Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:47

Maartje1990 schreef:
Nou, ik heb niks spannends gezegd vannacht, ik heb 17 opnames, maar ik geloof dat ik alleen maar omdraai ofzo :Y)

Haha, hetzelfde hier van vannacht. M'n vriendinnen hadden me nog bang gemaakt met: "Straks hoor je opeens voetstappen" :')

Nightingale

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:50

Hoe heet jullie app precies? Ik twijfel nog een beetje welke ik nou precies moet hebben...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:54

Toen ik een jaar of vijf was hoorde mijn moeder geluid in mijn slaapkamer, toen ze kwam kijken bleek dat ik in mijn slaap Poesje Mauw aan het zingen was. :')

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:30

Ik weet niet goed of ik mijn blunder van vannacht hier moet plaatsen of in het genante momenten topic...

Gisteren op stap geweest met een toffe jongen met wie ik een tijd geleden aan de praat geraakt ben en van het een kwam het ander gisteren ( <<) ). Vanmorgen kreeg ik wel een grappig verhaal te horen van hem.. Vroeg of ik grote fan was van Harry Potter. Ik dacht bij mezelf: huh Harry Potter? :? Ik ben geloof ik zelfs maar mee tot het derde of vierde boek (vraag me niet hoeveel boeken er zijn, ik volg zoeits totaal maar dan ook totaal niet :') ). Ik zeg dus "neen totaal niet.. waarom?"..
Blijkbaar heb ik hem gisteren wakker gemaakt om dit gesprek te voeren:
Ik: "RON... RON... "
Hij: Euh? %)
Ik: ik heb mijn gloeiwormen laten ontploffen! Sneep vermoordt mij!
Hij: Komt wel goed!
Ik: NEEN WE MOETEN ER HEBBEN!! WE KUNNEN PERKAMENTUS NIET REDDEN!
Hij: perkamentus slaapt
Ik: NEEE IS HIJ VERLAMD?! Waar is hij? Ik moet hem zien! We MOETEN hem redden!
Hij: euhm neen geloof dat hij echt slaapt.. het is nacht.. ik wil ook slapen..
Ik: DAN DOE IK HET WEL ALLEEN ALS JE ZO FLAUW DOET! En geef ondertussen de aardappels eten? *waarop ik vervolgens terug ga liggen en verderslaap*

Jeetje dit kon gewoon absoluut niet genanter -O- Normaal praat ik echt zelden in mijn slaap (voor zover ik weet toch). En euhm.. Ik heb bijna 21 jaar.. Ben de leeftijd van harry potter echt wel gepasseerd :')

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:32

'Ik heb mijn gloeiwormen laten ontploffen!'
_O-

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:34

:')
Resistance schreef:
FjordHorse schreef:
Ik herinner me net een grappig gesprek met een vriendin vroeger. Lagen met een man of 5 in een tentje (camperen) en opeens in het midden van de nacht begint er iemand te roepen
"HEEEEEEELLLLPPPPP"
Wij schieten alle 4 op slag wakker en kijken bang om ons heen wie er "in nood" is. Zien een vriendin rechtop in bed zitten.
Zij: DAAR LOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND
Wij: (allemaal bang geworden) Waar?!!
Zij: DAAAR!! HIJ HEEFT EEN BIJL VAST!!!
Wij: Maar daar is niemand?
Zij: JAWEL, daarnet stond daar ECHT iemand!!!
Wij: (allemaal kei bang)
Zij: Oh maar kijk, het is een regenworm.
Wij: Huh???
Zij: vergeet hem geen water te geven!
Wij: huh?
Zij: geen reactie, slaapt rustig verder

HAHAHAHAHAHA :') "vergeet hem geen water te geven" :')

Mijn broer slaapwandelde vroeger ook. Ik zat met mijn ouders nog even beneden, toen hij opeens de trap af kwam (slaapwandelend) met een deoflesje. Hij liep naar een plant en zei: "Waar heb je de lego gelaten", om vervolgens de plant te bespuiten met deo. Hij is uiteindelijk wakker geworden om ons gelach :')

Oke. Beide quotes. Raap me op. :')

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:38

Nightingale schreef:
Hoe heet jullie app precies? Ik twijfel nog een beetje welke ik nou precies moet hebben...

Dream Talk Recorder
Afbeelding

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:41

Als ik zo'n app aanzet zeg ik helemaal niets meer! Heb 'm denk ik een keer of 5, 6 geprobeerd, tevergeefs. Nacht erop weer volop geschreeuw over spinnen die uit een spaarpot kwamen kruipen. Dus. :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:45

Sammie schreef:
Ik vraag mij alleen af of je dan 8 uur terug moet luisteren of dat ie alleen opneemt als je echt praat :D

Is vast al antwoord op gegeven, maar hij neemt alleen je spraak en geluiden op idd. Je moet eerst een 'proef stukje' opnemen waarin je zo stil mogelijk bent, zodat de app de ondergrens van geluid kan registreren. Dan neemt ie de hele nacht op en slaat de momenten op waarop hij geluid registreerde.

Ik ben aan het bijlezen, wat een geniale verhalen :') De gasexplosie vind ik tot nu toe de leukste _O-

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:55

Hier ook iemand die praat (en wandelt) in mijn slaap.

