Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

Collie2008

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:22

LB, je kan wel zeggen 'stel je niet aan' maar tis altijd nog hoe je het zelf beleefd

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:24

Al snap ik wel dat je het positief bedoeld ;-)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:38

Ja, hier nog een. Dikke bovenbenen -O- ik weet niet wat ik dr aan moet doen, mn moeder heeft het ook dus t zit ook nog eens in de familie. Plus, ik ben vorige vakantie gevallen waardoor ik littekens (krassen) op mn benen heb. Verder heb ik nog een probleem, maar dat ga ik niet openbaar op internet gooien. ( evt pb voor degene die willen)
En toch, ik ga elke zomer lekker in bikini het strand op hoor :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:49

Als ik me om mee heen kijk, valt me vooral de slechte kledingsmaak van sommige vrouwen op (te korte rokjes met visgraat panty, ordi decolleté en behangen met gouden sieraden etc) me op. Dikke bovenbenen zie ik eigk vrijwel nooit, dat valt me pas op bij echt obese vrouwen. Dus waar wonen jullie, al die vrouwen op bokt met olifanten bovenbenen? :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:54

Toen ik net verkering had met m'n vriend en daar nog niet zo vaak kwam flapte z'n broer er een keer uit "Alle paardrijmeisjes hebben altijd een lekkere kont!" Daar wordt ik nog steeds regelmatig aan herinnerd als ik zeur dat ik m'n reet te dik vind _O- Dus dat wilde ik even met jullie delen. Jullie hebben ook allemaal een lekkere kont, aldus broer-van-vriend :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:58

Nou bij mij is het echt afschuwelijk , heb geen buik maar wat geflubber dat net een tweede kont lijkt.. Sinds vorig jaar trek ik weer korte broeken aan , maar mn benen zijn zo lelijk en met littekens en weet ik het.. Mijn armen flubberen ook redelijk en heb boven en onder spierballen , en ben echt niet geschikt voor een bikini... Wat men ook zegt

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:04

Eigenlijk vind ik het, ondanks dat ik er zelf ook last van heb, zo jammer dat er zoveel mensen niet in bikini naar het strand durven.. Zoals meer mensen hier misschien beschrijven zien we er niet uit volgens het idiaal plaatje van alle tijdschriften met haar gephotoshopte mensen, maar dat hoeft ons toch niet te belemmeren om lekker over straat te gaan zonder jezelf ongemakkelijk te voelen? Niemand is perfect, en hoe meer 'imperfecte' mensen in een bikini durven te lopen, hoe beter je jezelf dat gaat beseffen.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:11

Ik durf ook niet in een bikini! Ik ben niet te dik. Mijn bmi is 22,8.
Maar ik durf echt niet in een bikini! Voel me dan echt niet op mijn gemak. En waarom??? Geen idee!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:52

Ik ben echt onwijs blij met mijn lichaam!
Ik ben niet zo heel groot..1.67. Maar heb een platte buik, volle mooie benen en aardig dikke volle billen.. Dat hoor ik dan ook wel eens van mensen. Zo lang de opmerking niet seksistisch is bedoelt vind ik dat erg leuk om te horen! Verder heb ik ook mooie rondingen (heupen)
Mijn borsten ben ik niet helemaal tevreden mee, ze hadden wat groter van mij gemogen.
Ik heb nu maat B80

Hier een voorbeeld van hoe ongeveer

Alleen ben ik helaas niet zo knap als haar :D
Aghja niemand is perfect!

http://www.google.nl/search?q=beach+kim ... ur6qVad8o#

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 06:19

Ik ben opzicht wel tevreden met mijn lichaam..Of nou ja, ik heb me neergelegd bij de lelijke dingen en probeer de mooie dingen beter uit te laten komen.
Van mezelf heb ik een ontzettend sterke voedselverbranding en eet gezond en niets te veel. Ik ben dan ook superdun.
Verder maak ik het er allemaal alleen maar erger op omdat ik een hardloop/sprint talent heb en ik mijn buik been en armspieren vrolijk mee train.
Ik blijf dus hoe dan ook erg dun en spierderig wat vaak helemaal niet mooi is, al helemaal niet in bikini.
Wees dus alsjeblieft niet zo onzeker als je dikkere benen heupen en armen hebt want voor je het weet praat je jezelf anorexia aan, waar je absoluut niet mooier van wordt.
Al denken sommige mensen van wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:03

