zwanger of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: zwanger of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:29

waarom niet ?!
ze is niet meer online geweest sinds gistermiddag !!!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:31

NoName126 schreef:
ik heb zo'n gevoel dat we hier niets meer van horen...

Tsjongejonge zeg, alsof ze verplicht is om iedereen verder te informeren en dan ook nog zo snel mogelijk.

Geef die meid wat lucht, wie weet staat haar hele leven nu op zijn kop.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:34

Wat denk je dat je zelf doet na zo'n test? Oh positief/negatief, vlug mijn computer aanzetten en het de wereld laten weten want uiteraard hebben die recht om een smeuïg verhaal :D .
Het is nog niet eens een dag geleden en zelfs al is ze niet meer van plan om het te zeggen, dat is haar goed recht.

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:36

ik volg dit topic vanaf het eerste moment en begin me steeds meer af te vragen wat hier de bedoeling van is.
Haal een test, doe de test en je weet het!!!
misschien is het alleen een vraag om aandacht...??

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:38

dat bedacht ik me nu ook ineens..

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:38

Joh, als je nog nooi een test gedaan hebt kan ik me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet en even wilt peilen of het niet wat anders kan zijn. Ze zoekt hier gewoon steun en een duwtje in de rug, zoals zovelen die een topic openen. Wat geeft dat? Waarom moet het nut van een topic altijd zonneklaar zijn? Als de TS er maar wat aan heeft.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:46

toen ik als 16 jarige dacht dat ik zwanger was had ik meteen een zwangerschapstest gehaald... better safe then sorry toch? Ik snap het uitstellen niet, een testje halen is simpel en makkelijk en je ouders zullen er echt niet achter komen.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:51

Voor de een is die stap groter dan voor de ander lifaya. Misschien komt ze wel uit een conservatieve en beschermende omgeving, je weet het niet.

En de ontkenningsfase speelt natuurlijk ook een rol, zolang je het negeert is het er niet.

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:55

lifaya schreef:
toen ik als 16 jarige dacht dat ik zwanger was had ik meteen een zwangerschapstest gehaald... better safe then sorry toch? Ik snap het uitstellen niet, een testje halen is simpel en makkelijk en je ouders zullen er echt niet achter komen.

precies daarom schreef ik ook net mijn bericht.
uitstellen, daar word de TS al helemaal niet beter van lijkt mij

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:56

Floid schreef:
lifaya schreef:

Vind ik ook een beetje vreemd, en ze is 18.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:57

Floid schreef:
ik volg dit topic vanaf het eerste moment en begin me steeds meer af te vragen wat hier de bedoeling van is.

Inderdaad. Mijn bedoeling was niet om deze meid te bekritiseren, maar om in de groep te gooien dat ik me afvraag of dit inderdaad niet een vraag om aandacht was, voor een vraag waar het antwoord erg duidelijk is: haal een test/ga naar de dokter en probleem opgelost.
Ik vind het namelijk erg irritant dat veel mensen op bokt topics zetten waarvan iedereen denkt: google het, koop het in de winkel, bel de dokter/da. Maar nee, er moet een heel topic voor geopend worden, iedereen geeft z'n goedbedoelde advies en vaak eindigt het dat de ts nooit meer reageert in desbetreffend topic.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:59

Sommige mensen hebben nu eenmaal even een duwtje nodig om de waarheid onder ogen te durven komen. Kop in het zand voelt vaak veel veiliger, al is het uiteraard niet goed want als je echt zwanger bent is elke dag dat je een test uitstelt een uitgestelde dag om alles te regelen. Maar ik denk dat TS haar duwtje nu wel heeft gehad en ze zal intussen wel een test hebben gedaan. Of en wanneer ze bokt daarvan op de hoogte brengt, is haar zaak.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:00

Floid schreef:
lifaya schreef:

Gelukkig zijn alle mensen precies exact hetzelfde qua gedachtengang enzo *\o/*

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:00

NoName126 schreef:
Floid schreef:

Inderdaad. Mijn bedoeling was niet om deze meid te bekritiseren, maar om in de groep te gooien dat ik me afvraag of dit inderdaad niet een vraag om aandacht was, voor een vraag waar het antwoord erg duidelijk is: haal een test/ga naar de dokter en probleem opgelost.
Ik vind het namelijk erg irritant dat veel mensen op bokt topics zetten waarvan iedereen denkt: google het, koop het in de winkel, bel de dokter/da. Maar nee, er moet een heel topic voor geopend worden, iedereen geeft z'n goedbedoelde advies en vaak eindigt het dat de ts nooit meer reageert in desbetreffend topic.

helemaal mee eens!!

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 11:16

sorry ik kon gisteren niet meer op bokt komen dus zeg ikhet jullie nu, ik heb een test gaan halen en ze waren allebei positief dus ik ben zwanger

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:17

Pff jeetje Ts wat heftig!! En nu?

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 11:17

jiehaaa schreef:
NoName126 schreef:
ik heb zo'n gevoel dat we hier niets meer van horen...

Tsjongejonge zeg, alsof ze verplicht is om iedereen verder te informeren en dan ook nog zo snel mogelijk.

Geef die meid wat lucht, wie weet staat haar hele leven nu op zijn kop.

dankjewel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:17

Zo, nu dus als de donder naar de dokter toe!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:19

En je ouders inlichten, want dit kan je niet alleen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:19

jajakall_x3 schreef:
sorry ik kon gisteren niet meer op bokt komen dus zeg ikhet jullie nu, ik heb een test gaan halen en ze waren allebei positief dus ik ben zwanger

:(:)

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 11:20

Saintelette schreef:

bespreken met mijn vriend wat we gaan doen houden of niet en het tegen onze ouders vertellen. zijn mama heeft er geen problemen mee want ze heeft hetzelfde voorgehad maar mijn ouders die gaan er tegen zijn. en dan is de kans nog groot dat ik misschien zwanger ben van een tweeling omdat mijn mama afkomstig is en dat een generatie overslaat dus misschien heb ik nog een tweeling als ik dat moet geloven van die generaties

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:20

Potverdorie dat is schrikken zeg... Succes en sterkte met je verder beslissingen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:21

jajakall_x3 schreef:
Saintelette schreef:

bespreken met mijn vriend wat we gaan doen houden of niet en het tegen onze ouders vertellen. zijn mama heeft er geen problemen mee want ze heeft hetzelfde voorgehad maar mijn ouders die gaan er tegen zijn. en dan is de kans nog groot dat ik misschien zwanger ben van een tweeling omdat mijn mama afkomstig is en dat een generatie overslaat dus misschien heb ik nog een tweeling als ik dat moet geloven van die generaties

Ik zou wel zsm naar de dokter gaan en kijken hoe ver je al bent. Mocht je verder zijn dan een x aantal weken (weet niet precies meer hoeveel), dan kun je het niet meer weg laten halen.

jajakall_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 11:21

Tabaluga12 schreef:
Potverdorie dat is schrikken zeg... Succes en sterkte met je verder beslissingen.

dankjewel

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:21

jajakall_x3 schreef:
Saintelette schreef:

Dat van die generaties klopt hier in de familie in ieder geval wel. :j
Maar dat is meestal met de tweede.