xSwanHeart schreef:Geryon schreef:Zou best kunnen. Het hangt heel erg af van de persoon en inderdaad de leeftijd. Ik heb mij ook nooit zo gedwongen gevoelt dat ik per se zo zijn. Enkel omdat mijn moeder zei dat ik moet afvallen (terwijl ik geen kilo te zwaar was) maar even later was ik daar gewoon overheen. Sommigen zijn meer kuddedier dan anderen, willen niet buiten de boot vallen. Ik ben totaal niet zo, draag ook geen mode etc.
Wat fijn dat ik hier word afgedaan als kuddedier!Ik denk niet dat het iets met 'kuddegedrag' te maken heeft. Je geaccepteerd willen voelen is niet hetzelfde als overal maar achteraan lopen.
Als jij wilt voldoen aan de standaarden die door de massa als normaal wordt gezien, dan ben je zeker een kuddedier

chevax schreef:Och, ik ben heel slank en zou graag wat meer vrouwelijke rondingen hebben. Maar ja, je hebt er nu eenmaal niets over te zeggen. Gewoon goed zorgen voor hetgeen je hebt gekregen.

Je mag tien kilo van mij hebben

Nee, serieus. Als je blij bent met jezelf dan straal je dat uit en vinden mensen je leuk, of je nu 10 kilo te licht, perfect op gewicht of 10 kilo te zwaar bent