Ik praat soms hele verhalen, heb gelijk de app gedownload, ben benieuwd.
Ook ben ik midden in de nacht de straat bij ons opgewandeld, want ik dacht dat mijn ouders bij de buren waren. Deur zat op slot, heb ik gewoon open gedraaid, iedereen lag op bed... Gelukkig werd ik net optijd wakker.... wou net bij de buren gaan aanbellen. :=

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:56

praat heel veel in me slaap, maar vaak brabbelen haha.
een keer bij me oma gezegd, je sokken liggen op de wasmand :')

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:57

Is die app alleen voor iphone eigenlijk? Ja zeker? Moet mij dringend eens een iphone in huis halen, ik sta echt achter met de leuke snufjes :D

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:38

Nee hoor fjordhorse, gewoon voor android.:D

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:50

Echt waar? Ik kan hem niet vinden hoor!

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:52

Ik kan hem ook niet vinden hoor. Jammer genoeg :( Maar ach, mn vriend is er vannacht weer :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:53

Aranel schreef:
Sammie schreef:
Ik vraag mij alleen af of je dan 8 uur terug moet luisteren of dat ie alleen opneemt als je echt praat :D

Is vast al antwoord op gegeven, maar hij neemt alleen je spraak en geluiden op idd. Je moet eerst een 'proef stukje' opnemen waarin je zo stil mogelijk bent, zodat de app de ondergrens van geluid kan registreren. Dan neemt ie de hele nacht op en slaat de momenten op waarop hij geluid registreerde.

Ik ben aan het bijlezen, wat een geniale verhalen :') De gasexplosie vind ik tot nu toe de leukste _O-

Ik vind dat echt knap, slimme phoon :))

Ik lach me dood om mezelf. Hele tijd geïrriteerd zuchten :')
'Nee nee vanaf de zijkant!' En daarna heel paniekerig: 'Nee nee nee!!' #)

Wou dat ik het op internet kon zetten hihi.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:09

Mijn vriend is ook zo'n actieveling :') Brabbelt regelmatig "tsutsutsutsutsu"...

Hij heeft ook periodes dat als hij wat gedronken heeft hij ook aan het slaapwandelen gaat. Ooit hoorde ik een raar geluid op de wc, dus ik kijken. Was hij er een handdoek in aan het frotten :?... Dusseh, waarom doe je dat? "Ja, 't tocht hier!!!" _O- _O- _O- En dat dan met een meest wazige blik.

Ooit hoorde ik ook de koelkast open en dicht gaan, de keukenkastjes en vervolgens hoorde ik van alles vallen, dus denk zal maar even gaan kijken. En op het moment dat ik in de gang richting de keuken loop, komt hij de keuken weer uit en schrikt van mij. Kijkt me weer lekker wazig aan. Dus ik vraag waar hij naar op zoek was. "Pilsje". Kijk ik in de keuken, heeft hij van alles op de grond staan. Vazen, rollen vuilniszakken, pak hagelslag :')

En ook kruipt hij wel eens lekker bij zijn vader en zijn vriendin in bed. Als die vriendin dan vraagt of hij niet bij zijn eigen vriendin moet liggen zeg hij iets van "Neuh, ben even een rondje aan het doen..." :')

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:16

Hopke89 schreef:
Ik kan hem ook niet vinden hoor. Jammer genoeg :( Maar ach, mn vriend is er vannacht weer :D

Ehm dames,, ga naar play store ( eerder app store ) die app op je telefoon zelf. Waar je ook spelletjes etc kan downloaden. Bovenin staat een vergrootglas achtig iets daar klik je op en dan zet je neer '' sleep talk '' en je drukt op enter. Dan staat hij ( teminste bij mij ) helemaal bovenaan. Het is een rood met wit plaatje, het bed is wit en een tekstwolkje is ook wit en de rest is rood

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:17

Nightingale schreef:
Echt waar? Ik kan hem niet vinden hoor!

Ehm dames,, ga naar play store ( eerder app store ) die app op je telefoon zelf. Waar je ook spelletjes etc kan downloaden. Bovenin staat een vergrootglas achtig iets daar klik je op en dan zet je neer '' sleep talk '' en je drukt op enter. Dan staat hij ( teminste bij mij ) helemaal bovenaan. Het is een rood met wit plaatje, het bed is wit en een tekstwolkje is ook wit en de rest is rood

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:19

Ik zal het jullie nog even wat makkelijker maken

Afbeelding

Zo ziet hij er ook uit op app store:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:20

Hij heeft bij mij alleen gedraai opgenomen, maar het kan zijn dat hij niet helemaal goed afgesteld stond dus ik probeer het vannacht weer. :)

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:25

Bij mij is het elke nacht feest met de app... Ik lijk wel op een exorcist ;)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:39

Geniaal

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:42

Ik had m iets te hoog afgesteld, hoorde zelfs de vogeltjes fluiten... Leuke app...
Ik zucht alleen maar hard in mijn slaap
Erg leuk om jullie verhalen te lezen..

Vriendin maakte me pas wakker: Ik wil een schaaltje yoghurt. Ik: Aardbeien of gewoon? Zij: Ga nou maar halen, we zijn met zijn drieën.. Waren echt maar samen :p

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:22

Sleep Talk, die heb ik ja! Alleen werd hier Dream Talk oid genoemd, en die kon ik niet vinden.

Nu og een stopcontact naast mijn bed zoeken en ik kan gaan opnemen :D