Een kaartje voor mijn zus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:55

Hoi orrie / zus

Blijf het stom vinden om elke keer te vragen hoe het gaat, maar wil ie wel laten weten dat we Rowald hier ook nog niet vergeten zijn. Al kennen we jullie niet, hij heeft toch enorme indruk achter gelaten.

Ik hoop dat je medicijnen op orde zijn en ze je eindelijk gepaste hulp hebben kunnen bieden.

Rijd je nog steeds paard en hoe is het met je man en oudste zoontje?

flettie

Re: Een kaartje voor mijn zus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:16

Nu met de naderende 1e verjaardag van onze Ralph blijft jullie Rowald ook weer door mij hoofd spoken, ze scheelden immers maar 3 dagen met elkaar.

Ook ik hoop dat het weer wat beter met je gaat en dat je weer af en toe kan genieten van je gezinnetje, van je man en je oudste zoon.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:11

Het gaat hier weer beter. Heb nu nieuwe medicatie en die lijkt goed aan te slaan. Ik begin weer een beetje te genieten, wat heeft dat lang geduurd. Mn oudste heeft het er nog wel eens over en dat voor een 4 jarige.

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 15:06

Fijn dat deze medicatie lijkt aan te slaan en dat je weer wat kunt genieten. Heel veel zonneschijn toegewenst voor jou, je man en je oudste zoon.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:59

Wat zullen dit heftige dagen voor je zijn.. Wel fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan, hopelijk zet dit voort!

En je oudste zoontje ach gosh.. Maar ergens ook wel begrijpelijk, het zal op hem ook enorme indruk gehad hebben allemaal.

Sterkte deze weken!