wendy1987 schreef:Ik was in het ziekenhuis ook vrolijk, ik wou naar huisEn als ik nou gewoon druk genoeg doe, worden ze vanzelf gek van me, nou dat klopte
Als je die positieve instelling houd dan zijn die 6 weken ook zo voorbij!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:ik had geen zin om verslag te tikken, doe alles nog steeds via mobiel namelijk..
zondag was een mindere dag, vooral in de avond.. ik wist gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moest. zitten, liggen, been hoog, of toch laag... uiteindelijk een slaap pil genomen. ik was zo moe, wou gewoon slapen!
heerlijk geslapen, en gisteren ging weer beter!
vannacht ook lekker geslapen.
de pijn wordt minder, de zwelling ook. mijn spalk gaat namelijk ruimer zitten.. goed natuurlijk, alleen schuurt het voor mijn gevoel meer langs de wonden..
zelf strakker zetten lukt niet. en ik wil ook niet langs het ziekenhuis.. want dan gaan ze hem vervangen, doet weer veel zeer, terwijl vrijdag het lichtere gips eromheen gaat.. dus ik doe gewoon niets nog. mag eigenlijk ook niet natuurlijk met m'n spalk..
dus het lijkt nu beter te gaan!
ik ben begonnen aan een soort schilder op nummer,maar dan anders. het is een canvas doek, met zwartwit foto erop. die ben ik nu aan het inkleuren.. je moet wat
verder is de data bekend waarneer gips eraf mag. 3dagen voor ik op vakantie ga!
dus vakantie lijkt door te gaan! krukken mee t vliegtuig in, en daar niets anders doen dan in huisje blijven en zwemmen in zwembad! lijkt me niets beters dan zwemmen voor mijn enkel na zo'n lange tijd niets doen!
wendy1987 schreef:precies,ik zorg gewoon dat ik vanalles meeneem! kan het beter maar meehebben en nietgebruiken dan andersom..
krukken gaan sowieso mee!
fysio moet ik idd kijken. dat wordt iig na de vakantie pas dan. we zien het wel!
ja, erg lekker ligt het niet met zo'n blok nee.. ben benieuwd of lichtere gips beter zit vrijdag!