(Niet aan topic starter want jij hebt wel degelijk dingen geprobeerd)
maar aan iedereen die niet in bikini wilt omdat ze onzeker zijn;
waarom doen jullie er niets aan?
Als je jezelf te dik/stevig/mollig vindt, dan verander je er toch iets aan?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:13

Net zoals Lucaa2 heb ik vrede gesloten met mijn lijf ;) Ik ben niet dik o.i.d. Maar heb breed gebouwde schouders (van mijn vader) waardoor bepaalde shirtjes en hemdjes mij niet mooi staan vind ik. Maar omdat ik vrij gespierd ben valt het niet zo op (door sport en mijn werk). Één ding waar ik wel altijd een beetje mee zit zijn mijn dijbenen. Ze zijn vrij dik (vind ik), maar gespierd en er zit geen grammetje vet aan. Dus ik kan er ook niks aan doen! Ondertussen heb ik er vrede mee gesloten en het is zoals het is :\

En voordat iedereen een body builder idee krijgt; ik zie er vrij normaal uit :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:13

F_Orumster schreef:
Heb nee gestemd.

Ik begrijp nooit dat in het voorjaar weer de pret van nieuwe bikini's losbarst. Ben ik de enige die hier a) niet vrolijk van wordt en b) niet elk jaar 3 verschillende sets wil scoren om de blits te maken? Ik gebruik jaren dezelfde en als ie af raakt baal ik... weer wat nieuws zoeken wat enigzins niet onflatteus maakt.

Please zeg me dat dit een rare hype is?

Nee ik heb dit ook. Ik heb een bikini die al 4 jaar oud is en die gebruikte ik nog. Helaas is mijn cupmaat sterk toegenomen en moest ik er dit jaar toch echt aan geloven.
Gisteren in de H&M bikini's wezen passen. Ik ga dan ook express in mijn eentje zodat ik niemand met mijn frustatie opzadel. :')
8 modellen verder en na alle maten aan te hebben gehad, heb ik nu een bikini thuis waarvan het broekje maat 36 is en het topje maat 42 en 44. Ik heb 2 topjes mee want in die rothokjes kan ik echt niet zien of het nu goed zit of niet. }:0 Ik snap die nieuwe bikini mode ook totaal niet. Je kont wordt amper bedekt en met die bandeau(?) topjes worden je boobs enorm platgedrukt. In plaats van flatterend heb ik het gevoel dat alles juist minder flatterend wordt gemaakt. -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:16

michelle933 schreef:

Zij heeft het laten maken. Ik vind het altijd een beetje jammer als meiden zich vergelijken met gemaakte lichamen. Geen wonder dat er onzekere vrouwen op de wereld bestaan.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:47

Ook ik ben best wel onzeker in bikini, terwijl iedereen om mij heen zegt dat ik een mooi figuur heb.. :+
Ik vind mijzelf niet dik ofzo, dat ben ik ook niet, maar het is meer gewoon mijn figuur wat me onzeker maakt :+

Ik heb een hele smalle taille (als in 60 cm omtrek) en ben verder 'gezegend' met allerlei rondingen, ronde (bredere) heupen, grote cupmaat.. Kortom een echt zandloperfiguur, men zegt altijd dat dat zo mooi is, nou ik zou liever wat rechter willen zijn.. := Al heb ik wel weer een vrije platte buik, daar ben ik dan wel weer blij mee :)
Nu sport ik best regelmatig en eet redelijk gezond, maar mijn bouw kan ik niet wegsporten :+ Het zou allemaal wel ietsje strakker kunnen, maar daar heb ik dan de discipline ook weer niet voor.
We moeten het maar nemen zoals het is, maar dat blijft een lastig puntje hihi :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:55

Nou jij hebt inderdaad een heel mooi figuur hoor, en zo'n extreme zandloper ben je ook weer niet niks mis met jouw lijf :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:15

