Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. lifaya schreef:toen ik als 16 jarige dacht dat ik zwanger was had ik meteen een zwangerschapstest gehaald... better safe then sorry toch? Ik snap het uitstellen niet, een testje halen is simpel en makkelijk en je ouders zullen er echt niet achter komen.
Floid schreef:lifaya schreef:toen ik als 16 jarige dacht dat ik zwanger was had ik meteen een zwangerschapstest gehaald... better safe then sorry toch? Ik snap het uitstellen niet, een testje halen is simpel en makkelijk en je ouders zullen er echt niet achter komen.
precies daarom schreef ik ook net mijn bericht.
uitstellen, daar word de TS al helemaal niet beter van lijkt mij
Floid schreef:ik volg dit topic vanaf het eerste moment en begin me steeds meer af te vragen wat hier de bedoeling van is.
Haal een test, doe de test en je weet het!!!
misschien is het alleen een vraag om aandacht...??
Floid schreef:lifaya schreef:toen ik als 16 jarige dacht dat ik zwanger was had ik meteen een zwangerschapstest gehaald... better safe then sorry toch? Ik snap het uitstellen niet, een testje halen is simpel en makkelijk en je ouders zullen er echt niet achter komen.
precies daarom schreef ik ook net mijn bericht.
uitstellen, daar word de TS al helemaal niet beter van lijkt mij
NoName126 schreef:Floid schreef:ik volg dit topic vanaf het eerste moment en begin me steeds meer af te vragen wat hier de bedoeling van is.
Haal een test, doe de test en je weet het!!!
misschien is het alleen een vraag om aandacht...??
Inderdaad. Mijn bedoeling was niet om deze meid te bekritiseren, maar om in de groep te gooien dat ik me afvraag of dit inderdaad niet een vraag om aandacht was, voor een vraag waar het antwoord erg duidelijk is: haal een test/ga naar de dokter en probleem opgelost.
Ik vind het namelijk erg irritant dat veel mensen op bokt topics zetten waarvan iedereen denkt: google het, koop het in de winkel, bel de dokter/da. Maar nee, er moet een heel topic voor geopend worden, iedereen geeft z'n goedbedoelde advies en vaak eindigt het dat de ts nooit meer reageert in desbetreffend topic.
Saintelette schreef:Pff jeetje Ts wat heftig!! En nu?
jajakall_x3 schreef:Saintelette schreef:Pff jeetje Ts wat heftig!! En nu?
bespreken met mijn vriend wat we gaan doen houden of niet en het tegen onze ouders vertellen. zijn mama heeft er geen problemen mee want ze heeft hetzelfde voorgehad maar mijn ouders die gaan er tegen zijn. en dan is de kans nog groot dat ik misschien zwanger ben van een tweeling omdat mijn mama afkomstig is en dat een generatie overslaat dus misschien heb ik nog een tweeling als ik dat moet geloven van die generaties
jajakall_x3 schreef:Saintelette schreef:Pff jeetje Ts wat heftig!! En nu?
bespreken met mijn vriend wat we gaan doen houden of niet en het tegen onze ouders vertellen. zijn mama heeft er geen problemen mee want ze heeft hetzelfde voorgehad maar mijn ouders die gaan er tegen zijn. en dan is de kans nog groot dat ik misschien zwanger ben van een tweeling omdat mijn mama afkomstig is en dat een generatie overslaat dus misschien heb ik nog een tweeling als ik dat moet geloven van die generaties