ElineS schreef:Ragdollcat schreef:Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.
Dat vind ik ordinair/ sletterig. Dan vind ik de mensen die werkzaam zijn als een prutsmuts nog waardiger, want ze laten die mannen ervoor betalen en jij doet het helemaal gratis en voor niks.
Snap je wat ik bedoel?
En dan heb ik het over scholieren. Maar men moet het zelf weten natuurlijk! Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind.
Ho ho, dus ik ben minder dan een prutsmuts, want ik heb een condoom op zak. Wat een waardeloze redenatie.
Ten eerste, een condoom op zak hebben betekend niet dat ik mij door de eerste de beste man laat pakken die mij op straat voorbij loopt. Mijn condoompie zit zeker alweer een halfjaar in mijn tas te verstoffen, maar ik heb hem gewoon mee voor stel dat.. Want je weet niet hoe het leven loopt. Als ik een vet lekkere vent tegenkom waardoor de waterval tussen mijn benen meteen aanslaat, dan wil ik daar wel wat leuks mee doen.. En daar is niets mis mee. Al zou ik of iemand anders elke dag seksen met twintig mannen, daar zie ik niets verkeerds aan. Zolang je het veilig doet, vanwege SOA's en zwangerschap, heeft het verder geen gevolgen, behalve dat jij je ontzettend aan het vermaken bent. En er is niets mis met vermaak.
Net zo goed dat er niets mis mee is, als iemand besluit alleen seks te willen hebben in een relatie.
Het is een beslissing, wel of niet seks, die ieder voor zichzelf maakt en ik vind ook dat het een beslissing is die gerespecteerd hoort te worden.
Ten tweede, hoezo spreken we over pakken en gebruiken? Op het moment dat er instemmende seks is tussen twee volwassenen, is het toch geen kwestie van laten gebruiken of iemand gebruiken? Maar is het gewoon plezier hebben van elkaar zonder dat er iets aan vastzit. Daarnaast, als je toch het woord gebruiken wil... Gebruiken, dan zie ik het zo, ik gebruik de man (of in mijn geval soms ook vrouw
) net zo goed als dat hij/zij mij gebruikt. Beide willen seks, dus gebruiken we elkaar toch.
Wederom, wat is daar verkeerd aan?
ja want stel je voor dat je als verstandige, volwassen vrouw plezier hebt aan sex
, dan zie ik het zo, ik gebruik de man (of in mijn geval soms ook vrouw
) net zo goed als dat hij/zij mij gebruikt. Beide willen seks, dus gebruiken we elkaar toch.
In niet vruchtbare periodes -> kan je een klap krijgen. In vruchtbare periodes -> gaat ze wijdbeens half squirtend voor je staan.

)