Vandaag dag twee gehad van level 1 voelde mijn spieren wel flink van gisteren! Vond het toch iets zwaarder vandaag, maar heb het wel goed vol gehouden. Ook erg fijn dat er een makkelijke en een moeilijkere variant is. Ik hoop tegen het einde van de tien dagen de moeilijkere oefeningen mee te kunnen pakken. Nu even uitpuffen en dalijk douchen. Vind mezelf vandaag wel weer een beest, heb gewerkt van acht tot half zeven, even thuis geweest om te eten en daarna gelijk door naar mijn paard en toch nog de shred gedaan
Nou ik ben ook begonnen net! Voel me nu echt lekker! Echt het idee eindelijk echt even wat gedaan te hebben, anders zat ik de hele avond lui achter de computer en die 20 a 30 minuutjes zijn ook zo voorbij.
Ik heb gisteravond dag 2 gedaan en vanmorgen om 6:45 dag 3 Daarna onder de douche gesprongen en wilde m'n haren wassen, mehn! Dat was zwaar, haha! Net een groente smoothie om met kwark en spelt, jummie! Nu moet ik mijn tentamen nutrition & sports wel halen zo meteen!
Ik ben alleen nog een beetje aan het vechten met de gewichtjes. Heb van de dingen die je erop moet draaien, en daar ben ik tussen door veel te lang mee bezig. Maar ik kan sommige oefeneningen veel zwaarder dan andere. Achja, daar word ik vanzelf wel handiger in denk ik. Ik doe alles met min 1 kg en max 6.5 kg.
_Marinke_
Geplaatst: 03-05-13 08:36
Oh gezellig Kiki dan waren we tegelijk bezig.. Ik ben ook om kwart voor 7 wezen shredden, dag 2 dan.. Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je een tentamen nutrition & sports hebt? Succes zo!!
Mijn motivatie is ook dat mijn ouders op 1 juni een feest hebben, dan heb ik een leuk jurkje aan en wil er toch wat 'strakker' uit zien tegen die tijd. Hoeft niet super super strak, maar wel minder losse flubbers als nu. Dus goede motivatie om wel écht elke dag bezig te zijn, ben gister dan begonnen en als het goed is gaat dat dus helemaal precies goed uitkomen, maar dan mag ik geen enkele dag missen! Goede stok achter de deur dus.
Nou mijn lijf is al gruwelijk strak hoor! Strak van de spierpijn...
Vanavond les met de harige crosstrainer en daarna maar weer even knallen
cruesli
Geplaatst: 03-05-13 08:51
Zo, ik gister nog even op de tanden gebeten en dag 18 gedaan! Nog maar 2 dagen te gaan tot level 3. Ik vind level 2 niet zo leuk meer nu, iets teveel op schouders/bovenarmen gericht, dus was motivatie een beetje kwijt. Maar nu komt level 3 in zicht en motivatie is weer terug!
Mmm, dat is wel even een punt van aandacht als het zo op schouders gericht is. Daar heb ik al een paar keer eerder overbelastingsklachten aan gehad en dat is pijnlijk en vooral langdurig. Dat opdrukken in level 1 doe ik bijvoorbeeld ook niet volle bak aan mee, is echt beter van niet. De rest gaat wel goed, ook met gewichtjes. Maar even zien hoe dat gaat en anders maar een extra beenoefening in de plaats doen.
misschien dat ik dan gewoon al maar overga naar level 3 ipv die laatste dagen nog te doen de cardio en buikspieren gaan me gemakkelijk af, en een deel van de krachtoefeningen ook, behalve die dingen die zo zwaar zijn voor de schouders.
Wauw Kiki en Marinke, wat waren jullie sportief bezig zo vroeg deze ochtend. Succes met je examen!
Ik heb mijn workout 4 van body revolution om 8u deze ochtend gedaan en erna nog een half uurtje gaan hardlopen. Nu net uit de douche en tijd voor de bib!
Probeert met slaapdronken hoofd en zonder bril julllie reacties te lezen. Ik heb maar +1 en +0,75maar dit kost toch wat moeite xD
Zometeen dag 3, zonder extra dingen, want mijn date die ik had om 1 uur, is verplaatst naar eerder, dus het word allemaal wat krap
_Marinke_
Geplaatst: 03-05-13 10:28
Margreet schreef:
Kipfiletjes: de achterkant van je bovenarmen. Dat wat bij bejaarden wappert als ze zwaaien
Aha! Daar heb ik gelukkig dus geen last van, mijn bovenarmen zijn aardig strak. Denk dat ik (als level 2 inderdaad zo op de bovenarmen/schouders gericht is) daarvoor in de plaats misschien maar meer buikspieroefeningen ga doen ofzo. Maar eerst nog maar even 8 dagen level 1..
Ik hou zelf helemaal niet van sportscholen dus zo programma via internet zou voor mij ideaal zijn. Denk ook wel voor meerderen
Is deze workout voor langere tijd? Ik las op een ander forum dat Insanity een crisis workout is, daarmee werd bedoelt dat het voor een korte tijd resultaat geeft maar niet te vergelijken is met een training in de sportschool.... hoe ervaren jullie dit?
Vinden jullie ook dat deze programmas je hele lijf trainen en heb je ook het gevoel dat je sterker word?