Pfeiffer. En nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Re: Pfeiffer. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 18:44

Gekke vraag, maar hebben jullie ook last van een stink adem?

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 13:58

*stinkende

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:35

Hoe is het met jullie inmiddels?

Ik heb zelf nog erge last van vermoeidheid,dus weer bloed wezen prikken. Daar kwam uit dat er geen afwijkingen meer in het bloed zitten. Dus zit nu in een natraject,wat volgens de dokter nog wel eens heel lang kan duren omdat ik tijdens te ziekte te weinig rust heb genomen. Dus nu moet ik rustig aandoen en lekker veel paardrijden,zooo vervelend he hahaha :')

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:55

met mij gaat het nogsteeds niet lekker heb der nu een jaar lastvan.
in mei weer bij de huisarts geweest die zij dat de pfeiffer uit mijn lichaam was alleen nog een ijzertekort.
van de zomer ging het best goed dus mocht ook ijzer tabletten afbouwen en toen ging het ook weer slechter met mij. In het ziekenhuis geweest die konde niets raars vinden dus hup naar huis en "conditie'' opbouwen, jaa dat ging natuurlijk niet.
nu uiteindelijk afgelope vrijdag bij een alternatieve arts geweest, pfeiffer is nogsteeds actief in mijn lichaam waardoor mijn lever geen vitamines kan opnemen met als gevolg een groot vitamine tekort.
nuu vorlopig aan de vitamine pillen en hopen dat het dan einelijk stopt.

duss die huisarts bij mij heeft een klant minder!

ben ookwel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:06

Hoe heeft de alternatieve arts aangetoond dat het daadwerkelijk nog in je lichaam zit dan?

Ik heb nu ook een flink ijzertekort waardoor ik weer net zo moe ben als toen ik met pfeiffer zat. Wel werk ik nog gewoon. Slik nu ijzertabletten en moet weer bloed laten prikken om de waarden te controleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:46

Ben idd ook wel benieuwd naar hoe je alternatieve arts dat heeft gezien en of het helpt.
Ik slik nu ook weerstandverhoger,vitaminepillen en extra Vitamine B/B12. Merk wel dat dat helpt,vooral de weerstandverhoger, zonder ben ik om de haverklap ziek. Nu gaat het wel redelijk. Heb wel last van een langdurige verkoudheid (al een maand of 7 aan het kwakkelen daarmee) daarvoor nu een spray en daar moet ik dan binnen 3 maanden ook af zijn.

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:00

ik heb 2 weken geleden weer bloedonderzoek gehad en daarbij heb ik ook al die vitamines mee laten prikken. Zij heeft allerlei tests met mij gedaan, tis misschien een beetje zweferig maar zij voelde op de plek waar mijn lever zat dat de pfeiffer daar nog actief was. Ze word ook vergoed door de verzekering dus tis niet helemaal kwakzalverij. ook zitten en parasieten in mijn lever en darmen.
De ijzer pillen die je van de huisarts krijgt zit meer troep in dan dat het werkt je lichaam neemt er maar een heel klein deel van op en je krijgt verstoppingen in je darmen en ik werd er misselijk van. Ik heb nu op advies van de alternatieve arts ijzer pillen van kruidvat hier neemt je lichaam meer van op en ik word er niet beroerd van miss een handige tip :)

mijn bloeduitslag was heel slecht en mijn eigen huisarts heeft nog niet eens contact met mij opgenomen!

MXLISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:10

Ik heb er totaal geen last meer van gelukkig.. wel vervelend dat jullie er zo lang last van hebben :(
Maar ik heb er 1,5 maand last van gehad en daarna was het eigenlijk over.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 14:45

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wilde toch even reageren... vanaf m'n 4e tot en met m'n 7e heb ik pfeiffer gehad... elke week bloedprikken (wat ook geregeld mis ging, doordat sommige verpleegkundige niet kunnen prikken en dan naast of dwars door je ader heen gaan). Maar goed... mijn pfeiffer was pas weg nadat ik m'n been had gebroken. In het ZKH zeiden ze dat ik dat 3 jaar eerder had moeten doen... Doordat mijn lichaam nu gedwongen was om bepaalde stoffen aan te maken die het anders niet kon is de pfeiffer uit m'n lichaam verdreven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:41

Jaa serieus? Moet ik misschien ook eens 'hopen' op een vliegles haha :')