Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Ik doe het ook niet, tenzij ik het forceer.... En dan zit ik echt om de 3 sec. te tellen tot ik weer even een fractie ergens anders heen kan kijken (het schijnt natuurlijk te zijn om om de 3 sec. even ergens anders heen te kijken, namelijk) En verder zit ik heel vaag en glazig te staren dan volgens mij.
Verder kijk ik altijd naar iemands neus, iemands voorhoofd, of naar weet ik veel wat. Dus het valt niet altijd op. Maar ogen vermijd ik. Ik voel ook echt altijd even zo'n 'schok' door me heen gaan op het moment dat ik oogcontact zoek of krijg oid.
Menino schreef:Ik doe het ook niet, tenzij ik het forceer.... En dan zit ik echt om de 3 sec. te tellen tot ik weer even een fractie ergens anders heen kan kijken (het schijnt natuurlijk te zijn om om de 3 sec. even ergens anders heen te kijken, namelijk) En verder zit ik heel vaag en glazig te staren dan volgens mij.
Verder kijk ik altijd naar iemands neus, iemands voorhoofd, of naar weet ik veel wat. Dus het valt niet altijd op. Maar ogen vermijd ik. Ik voel ook echt altijd even zo'n 'schok' door me heen gaan op het moment dat ik oogcontact zoek of krijg oid.
melody7 schreef:ik wordt er niet echt mee uitgescholden, werd een paar jaar geleden wel gepest maar niet echt hiermee gelukkig! er wordt wel echt héél veel over mij geroddeld, maar dat vind ik niet zo erg zo kan ik mooi zien wie daarop afgaat en die hoef ik dus niet als vriend(Filter-visie, degene die mij zwartmaken filteren vast even een heel stel mensen eruit die ik niet wil kennen xD)
ik vindt oogcontact niet eng, maar doe het gewoon niet, hooguit even vlug als ik 'hoi' zeg maar dat was het dan ook wel!
Erwin89 schreef:melody7 schreef:ik wordt er niet echt mee uitgescholden, werd een paar jaar geleden wel gepest maar niet echt hiermee gelukkig! er wordt wel echt héél veel over mij geroddeld, maar dat vind ik niet zo erg zo kan ik mooi zien wie daarop afgaat en die hoef ik dus niet als vriend(Filter-visie, degene die mij zwartmaken filteren vast even een heel stel mensen eruit die ik niet wil kennen xD)
ik vindt oogcontact niet eng, maar doe het gewoon niet, hooguit even vlug als ik 'hoi' zeg maar dat was het dan ook wel!
ik ben er ook nooit mee uitgescholden. roddelen hou je toch altijd. dat is overal. zeker in groepsverband
melody7 schreef:Erwin89 schreef:
ik ben er ook nooit mee uitgescholden. roddelen hou je toch altijd. dat is overal. zeker in groepsverband
het is eigenlijk ook niet echt meer roddelen noemen denk ik, het komt erop neer dat er een paar mensen heel erg hun best doen om mij zwart te maken, en daar nog vanalles bij aandikken/verzinnen, geen idee of je dat nog roddelen kunt noemen maar ik vindt het wel handig eigenlijk
Erwin89"
[quote="melody7 schreef:Erwin89 schreef:
het is eigenlijk ook niet echt meer roddelen noemen denk ik, het komt erop neer dat er een paar mensen heel erg hun best doen om mij zwart te maken, en daar nog vanalles bij aandikken/verzinnen, geen idee of je dat nog roddelen kunt noemen maar ik vindt het wel handig eigenlijk
melody7 schreef:mariska32, wat vind je er dan zoal moeilijk aan?
ik pas me juist zelf aan, hem ook niet het idee dat andere er moeite voor hoeven te doen om met mij om te gaan, ze moeten alleen tegen iets té veel eerlijkheid kunnen want ik zeg gewoon alles wat ik denk... verder hoor ik alleen maar dat je het aan mij gewoon níet merkt, alleen aan dat ik mensen niet aankijk
Menino schreef:. Of als mensen met hun vuile/eigen bestek in een pot pindakaas hebben zitten roeren ofzo. Dat hoef ik dan echt niet meer. In zekere zin vind ik het al onprettig dat in een restaurant iedereen van dezelfde borden en bestek eet. Het liefst zou ik altijd mijn eigen bord en bestek meenemen)
mariska32 schreef:een korte greep; het juist niet eerlijk zijn in de zin van tegen mij zeggen dat oplossing a goed is en dan bij andere gaan klagen over oplossing a met halve info waardoor het uit zijn verband is gehaald en ik overkom als een groot kreng en hij het zielige jongentje. [dit punt is inmiddels sterk verbeterd] CHECK
tegen buitenstaanders dingen [eerlijk] zeggen die niet gepast of aan de orde van dat moment zijn.
geen overzicht hebben waardoor dingen een chaos worden maar in zijn ogen de enigste juiste manier. door gebrek aan overzicht ook weinig afmaken. CHECK
weinig willen buitenom het huis,zeker geen vakanties en nog net niet in de tv zittend. CHECK (wel voor de tv hahahaha)
niet eerlijk zijn over b.v. het niet op vakantie willen waardoor er hoop word gegeven te gaan en er daarna niet meer over praat want dan is het er niet meer en ben je overal vanaf,dit geld ook voor dagjes weg,uitgaan en andere dingen. CHECK
makkelijk in een groep met mensen kunnen praten maar wel over zijn dingen,oftewel werk. altijd maar weer dat gezeur over het werk....
geen emoties kunnen lezen of kunnen uiten. CHECK
wel stipt zijn en altijd ergens op tijd gelukkig.