Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik weet niet wat ik dr aan moet doen, mn moeder heeft het ook dus t zit ook nog eens in de familie. Plus, ik ben vorige vakantie gevallen waardoor ik littekens (krassen) op mn benen heb. Verder heb ik nog een probleem, maar dat ga ik niet openbaar op internet gooien. ( evt pb voor degene die willen)
Dus dat wilde ik even met jullie delen. Jullie hebben ook allemaal een lekkere kont, aldus broer-van-vriend

Ik ben niet dik o.i.d. Maar heb breed gebouwde schouders (van mijn vader) waardoor bepaalde shirtjes en hemdjes mij niet mooi staan vind ik. Maar omdat ik vrij gespierd ben valt het niet zo op (door sport en mijn werk). Één ding waar ik wel altijd een beetje mee zit zijn mijn dijbenen. Ze zijn vrij dik (vind ik), maar gespierd en er zit geen grammetje vet aan. Dus ik kan er ook niks aan doen! Ondertussen heb ik er vrede mee gesloten en het is zoals het is
F_Orumster schreef:Heb nee gestemd.
Ik begrijp nooit dat in het voorjaar weer de pret van nieuwe bikini's losbarst. Ben ik de enige die hier a) niet vrolijk van wordt en b) niet elk jaar 3 verschillende sets wil scoren om de blits te maken? Ik gebruik jaren dezelfde en als ie af raakt baal ik... weer wat nieuws zoeken wat enigzins niet onflatteus maakt.
Please zeg me dat dit een rare hype is?

Ik snap die nieuwe bikini mode ook totaal niet. Je kont wordt amper bedekt en met die bandeau(?) topjes worden je boobs enorm platgedrukt. In plaats van flatterend heb ik het gevoel dat alles juist minder flatterend wordt gemaakt.
michelle933 schreef:Alleen ben ik helaas niet zo knap als haar
Aghja niemand is perfect!
http://www.google.nl/search?q=beach+kim ... ur6qVad8o#

Al heb ik wel weer een vrije platte buik, daar ben ik dan wel weer blij mee 
Het zou allemaal wel ietsje strakker kunnen, maar daar heb ik dan de discipline ook weer niet voor.
) 
michelle933 schreef:Ik ben echt onwijs blij met mijn lichaam!
Ik ben niet zo heel groot..1.67. Maar heb een platte buik, volle mooie benen en aardig dikke volle billen.. Dat hoor ik dan ook wel eens van mensen. Zo lang de opmerking niet seksistisch is bedoelt vind ik dat erg leuk om te horen! Verder heb ik ook mooie rondingen (heupen)
Mijn borsten ben ik niet helemaal tevreden mee, ze hadden wat groter van mij gemogen.
Ik heb nu maat B80
Hier een voorbeeld van hoe ongeveer
Alleen ben ik helaas niet zo knap als haar
Aghja niemand is perfect!
http://www.google.nl/search?q=beach+kim ... ur6qVad8o#

Maar *knip* zie je het wel een beetje. ben ook wel rechter hoor, dacht dat jouw heupen smaller waren. Ik vind jouw maten veel extremer klinken dan dat het eruit ziet!
Ik heb vooral ook brede schouders, dus daarom ben ik blij dat ik nog heupen erbij kreeg, anders was ik echt zo'n zwemmer
En ach, uiteindelijk moet je het toch maar met je lichaam doen, dus allemaal die bikini's aan

maar wat je zegt idd, bepaalde dingen vallen vooral jezelf op terwijl ze anderen niet opvallen. Denk dat dat in dit topic ook het geval is bij de mensen die zeggen dat ze zulke dikke benen hebben