Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:*Stille meelezer*
Als ik het zo lees zijn er maar zelden tot heel zelden bijwerkingen dus ik zou me daar echt geen zorgen over maken!
dalena schreef:marlies85 schreef:Welke pillen heb je gekregen voor de bloedarmoede?
ferrofumaraat
ofzo iets

lifaya schreef:Ik zou het niet doen.... mijn moeder heeft alweer een aantal jaar lyme en ie is nu nog steeds uitgeteld na een drukke dag... die kon in het begin niet eens een trap op lopen... het was meer kruipenLyme is een rotziekte, dus mocht je dit hebben, dan moet je de ziekte écht niet onderschatten
zoals ik al zei, mijn moeder is er al jaren ziek van en heeft heel veel antibiotica kuren gehad. zeker minstens 6 maanden heeft ze die pillen geslikt... Mocht je zekerheid willen hebben qua lyme, zou je het bloed naar weert (volgens mij) moeten opsturen, zij zijn de enige die een goede test op lyme kunnen doen... lifaya schreef:Mocht je écht lyme hebben, de ziekte verdwijnt helaas niet zomaarzoals ik al zei, mijn moeder is er al jaren ziek van en heeft heel veel antibiotica kuren gehad. zeker minstens 6 maanden heeft ze die pillen geslikt... Mocht je zekerheid willen hebben qua lyme, zou je het bloed naar weert (volgens mij) moeten opsturen, zij zijn de enige die een goede test op lyme kunnen doen...