Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:58

ElineS schreef:
Ragdollcat schreef:
Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.

Dat vind ik ordinair/ sletterig. Dan vind ik de mensen die werkzaam zijn als een prutsmuts nog waardiger, want ze laten die mannen ervoor betalen en jij doet het helemaal gratis en voor niks.

Snap je wat ik bedoel?

En dan heb ik het over scholieren. Maar men moet het zelf weten natuurlijk! Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind.

Ho ho, dus ik ben minder dan een prutsmuts, want ik heb een condoom op zak. Wat een waardeloze redenatie.

Ten eerste, een condoom op zak hebben betekend niet dat ik mij door de eerste de beste man laat pakken die mij op straat voorbij loopt. Mijn condoompie zit zeker alweer een halfjaar in mijn tas te verstoffen, maar ik heb hem gewoon mee voor stel dat.. Want je weet niet hoe het leven loopt. Als ik een vet lekkere vent tegenkom waardoor de waterval tussen mijn benen meteen aanslaat, dan wil ik daar wel wat leuks mee doen.. En daar is niets mis mee. Al zou ik of iemand anders elke dag seksen met twintig mannen, daar zie ik niets verkeerds aan. Zolang je het veilig doet, vanwege SOA's en zwangerschap, heeft het verder geen gevolgen, behalve dat jij je ontzettend aan het vermaken bent. En er is niets mis met vermaak.

Net zo goed dat er niets mis mee is, als iemand besluit alleen seks te willen hebben in een relatie.

Het is een beslissing, wel of niet seks, die ieder voor zichzelf maakt en ik vind ook dat het een beslissing is die gerespecteerd hoort te worden.

Ten tweede, hoezo spreken we over pakken en gebruiken? Op het moment dat er instemmende seks is tussen twee volwassenen, is het toch geen kwestie van laten gebruiken of iemand gebruiken? Maar is het gewoon plezier hebben van elkaar zonder dat er iets aan vastzit. Daarnaast, als je toch het woord gebruiken wil... Gebruiken :'), dan zie ik het zo, ik gebruik de man (of in mijn geval soms ook vrouw :+ ) net zo goed als dat hij/zij mij gebruikt. Beide willen seks, dus gebruiken we elkaar toch.

Wederom, wat is daar verkeerd aan?

ja want stel je voor dat je als verstandige, volwassen vrouw plezier hebt aan sex :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:59

Amaris schreef:
ja want stel je voor dat je als verstandige, volwassen vrouw plezier hebt aan sex :=

Doe niet zo eng, straks verlaten we nog massaal het aanrecht!

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:59

xSlvna schreef:
Seks is voor voorplanting, niet voor plezier! :Y)
Daarom is het fout.

Ik hoop dat je dit schreef om te lachen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:01

Nou ja.. ergens is het bitter ernst. Seks is ook voor de voortplanting, waarom denk je anders dat je lichaam het leuk vindt en/of wil. Anders zouden er niet 6 mijlard van ons rondlopen hoor :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:02

Noek_Bronco schreef:
xSlvna schreef:
Daarom is het fout.

Seks is toch ook eigenlijk alleen voor voortplanting? :') Het is plezierig omdat dat gunstig is voor de voortplanting. En wij mensen zijn zo slim geworden dat we het gewoon ook voor enkel plezier kunnen doen. Niks mis mee hoor :o :o

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:02

Sammie schreef:
Nou ja.. ergens is het bitter ernst. Seks is ook voor de voortplanting, waarom denk je anders dat je lichaam het leuk vindt en/of wil. Anders zouden er niet 6 mijlard van ons rondlopen hoor :')

In tegenstelling tot de meeste andere diersoorten hebben wij niet enkel in vruchtbare periodes behoefte aan seks.
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 30-05-13 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:03

Noek_Bronco schreef:
xSlvna schreef:
Daarom is het fout.

Moest er nog bij komen dat vrouwen geen plezier mogen hebben, vind dat als je zegt dat dames die seks hebben zonder relatie fout bezig zijn, dames die seks hebben in een relatie en het niet doen voor het voortplanten ook fout bezig zijn, die doen het tenslotte ook voor het plezier en niet waar het voor bedoeld is.