Ik vraag me echt af waarom je rechter wilt zijn, Destino. Wmb is er niets mooiers dan een über overdreven zandloper (ik ben zelf ook lekker overdreven :)) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:17

Ik ben ook een zandloper en zou ook liever een banaan of peer willen zijn hoor O:)
Ikzelf heb gewoon niets met borsten en ben 'gezegend' met een volle cup D, een kleine B was genoeg geweest voor mij.. Dat is het enige waar ik me echt ongemakkelijk mee voel; mijn borsten.
verder vind ik mijn lichaam prima (maatje 34/36) en loop ik ook rustig in bikini. :)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:44

michelle933 schreef:
Ik ben echt onwijs blij met mijn lichaam!
Ik ben niet zo heel groot..1.67. Maar heb een platte buik, volle mooie benen en aardig dikke volle billen.. Dat hoor ik dan ook wel eens van mensen. Zo lang de opmerking niet seksistisch is bedoelt vind ik dat erg leuk om te horen! Verder heb ik ook mooie rondingen (heupen)
Mijn borsten ben ik niet helemaal tevreden mee, ze hadden wat groter van mij gemogen.
Ik heb nu maat B80

Hier een voorbeeld van hoe ongeveer

Jammer,, erg jammer dat je haar in dit topic post...
Het gaat hier over onzekere mensen van wie je juist geen ideaal beeld willen zien en kan me voorstellen dat er mensen zijn die bij dit beeld zeggen ziejewel ik ben lelijk...
Deze vrouw is zo vreselijk gemaakt :(

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:45

Fiffil, heb nog nooit iemand gezien met zo'n smalle taille en toch wel brede heupen net als ik :+
En ik baal er gewoon van met kleding enzo, past nooit goed.. :=

Phormicola, heb jij ook zo'n figuur dan? :+ Ik voel me gewoon onzeker doordat mijn heupen zo breed lijken :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:01

Ik wel hoor, vind jou nog wel meevallen, vind dat ook wat mooier net wat meer in verhouding dan dat meer extreme. Maar dat is persoonlijke smaak :P
Ik heb hetzelfde en als mijn buikje weer mooi strak is ( :') ) wss ongeveer zulke verhoudingen als jij, ik ben juist blij met m'n heupen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:05

Oh wist niet dat jij ook zo'n figuur had, dacht dat jij een stuk rechter was :+
Mijn taille is 61 cm en heupen 97.. Dus wel een groot verschil, heel irritant met kleding kopen :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:08

Nouja, ooit was mijn taille 62.... ooit :') Maar *knip* zie je het wel een beetje. ben ook wel rechter hoor, dacht dat jouw heupen smaller waren. Ik vind jouw maten veel extremer klinken dan dat het eruit ziet! :j Ik heb vooral ook brede schouders, dus daarom ben ik blij dat ik nog heupen erbij kreeg, anders was ik echt zo'n zwemmer :Y) En ach, uiteindelijk moet je het toch maar met je lichaam doen, dus allemaal die bikini's aan :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 06-05-13 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:12

Haha nou dat het er blijkbaar toch minder extreem uit ziet is dan wel fijn om te horen :')
Maar zelf zie je toch altijd meer dan wat de buitenwereld ziet :+

Brede schouders moeten idd wel in verhouding zijn, al zijn die mij bij jou ook nooit opgevallen :+
Edit; je ziet in je foto wel dat je niet recht bent en dat je een duidelijke taille hebt idd :j

Idd bikini gaat wel aan hoor, maar liever in de achtertuin ofzo :Y)
Laatst bijgewerkt door Destino op 06-05-13 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:14

Kan daarom ook nooit passende kleding vinden, veel te krap bij de schouders/oksels/borst en anders zit het om mijn middel juist als een vuilniszak :+
Maar goed, ik ben nu overal dus wat minder strak dan eerst vroeger was ik smaller met name rond de taille/buik, dat moet er nog af :')

Ik hou persoonlijk wel van een zandloperfiguur denk dat er genoeg mensen jaloers zijn op dat van jou :D maar wat je zegt idd, bepaalde dingen vallen vooral jezelf op terwijl ze anderen niet opvallen. Denk dat dat in dit topic ook het geval is bij de mensen die zeggen dat ze zulke dikke benen hebben :P