Maartje1990 schreef:Nou, ik heb niks spannends gezegd vannacht, ik heb 17 opnames, maar ik geloof dat ik alleen maar omdraai ofzo
Haha, hetzelfde hier van vannacht. M'n vriendinnen hadden me nog bang gemaakt met: "Straks hoor je opeens voetstappen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:FjordHorse schreef:Ik herinner me net een grappig gesprek met een vriendin vroeger. Lagen met een man of 5 in een tentje (camperen) en opeens in het midden van de nacht begint er iemand te roepen
"HEEEEEEELLLLPPPPP"
Wij schieten alle 4 op slag wakker en kijken bang om ons heen wie er "in nood" is. Zien een vriendin rechtop in bed zitten.
Zij: DAAR LOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND
Wij: (allemaal bang geworden) Waar?!!
Zij: DAAAR!! HIJ HEEFT EEN BIJL VAST!!!
Wij: Maar daar is niemand?
Zij: JAWEL, daarnet stond daar ECHT iemand!!!
Wij: (allemaal kei bang)
Zij: Oh maar kijk, het is een regenworm.
Wij: Huh???
Zij: vergeet hem geen water te geven!
Wij: huh?
Zij: geen reactie, slaapt rustig verder
HAHAHAHAHAHA"vergeet hem geen water te geven"
Mijn broer slaapwandelde vroeger ook. Ik zat met mijn ouders nog even beneden, toen hij opeens de trap af kwam (slaapwandelend) met een deoflesje. Hij liep naar een plant en zei: "Waar heb je de lego gelaten", om vervolgens de plant te bespuiten met deo. Hij is uiteindelijk wakker geworden om ons gelach
Sammie schreef:Ik vraag mij alleen af of je dan 8 uur terug moet luisteren of dat ie alleen opneemt als je echt praat
Aranel schreef:Sammie schreef:Ik vraag mij alleen af of je dan 8 uur terug moet luisteren of dat ie alleen opneemt als je echt praat
Is vast al antwoord op gegeven, maar hij neemt alleen je spraak en geluiden op idd. Je moet eerst een 'proef stukje' opnemen waarin je zo stil mogelijk bent, zodat de app de ondergrens van geluid kan registreren. Dan neemt ie de hele nacht op en slaat de momenten op waarop hij geluid registreerde.
Ik ben aan het bijlezen, wat een geniale verhalenDe gasexplosie vind ik tot nu toe de leukste
Hopke89 schreef:Ik kan hem ook niet vinden hoor. Jammer genoegMaar ach, mn vriend is er vannacht weer
Nightingale schreef:Echt waar? Ik kan hem niet vinden hoor!