ongesteld op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:36

Staan hier wel een aantal dingen beschreven alsof ze de waarheid zijn, maar mijn ervaring is anders.

Mini-tampon lijkt me absoluut de beste keus om te beginnen, maar is voor mij persoonlijk nog niet supermakkelijk in te brengen :') , hier kan ik ook gerust 12 uur mee doen en dan is hij nog niet altijd verzadigd.

En mijn lichaam sluit zich blijkbaar niet af tijdens zwemmen, na het zwemmen/badderen loop ik leeg :')

Amado7

Re: ongesteld op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:49

Ik lek in bad ook weleens hoor :+ Dus het sluit zich echt niet altijd af. Zodra ik uit het water komt gaat er een straal langsheen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:02

Wat apart, bij mij gaat het dus echt op slot. Zelfs onder de douche duurt zo 15 minuten voordat het ook weer begint, langer op de lichte dagen. Eigenlijk best handig, helaas doet de pijn niet mee aan die pauze :\

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:04

Bij mij gaat het ook zeker niet op slot in bad of onder de douche oid :=

Ben jaloers op jou zeg! Als ik uit bad stap dan moet ik meteen naar papier oid grijpen anders lek ik allemaal druppels :=

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:07

Ik kan nog wel naar de wc komen zonder te lekken als ik snel ben.

Lekker onderwerp trouwens :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:08

heel herkenbaar @Geryon.

:+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:09

Ik heb het nog nooit geprobeerd te zwemmen of om in bad te gaan tijdens een periode. Bij het douchen sluit het niet af :( Ik zit te overwegen om tampons een keer te proberen en ze in te doen als ik ga douchen en misschien later gewoon altijd. Maar ik ben ook bang om ze te gebruiken :(
Maar onder de douche doorlekken vind ik ook altijd zo vies en onprettig...

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:09

waarom eigenlijk niet in bad?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 20:59

Ik zie het al voor me hoe jullie klungelig uit bad springen en de wc op springen :') :') :') :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:01

Batlow schreef:
Ik zie het al voor me hoe jullie klungelig uit bad springen en de wc op springen :') :') :') :')

_O-

En er toch nooit aan denken om van te voren wat papier klaar te leggen naast het bad :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:11

Batlow schreef:

Bij mij gaat het dus ook zo uit de douche _O-

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:12

Geryon schreef:
Batlow schreef:

_O-

En er toch nooit aan denken om van te voren wat papier klaar te leggen naast het bad :+

Dat doe ik dan weer wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:22

Ik stop ook niet met lekken tijdens het douchen/een bad nemen/zwemmen. Ik heb dus ook altijd een tampon in met zwemmen, douchen en badderen. Ikzelf ben heel erg licht ongesteld, kan op mijn ergste dag een medium tampon 8 uur lang inlaten en dan zit hij nog steeds niet helemaal vol. verder alleen maar mini tampons, die kan ik de eerste en de 3e dag verdragen en daarna ben ik gewoon niet meer ongesteld genoeg ervoor. Heel chill, minder chill is dat ik grotere tampons er wel in krijg, maar eruit halen is écht een ramp (én pijnlijk) omdat ze gewoon niet vol genoeg zijn. Leuk, als je ergens bent, je onverwachts ongesteld word en ze er alleen maar grote tampons hebben. :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:26

Gewoon niet miepen en een tampax erin. Kan niet fout gaan, ik ben in de 10 jaar dat ik ongesteld ben nog nooit een touwtje kwijt geraakt, en als dan gewoon wachten tot hij vol is en persen maar. Gewone tampons, nee dankje, met je vinger kom je niet diep genoeg, Daarom zweer ik bij tampax. Hoe dieper de tampon is ingebracht des te minder voel je ervan (ik niets dus) en hoe minder de kans is op schuiven. (met gewone helaas wel, omdat je je ze met vinger nooit diep genoeg kan inbrengen) Met tampax lijkt het voor mij persoonlijk niet eens alsof ik ongesteld ben.

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:25

vriendin van me moet deze week ook voor de 1e keer tampons gebruiken, ze vind het ook doodeng. een vriendin van haar had het ook geprobeerd maar haar lichaam accepteerde het niet, ze kreeg ontzettend veel pijn... daardoor is ze nu ook bang. en ik durf het ook nog niet aan :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 23:42

Haar lichaam accepteerde de tampon niet??

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 06:04

Ik denk dat er dan iets niet goed heeft gezeten want dat is namelijk erg vreemd :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 08:46

Ja ik snapte het ook niet maar ze had in ieder geval zoveel pijn dat ze hem nooit meer erin wil, maar ik denk dat ze hem gewoon niet ver genoeg erin heeft gedaan

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 09:13

XxX_Naoomii schreef:
Ja ik snapte het ook niet maar ze had in ieder geval zoveel pijn dat ze hem nooit meer erin wil, maar ik denk dat ze hem gewoon niet ver genoeg erin heeft gedaan

Zoiets had ik ook, maar daarna weer geprobeerd in andere richting, toen ging het wel.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:55

XxX_Naoomii schreef:
vriendin van me moet deze week ook voor de 1e keer tampons gebruiken, ze vind het ook doodeng. een vriendin van haar had het ook geprobeerd maar haar lichaam accepteerde het niet, ze kreeg ontzettend veel pijn... daardoor is ze nu ook bang. en ik durf het ook nog niet aan :')

Dan heeft ze hem gewoon fout ingebracht hoor. Daaronder is het geen recht stuk en douwen maar, het is gewoon een kwestie van proberen en het vanuit een andere hoek proberen als je opeens niet meer verder kan of het pijn doet. Een kwestie van ervaring op doen, en die doe je alleen op door te oefenen.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:11

Lara_Silver schreef:
Gewoon niet miepen en een tampax erin. Kan niet fout gaan, ik ben in de 10 jaar dat ik ongesteld ben nog nooit een touwtje kwijt geraakt, en als dan gewoon wachten tot hij vol is en persen maar. Gewone tampons, nee dankje, met je vinger kom je niet diep genoeg, Daarom zweer ik bij tampax. Hoe dieper de tampon is ingebracht des te minder voel je ervan (ik niets dus) en hoe minder de kans is op schuiven. (met gewone helaas wel, omdat je je ze met vinger nooit diep genoeg kan inbrengen) Met tampax lijkt het voor mij persoonlijk niet eens alsof ik ongesteld ben.

Met je vinger krijg je ze ook wel diep genoeg hoor :) Ik vind die tampax dingen maar niks, maar gewone voel ik ook nooit :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:25

Hoe diep moet ie eigenlijk? Vandaag tamton in gedaan (zomervakantie was laatste keer) maar wist het echt niet dus dee maar wat!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:26

Ik doe het zo diep mogelijk. Maar ik voel hem vaak nog wel want heb korte vingers :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:58

Monster_tos schreef:
Lara_Silver schreef:

Met je vinger krijg je ze ook wel diep genoeg hoor :) Ik vind die tampax dingen maar niks, maar gewone voel ik ook nooit :)

Ik niet, maar dat is omdat ik mini handjes en vingers heb en altijd Super moet gebruiken. :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 01:57

Een vage tip : ga met je benen wijd staan en zak dan een beetje door je benen, zo krijg je hem makkelijker in voor de eerste keer. En niet voor de eerste keer proberen als je uit de douche komt maar als je hebt geplast. Niet te flink afvegen, soort van 'glijmiddel' om hem makkelijker in te brengen :+