chevax schreef:Ik zeg dat je bron niet echt onbevooroordeeld is. Deze vrouw is onder andere enorme voorstander van borstvoeding en ziet dat het voorrecht van de vrouw.
In studies is ook weer gebleken dat borstvoeding beter is voor het kind.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Maar bijwerkingen als in: gevaccineerde voelde zich daarna 3 dagen grieperig, had een beurse arm etc?
Dat zijn volkomen terechte en te verwachten gevolgen, zou het niet eens bijwerkingen noemen.
chevax schreef:Ik zeg dat je bron niet echt onbevooroordeeld is. Deze vrouw is onder andere enorme voorstander van borstvoeding en ziet dat het voorrecht van de vrouw.
diko schreef:Het boek : Hé dokter, word wakker! Geschreven door Umut Evren Nefertiti vind ik echt een aanrader.
Ontzettend leuk en begrijpend om te lezen met daarin 33 redenen om niet te enten.
Duidelijk teveel om hier te noemen maar echt voor degene die meer info over het enten, de enting, onderzoek enzo willen lezen!!
janderegelaa schreef:diko schreef:Het boek : Hé dokter, word wakker! Geschreven door Umut Evren Nefertiti vind ik echt een aanrader.
Ontzettend leuk en begrijpend om te lezen met daarin 33 redenen om niet te enten.
Duidelijk teveel om hier te noemen maar echt voor degene die meer info over het enten, de enting, onderzoek enzo willen lezen!!
Het is alleen geen arts. Tegenover 33 redenen om niet te enten kun je zo 100 redenen zetten om het wel te doen.
Chubby schreef:Zulke bijwerkingen worden ook genoemd idd. Maar ook bijwerkingen als chronische vermoeidheid. En die worden afgedaan door het Lareb als 'hoort bij de leeftijd en valt te verwachten, kan dus niet aan vaccinatie worden toegeschreven'.
Uit eerste hand heb ik ook zaken als afnemende woordenschat, depressieve buien en ineens moeilijker leren vernomen. Dat wordt dan niet aan de vaccinatie toegeschreven, maar kan echt geen toeval zijn als het zo samenvalt. De oplossing vonden zij dan in de homeopathie, door de enting te "ontstoren" werden goede resultaten geboekt.
janderegelaa schreef:Probleem opgelost lijkt me. Bij bijwerkingen ga je naar de homeopaat en laat je je kind ontstoren
diko schreef:Nee klopt, is een klassiek homeopaat die in een mailwisseling met een nederlandse arts de nadelen van een enting beschrijft. Daarom schrijf ik ook, echt een boek voor mensen die meer willen weten over entingen.
Sharani schreef:Heb zelf bij mijn kind ook ernstige bijwerkingen meegemaakt na de 2 de dktp enting (is wel een arts bij geweest en dus ook gemeld als bijwerking). Mijn zoon heeft geen blijvende schade over gehouden maar een kind uit onze naaste omgeving wel (ook na de 2 de dktp), die jongen is zeer zwaar gehandicapt geraakt... Na zulke dingen wordt je wel minder positief over vaccinaties.