Vind er niks verkeerd aan, als je als vrouw seks hebt met een man voor eigen plezier en dus niet uit naïviteit, om je te bewijzen od.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:03

Niet alleen wij mensen hoor, ook dieren hebben seks voor hun plezier.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:05

lieveli schreef:

Ja oke, maar dit is een paardenforum. :P In niet vruchtbare periodes -> kan je een klap krijgen. In vruchtbare periodes -> gaat ze wijdbeens half squirtend voor je staan.

Geryon

Zullen vast wel wat diersoorten zijn, maar dat zijn er niet veel.

ElineS

lieveli schreef:

Dolfijnen bijvoorbeeld en verschillende aapsoorten. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:06

Kahawa schreef:
lieveli schreef:

Ja oke, maar dit is een paardenforum. :P In niet vruchtbare periodes -> kan je een klap krijgen. In vruchtbare periodes -> gaat ze wijdbeens half squirtend voor je staan.

Ik refereerde niet aan paarden :)

Geryon schreef:
Zullen vast wel wat diersoorten zijn, maar dat zijn er niet veel.

Wat noem je veel?

Anoniem

ElineS schreef:
lieveli schreef:

Dolfijnen bijvoorbeeld en verschillende aapsoorten. :j

Sommige dolfijnen proberen zelfs mensen aan te randen :')

Kahawa

Imo: als het bij ons alleen voor de seks zou zijn, dan zouden wij ook alleen in vruchtbare periodes copuleren.

Sammie

Kahawa schreef:
Sammie schreef:

In tegenstelling tot andere diersoorten hebben wij niet enkel in vruchtbare periodes behoefte aan seks.

Dat is onjuist. Er zijn ook andere diersoorten die het naast hun vruchtbare periodes doen. Neem de leeuw bijvoorbeeld. Daarbij komt dan ook nog eens dat vrouwen in hun vruchtbare periode meer behoefte hebben aan seks en daar ook de feramonen voor afscheiden. Die mannen weer hitzig(er) maken.

Daarbij moet je ook kijken naar hoe de soorten leven (kuddes, groepen, alleen, paartjes, enz. enz) Is allemaal van belang. Jaren aan evolutie en wij denken het in tig jaar even zelf uitgevogeld te hebben. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:07

Ik weet helaaaas niet het aantal diersoorten hier op aarde :') :(:)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:07

Mijn punt ging ook niet over het aantal diersoorten, maar over of het alleen voor voortplanting was ja/nee.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:08

Kahawa schreef:
Mijn punt ging ook niet over het aantal diersoorten, maar over of het alleen voor voortplanting was ja/nee.

Mijn reactie was het antwoord op de vraag van lieveli.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:08

Zonder seks geen voortplanting (bij de mens dan, alvorens iemand over de bloempjes en de bijtjes begint - letterlijk :D )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:09

Hail to Darwin!

Kahawa schreef:

Niemand zegt toch ook dat jij een punt maakte over de aantallen? Ik reageerde op Geryon die dat wel deed.

Geryon schreef:
Ik weet helaaaas niet het aantal diersoorten hier op aarde :') :(:)

Daar gaat je koelkast...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:10

lieveli schreef:
Hail to Darwin!

Kahawa schreef:

Niemand zegt toch ook dat jij een punt maakte over de aantallen? Ik reageerde op Geryon die dat wel deed.

Ik reageerde op Sammie die ook op de diersoorten in ging.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:10

Sammie schreef:
Zonder seks geen voortplanting (bij de mens dan, alvorens iemand over de bloempjes en de bijtjes begint - letterlijk :D )

We moeten gewoon helemaal geen seks meer hebben dus. Denk dat de aarde dat heel fijn zou vinden *\o/*

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:11

Als bij de zwerfhonden, iedereen steriliseren :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:12

xSlvna schreef:
Als bij de zwerfhonden, iedereen steriliseren :+

Ha dat plan is al eens eerder uitgevoerd, in de jaren 40.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:12

Bij sommigen zou dat geen kwaad kunnen hoor :x :x :D

<we dwalen af>