de skeelers van vriendin passen die heeft 100 mm wielen ben echt benieuwd of het wat is
ik heb nu 76mm
meer mensen hier 100 mm wielen? en evaring
Tasserd schreef:Ja, ik heb 4x100mm wielen onder mijn skeelers.Het is een behoorlijk verschil omdat je veel hoger van de grond staat. Ik ben van 5x72mm met hoge schoen naar 4x100mm met lage schoen gegaan en heb behoorlijk moeten wennen, vooral doordat de steun rondom de enkels wegviel en je met zwakke enkels in het begin dus niet stevig staat.
didtje schreef:Maar moet ik ook wel melden dat ik rolschaatsen heb en geen inlineskates.
Dus nog lekker ouderwets, maar dan wel met leren schoen.
PS ik kan ook tijden de regen weg er mee, zonder uit te glijden.
Als ik dat zou willen iig.
monique1983 schreef:Ga je ook harder door die grotere wielen?
Ik heb veder naar wiel maat 90 gekeken wil wel groter dan wat nu heb
Ik heb vandaag 25 kilometer er op zitten weer was lekker wel beetje veel wind soms
Brechtje_A schreef:Hoe heb jij je enkels goed getraind? Heb je nog extra oefeningen gedaan, of gewoon veel geoefend op de skeelers?
Ik heb afgelopen zomer ook de overstap gemaakt van een hoge naar een lage schoen, maar ben er even uit geweest dus wil mijn enkels wel graag goed trainen voor die lage schoen
_vivi_ schreef:didtje schreef:Maar moet ik ook wel melden dat ik rolschaatsen heb en geen inlineskates.
Dus nog lekker ouderwets, maar dan wel met leren schoen.
PS ik kan ook tijden de regen weg er mee, zonder uit te glijden.
Als ik dat zou willen iig.
Ha leuk nog iemand
Jij hebt dan zeker de klassieke kunstrolschaats? Zo'n zwarte of witte leren boot met hakje eronder en plastic noppen voorop?
Hoop voor je lagers dat je niet echt tijdens de regen gaat, kom je straks nooit meer vooruit
didtje schreef:Ja klopt, zwarte van rsi volgens mij.
waren mega duur toen 14 jaar geleden lol.
Lagers zijn voldoende vet, en wel aan vervanging toe net zo als de wieltjes.
Dus daar ook maar eens achter aan gaan.